Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

15 Temmuz 2014 Salı

Poweramp 2.0.9 Build 558 FULL APK - ROOT GEREKMİYOR

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Poweramp 2.0.9 Build 558 FULL APK, bugünkü konumuz android telefonların vazgeçilmezi olan kısa süre içinde tüm dünyanın bildiği kaliteli bir müzik çalar haline gelen Poweramp'dir. Bildiğiniz üzere Poweramp direk FULL olarak sunulamıyor ROOT vb. şeylere ihtiyaç duyuyor bu yüzden pek çok arkadaşımız uygulamayı kullanmaktan mahrum kalıyor bu yüzde Poweramp 2.0.9 Build 558 yani son sürümünü FULL olarak paylaşıyorum başlıkta da belirttiğim gibi ROOT gerekmiyor uygulama lisans hatası verip kapanmıyor dünden bu yana deniyorum sorun yoktur. Poweramp kullanmayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum bir telefonda kaliteli müzik dinlemek kesinlikle aranan bir özelliktir bunun için her ne kadar donanım önemli olsa da programlarda önemlidir işte bu işine en iyi şekilde başaran Poweramp'dir, 10 bantlı ekolayzer, stereo, mono özellikleri, klasör halinde çalma özelliği, eksik gördüğü albüm kapaklarını indirebilme özelliği, şık arayüzü, mp3, mp4/m4a (alac dahil), ogg, wma*, flac, wav, ape, wv, tta, mpc, aiff formatlarını sorunsuz desteklemesi, ayarlanabilir widget, ekran kilidi ve dahası... Poweramp Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 5.00'dir.
Uygulamamızdan Görüntüler

Poweramp 2.0.9 Build 558 FULL APK
Poweramp 2.0.9 Build 558 Unlocker APK
Kurulumu
Poweramp 2.0.9 Build 558 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ardından Poweramp 2.0.9 Build 558 Unlocker APK dosyamızı indirip kuralım ve açalım. Poweramp FULL sürümüdür. Lisans hatası vermemektedir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

105 yorum:

  1. 2 veya 3. Yorum serhat

    YanıtlaSil
  2. 2. Yorum bu arada urban rivalsa mod ve rootsuz game killer yaparmisiniz(yiğit)

    YanıtlaSil
  3. Hocam gta vice city yukler misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gta vice city armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  4. Ahh be saniyeyle 3. Yorummus

    YanıtlaSil
  5. hocam yeni telefon alıcam s5 mi note 3 mü karar veremedim birde size danışıyım dedim

    YanıtlaSil
  6. tamam hocam sağolun

    YanıtlaSil
  7. hocam android 2.3.6 root atsak sonra 4.1.2 gunceledikten sonra root gidermi bide galaxy note 1 orjinal kalemi bulabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle galaxy note orjinal kalemi bulabilirsiniz.

      atacağınız roma bağlı hocam stock atarsanız gider custom atarsanız root gitmez

      Sil
    2. sagolun hocam

      Sil
  8. hocam şarkının altından şarkının sözlerinin geçmesini istiyorum ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. al yazı desteği yok hocam

      Sil
    2. hocam daha fazla yazısına basınca orada sözler yazıyor orası nasıl olacak onu soruyorum

      Sil
    3. adı bahsedilen eklentiyi kurmanız gerekiyor zannedersem abdullah hocam denemedim

      Sil
  9. toprak hocam bnm telefonumun on kamerasi yok on kamera saglayan bir uygulama yok dimi ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kamera donanımsal bir üründür uygulama ile yapamazsınız

      Sil
    2. Reis sen baya ucmussun , on kamerayi uygulamayla yapmak mi :D Benim telefonunda flasi yok uygulama ile arkadan flash ciksin :D Hocam nelerle ugrasiyosunuz yaa :D

      Sil
  10. Hocam rica real boxing varsa eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real boxing armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. hocam bide contra oyununda demiştim google hesabı kurarken hata alıyorum diye hocam telefonumda freedom var

      Sil
    3. adsiz aynisi bendede oluyor freedom icin rootladim fakat google play acilmadi daha sonra google hesabi kurmayi denedim sunucu ile baglanti kurulamiyor

      Sil
    4. Freedom tipi şeyler google hesabını açmsını engelliyor çözümü root explorer/root/system/etc/(HOSTS) parantez içindeki dosyayı silin telefonu yeniden başlatın olur
      -mehmet-

      Sil
  11. Hocam lisans hatası yok dediniz bende bi baktım lisans hatası vermedı fakat widket olarak kullanınca lisans hatası aldım size güveniyorum galiba gözünüzden kaçmış widket :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam lisans hatasını nasıl aldınız uyarı şeklinde mi yoksa widgeti kullanmaya çalışınca mı ?

      Sil
    2. Hocam Uyari seklinde aldım sonra uygulamaya girince lisans hatası verdi

      Sil
    3. evet hocam widget konusunda sıkıntı var şuan yapabileceğim bir şey yok :( widget eklemeden kullanmaya çalışın hocam üzgünüm :(

      Sil
    4. uygulamayı silip tekrar yükleyin

      Sil
    5. Önemli değil hocam :)uygulamalarınızı severek kullanıyorum

      Sil
  12. hocam telimi değiştirdin :D

    YanıtlaSil
  13. Hocam oncelikle hayirli ramazanlar bir kac sorum olacakti hocam ilk once nerde yani hangi il hangi semtte oturdugunuzu hepimiz merak ediyoruz.
    İkincisi hocam ben galaxy mini telefonuma rom atmak istiyorum fakat pek beceremiyorum yani yanlis rom atiyorum bide romu atamiyorum :D rica etsem g-mailimi yazzsam bana uygun rom dosyasi birde nasi yapicagimi anlatirmisiniz ? simdiden tesekkur ederim :) not:gmailim : skimmer98@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. hocam bu tam surum satin aldiginiz icin tesekkurler diyiyo bu normalde herkezde oluyomu.poweramp programinda.

    YanıtlaSil
  15. Hocam bu uygulama guzel iyi ama video seslerini de oynatiyio buna cozum sorcery de bi el atsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanifi hocam sorcery galaxy mini de verimli çalışmıyor :(

      Sil
  16. Hocam performansı yüksek telefonlar için de site açsanız süper olurdu

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence androidi silmissiniz format atin yada garantite gonderin onlar atsin

      Sil
    2. hocam tekrardan rom kurmanız gerekiyor

      Sil
  18. Hocam acil benim telde picasa resimleri kaldı silinmiyo her yerde galerinin veriyi silince gider deniliyo galerinin verisini silersem butun foto ve videolar gtmez dimi

    YanıtlaSil
  19. HOCAM OSM MODLU PAYLAŞIRMISINIZ ARMV6 DA ÇALIŞIYOR

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam ram'i sürekli silmek zararlımı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gore ram i sildiginde telefon biradaha hizlaniyor yani bnce bi zarari yok.

      Sil
    2. hocam rami silmenin hiç bir zararı yoktur

      Sil
  21. hocam oyun hızlandırma ve kasmaması için önereceginiz bir uygulama varmı varsa paylaşırsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o tip uygulamalar bir şeyi değiştirmiyor hocam

      Sil
  22. Hocam zombie road trip i siteye eklermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zombie road trip armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  23. hocam yazın yeni site açacaktınız noldu o iş hocam (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açacağım hocam yaz içerisinde merak etmeyin :)

      Sil
  24. Hocam pou yu nasıl modluyorsunuz anlatır mısınız ?

    YanıtlaSil
  25. Hocam cn super soccer armv6 oluyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Copa Toon armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  26. hocam dream league soccer olurmu olursa siteye ekler misiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  27. True Skate hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  28. Toprak hocam cok fazla soru sormus olabilirim fakat Siteye Soccer Moves ekleyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soccer Moves armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  29. hocam meraba bişey sorucamda. ben bi pdf kitap indirdim dosya şifreli şifreyi biliyorum fakat ben bu dosyayı telefonda açamıyorum ' bu dosya şifreli açılamaz ' diye bi uyarı çıkıyo nası açabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şifre pdf de mi indirdiğiniz rar dosyasında mı anlamadım :/

      Sil
  30. hocam galaxy trend mi yoksa tren plusmı daha iyi hanginisini ramı ve cpusu daha iyi

    YanıtlaSil
  31. Hocam slide soccer 2.0 bulabilir misiniz??

    YanıtlaSil
  32. hocam siz bugün motosikletle bir kizla dolastin mi cunku senin tipa tip aynini gordum. neolursun cevap verin ve mesaji silmeyin.lutfennnnnn.

    YanıtlaSil
  33. hocam fun run atar mısın oluyosa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  34. hocam peki hangi romu kuracaz garantisi var iş zorsa garantiye gönderelimmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batuhan hocam cihaz nedir ? galaxy mini ise sitede stock rom kurulumu mevcuttur anlatımı uygularsanız zor bir yanı yoktur

      Sil
  35. Toprak hocam iyi günler, uygulamayı kurduktan sonra girdim "tam sürümü satın aldığınız için teşekkürler" gibi bir sey yazdı fakat 10-15 dakika kullandıktan sonra lisans hatası vermeye başladı.. Silip tekrar kurdum yine aynı şey oldu. Lucky patcher ile halletmeye çalıştım ama yine fayda etmedi. Yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yapılan bir güncelleme var poweramp'de yaklaşık 10 gündür kullanıyorum sorun yoktu bugün bende de hata vermeye başladı maalesef

      Sil
  36. Hocam yeni sitede kullanıcağınız telefonun markası ne olacak ve sitenin ismi ne olacak cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tuna hocam genel bir site olacak cihaz sınırlaması olmayacaktır

      Sil
  37. Hocam 1000 tl ye kadar butcem var hangi teli almami onenirsiniz ?? Birde huawei
    honor 6 hakkinda bi bilgniz var mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huawei honor 6 mükemmel bir cihaz hocam öneririm alma durumunuz var zaten 1000 tl civarı

      Sil
  38. hocam telefona rom yampaya calisirken telefonu bozdum ne yapmami onerirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. telefona romu sorunsuz bir şekilde kurana kadar cihaz açılmaz ya romu kurmayı deneyin yada teknik servise verin başka çözümü yoktur hocam

      Sil
  39. hocam yine ben motorun markasina bakmadim ereglide sarikorkmaz da arkanda bir kizla ustunde turuncuya benzer kiyafet vardi

    YanıtlaSil
  40. Hocam bende lisans hatasi verdi nedeni google play bisey yaziyor yaziyi ezberliyemedim lisans dogrulanmiyor diyor sadece 1,2 dakka kulladim kapattim yeniden sarki dinliyim derken oldu telefonu restart attim olmadi uygulamayi silip bastan kurdum olmadi lucky patcher denemedim ama onla olurmu acaba


    bide bugun ne oyun var ne oyunu yukliyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaklaşık 10 gündür kullanıyorum sorun yoktu ancak uygulamaya düzenleme geldi sanırım bende de lisans hatası veriyor şimdilik yapacak bir şey yok :(

      Sil
  41. hocam yeni site acinca bu siteyle ilgilenecekmisin

    YanıtlaSil
  42. hocam honor 6 yi nerde bulabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yurt dışından hocam Türkiye'de satılmıyor sanırsam

      Sil
  43. Hocam gm discovery elite mi yoksa
    honor 6 mi hangisi daha iyi sizce
    Adim Yunus buarada Honorlari bn sormustum.

    YanıtlaSil
  44. Hocam uygulamanin zippyshare linkini atarmisiniz benim telefon indirmiyo

    YanıtlaSil
  45. Hocam ben poweramp i indirdim unlocker i çalıştırıp telefonumu baştan başlattım. Bir süre müzik dinledikten sonra "üzgünüz lisans doğrulanamıyor" diyor, uygulama açılmıyor. Silip tekrar yükledim ama işe yaramıyor :( ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  46. Hocam Walkman mi daha iyi Poweramp mi?

    YanıtlaSil
  47. Hocam xperia miro iyimi bi araştırır mısnz benim için ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir