Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Temmuz 2014 Perşembe

Traps n' Gemstones FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Traps n' Gemstones FULL APK, mükemmel düşünülmüş bir platform oyunu oynamak istiyorsanız kesinlikle önereceğim zaman kaybı yaşatmayacak ünlü mobil oyun stüdyolarından Donut Games'e aittir. Dünden bu yana oynuyorum sürekleyicilik bakımından oldukça başarılıdır yalnız oyun bazı yerlerde tıkanabiliyor onca gittiğiniz yolu tekrar dönmeniz gerekebiliyor bu yüzden adımlarını dikkatli seçin oyun içindeki karakterimizin ana silahı kırbaç olduğu için ben birazda Indiana Jones'a benzetiyorum. Değerli emanetler ile dolu mağara ve saraylarda saldırgan bedevilere karşı yapacağınız sırlar dolu mücadelenizde çöller ülkesi Mısır'da kaybolmamanızı umuyorum asansörlerden inip derin suların altında bulacağınız mücevherler sizi daima zengin yapacaktır. Oyun evreni tamamen 2D'dir. Traps n' Gemstones sürümü 1.00'dır. Traps n' Gemstones Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.00'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Traps n' Gemstones FULL APK
Kurulumu
Traps n' Gemstones FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Traps n' Gemstones FULL sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

93 yorum:

  1. ilk yorum oyun için sağolun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın uğur hocam

      Sil
    2. hocam sizden 3 isteğim olacak
      1.hocam güzel bir cleaner (ram,dosya vb.) uygulaması paylaşabilir misiniz ya da önerir misiniz?
      2.sürükleyici ve güzel bir macera aksiyon oyunu önerir misiniz ? (sitede olmayan çünkü sitedekilerin hepsini biliyorum hocam)
      3.dungeon hunter'a benzer güzel bir analoglu rpg oyunu yükler misiniz siteye ya da önerir misiniz ?
      Hocam birde son olarak dungeon quest'in armv6 + modlusunu yükler misiniz siteye ya da link verir misiniz ?
      Şimdiden sağolun hocam (hocam kusura bakmayın biraz çok oldu isteklerim :D)

      Sil
    3. Hocam Puffin web browser yeni sürümünde , paketi ayrıştırmada sorun var hatası alıyorum bu program bana cok lazım yardımcı olursanız sevinirim.....

      Sil
  2. ben Hanifi Potuk 1. yorum

    YanıtlaSil
  3. ilk yoruuum ilk defa

    YanıtlaSil
  4. ben Hanifi Potuk ve saniye ile kaybettim :) :(

    YanıtlaSil
  5. hocam the sims freeplay indiriyorum error veriyor bu öge ülkenizde kullanılamıyor diye çözümü var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam the sims freeplay konusunda yardımcı olamam üzgünüm

      Sil
  6. Hocam birkaç tane daha spor oyunu ekleme imkanınız var mıdır?:)
    Bu arada oyun için sağolun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışan bulursam elbette eklerim hocam

      Sil
  7. abi bu hardest bede calismiyor yav niye ? kac kere silip tekrar yukledim her seferinde ayni sorun kapanmaya zorla diyor. niye boyle oluyo ? galaxy mini telefonum i serisi degil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romdan kaynaklı bir durum olabilir hocam bende sorunsuz çalışıyor

      Sil
  8. Hocam güzel bir rar pragramı paylaşsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store da zarchiver var onu kullanın

      Sil
  9. toprak hocam ya soruları sana soruyoruz cevapları senin vermeni istiyoruz sait doğru sürekli işinize karışıyor lütfen yapmasın artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kendisini gördüğüm an uyaracağım :)

      Sil
  10. Çok sağolun hocam (Himmet Şentürk)

    YanıtlaSil
  11. hocam virtual families 2 ,yeni sürüm modlar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. virtual families 2 mod için bakacağım hocam

      Sil
  12. sagolun hocam yapıp hemen eklersenız sevirim bi de eşyalar kilitli oluyo onları da açarsan mükemmel olur tekrar sagol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mod yapabilirsem yarın eklerim :)

      Sil
    2. mod oluyo ya ben eski surumu indirmistim modlu teşekkurler :-)

      Sil
    3. ayarlamaya çalışacağım hocam :)

      Sil
  13. hocam bloguma tıklama gelsede blogger panele gelen tıklama yansımıyor bugünki görüntülenme sayısı hala aynı gösteriyor oysaki blogum yorum filan alıyor birsürü. yorum alırken görüntülenmede oluyor haliyle. artması gerek hala aynı nedeni nedir son 10 dakkadır böyle hocam boş yere istatistiklerim zarar görüyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bahsettiginiz konunun yeri burası değildir

      Sil
  14. Hocam ZombieShock yeni sürümünü yüklermisin

    YanıtlaSil
  15. hocam sizden 3 isteğim olacak
    1.hocam güzel bir cleaner (ram,dosya vb.) uygulaması paylaşabilir misiniz ya da önerir misiniz?
    2.sürükleyici ve güzel bir macera aksiyon oyunu önerir misiniz ? (sitede olmayan çünkü sitedekilerin hepsini biliyorum hocam)
    3.dungeon hunter'a benzer güzel bir analoglu rpg oyunu yükler misiniz siteye ya da önerir misiniz ?
    Hocam birde son olarak dungeon quest'in armv6 + modlusunu yükler misiniz siteye ya da link verir misiniz ?
    Şimdiden sağolun hocam (hocam kusura bakmayın biraz çok oldu isteklerim :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ram temizleme uygulaması için bakacağım

      diğer oyun istekleriniz için ayarlamaya çalışacağım olursa eklerim

      Sil
  16. gm discovery elite root nasi yapabiliriz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google'da araştırın hocam cihaz hakkında bilgim yok

      Sil
  17. Hocam telefonumda bluetooth açıyorum görünür yapıyorum ama hiç bi cihaz görmüyo stock rom attım gene düzelmedi nasıl yapılabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazın bluetooth modülü ile ilgili bir sorun olabilir hocam teknik servise götürün

      Sil
  18. hocam samsung galaxy s3 mü yoksa turkcell t50 mi önerirsinn

    YanıtlaSil
  19. hocam samsung galaxy trend plus mu , galaxy s3 mini mi , sony xperia M 'mi önerirsin hocam ?

    YanıtlaSil
  20. oh my heroes hileli yaparmısınız?lütfen...

    YanıtlaSil
  21. Toprak abi life of wolf oyununda sadece 3 kurt ile oynayabiliyorsun digerleri gerçek para ile alınıyor bu oyuna el atarmisin

    YanıtlaSil
  22. Life Of Wolf armv6 da çalışmaz boşuna beklemeyin :DDDd

    YanıtlaSil
  23. Hocam real racing 2 indrdim ama zarchiverle partlari nsl birlestrcem anlatrmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hepsini aynı klasöre toplayıp yalnızca part 1 i çıkar diyeceksiniz

      Sil
  24. Hocam tel.den data dosyalarini indirirken indirme basarisiz diyor bu normal. Bir sorun mu yoksa sonradan gerxeklesen bir sorunmu sonradan gerceklesiyorsa ne yapmaliyim

    hocam cok degisik sorular aoruyorum ama kafama takildi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam data dosyasının inmeme sebebi yapımcı firma serverlarından dosyaları kaldırmış olabilir başka sebebi yoktur internet bağlantınız tam ve oyunun lisans sorunu yoksa

      Sil
  25. Hocam avast eset ve norton bu 3 ünden hangisini tavsiye edersiniz bide resident evilin para hilelesini paylasacaktiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resident evil para hileli sürüm olmuyor maalesef hocam, ben avast kullanıyorum

      Sil
  26. Hocam oyun cok guzel . Hocam benim size bir sorum olacak benim tablete root dosyalarını bulamadım ve pc felan yok benim tabletin markası polaroid mid 1027 root dosyaları yok fakat polaroid mid 1028in dosyaları var ben onları kullansam sorun yasarmiyim hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, root konusunda sorun yaşabilirsiniz size önerim denemeyin

      Sil
    2. Peki saolun hocam keyfini çıkartıyoruz sayenizde tessekkürler

      Sil
  27. hocam samsung galaxy trend plus
    mu , galaxy s3 mini mi , sony xperia
    M 'mi önerirsin hocam ? daha once sormustum cevap alamadim da hocam

    YanıtlaSil
  28. Hocam Özür Diliyorum Kusura Bakmayın Yardım Amaçlı Size Yardımcı Olayım Derken İşinizi Karıştırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilemeniz gerekmiyor hocam sorunumuz yok :) iyi oyunlar diliyorum :)

      Sil
  29. toprak koc abim head soccer modlu apkler bozuk 3uncu versiyonda abi galaxy s2 s3 pocket bunlarda denedim ama oyunda tam cupanin ortasinda kendini durdurdu hatasi veriyor.Sinirimi bozuyor yahu.Normal apkde sikinti yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki head soccer 3.0 sitedeki mod sürümde sorun yok galaxy mini ve lg g2'de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  30. hocam. 500-1200 tl arasi kullanisli Ön kamerasi olan bir telefon var mi acaba ayrica sarji da cabuk bitmeyen ? gm discovery haric onerinizi bekliyorum hocam buarada gorunusu de guzel olsun simdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 1200 tl'yi alabileceğiniz ideal cihazlar var sony xperia z1 bile bulabilirsiniz araştırın

      Sil
  31. blood and glory link yenilermsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blood and glory armv6 cihazlarda sorunlu hocam linklerini güncelleyemem

      Sil
  32. Hocam normal bi klasor actim zarchiverle hepsini secip mi cikartiyim. part 1 cikartrsam obur partlar da mi cikartyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dediğimi yapsanız sorun olmayacak hepsini aynı klasöre toplayın part 1'i çıkar deyin

      Sil
  33. Toprak abi boom beach modlusunu yukler misin

    YanıtlaSil
  34. hocam mesela bu oyunu sen mi full yaptın ?? veya herşeyi senmi yapıyon porları filan (dürüst olursan sevinirim )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer sen yapıyosan helal olsun

      Sil
    2. bide hocam advanced task manager önerirmisn iyimi pro versiyon

      Sil
    3. hocam oyundan oyuna değişir belirlediğim siteler var günlük düzenli olarak onları gezerim paylaşacağım şeyi ona göre belirlerim

      Sil
    4. hocam advanced task pro iyimi önerirmisn

      Sil
  35. Hocam Xiaomi Mi4 mu yoksa GM Discovery Elite mi ? Bir de Xiaomi Mi4 hakkindaki dusunceleriniz neler ? Dunyanin en hizli telefonu oldugu soyleniyor 2.5 Ghz snapdragon 801 3GB ram 64 gb hafiza falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xiaomi mi4 hocam, xiaomi Türkler tarafından pek bilinmez ancak dünyaca ünlü bir markadır üstelik miui arayüzünün de yapımıcısıdır

      Sil
  36. Hocam arkadaslar oh my heroes demis bende merak ettim indirfim cok guzel oyun ancak parali karakterler acilmiyor.İnternette free shop modlu hali var adamlar modlamis sizde modlayabilirsiniz hemde daha iyisinu hocam :)Help:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh my heroes için freedom uygulamasını kullanın ben o şekilde yaptım ücretli karakterlerde dahil olmak üzere istediğiniz kadar para satın alabiliyorsunuz.

      Sil
    2. Hocam ben hileli surumde denedim salak gibi :) Simdi google playden indirecem ancak play storeye girmiyor freedom kurunca mi oldu acaba yardim edin hocam tesekkurler :)

      Sil
  37. Hocam bole guzel online hileli oyun onerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online oyunlara hile olmuyor diyebilirim hocam

      Sil
  38. hocam fifa 12 galaxy gio da çalışırmı (ROOTLU) bide forum Xda yı takıp ediyormusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki fifa 12 sorunsuz çalışır hocam, xda'yı çok nadir takip ederim hocam romlara falan bakar çıkarım

      Sil
  39. hocam yüksek seviye telefonlar için ne zaman site açacaksınız

    YanıtlaSil
  40. HOCAM BENİM TL SAMSUNG GALAXY POCKET GT-S5300 ONA JELLY BLACK 4.1.1 ATTIM AMA 4.2.2 GÜNCELLEMESİ YAPMIYOR LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUNUZ GÜNCELLEME YAPARKEN HATA WERİYOR HOCAM BEN ŞUAN ASKERDEYİM BANA DİREK İNDİRECEGİM BİR SİTE WEYA ZİPLENMİŞ YADA RARLANMIŞ BİR DOSYA İCİNDE LİNK ATA BİLİRMİSİNİZ LÜTFEN YARDIMCI OLUN HOCAM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom romlar konusunda bilgim yok yardımcı olamam

      Sil
  41. Toprak hocam pes 13 atarmısınız

    YanıtlaSil
  42. Hocam kardeşim oynarken farkettim Pou nun kelime Oyunu var oyunu süresi bitince kadar oynayınca 255 level oluyor her kelime için 88888 para veriyor bu sitedeki son ve önceleri sürümlerinde de var (son 4-5 surumde)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güzel yakalamışsınız yalnız gerek yok buna sürekli para alınabiliyor

      Sil
  43. Hocam ben sizden su oyuna mod yapmanizi istiyorum "https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fdgentertainment.paperama&hl=tr&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dpaperama&pcampaignid=APPU_FpHSU5zuFIyM7Aa5hYCACQ " bu oyunun tum bolumleri acik halinin mod apksi

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir