Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Temmuz 2014 Pazar

Mad Moto Racing: Stunt Bike 1.2 MOD APK - Bölüm ve Motor Hileli

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Mad Moto Racing: Stunt Bike 1.2 MOD APK, sizde benim gibi fizik tabanlı oyunlardan hoşlanıyorsanız bugünkü konumuz tamda size göre diyebilirim adından ve görüntüsünden anlaşılacağı üzere basit bir motor oyunudur Mad Moto Racing: Stunt Bike'da yarış yapmıyorsunuz tek amacınız karmakarışık yollardan aşağıya düşmeden geçerek bölüm sonuna ulaşmaktır. Oyun içindeki motorlar ve bölümler kitli olduğu için MOD yani bölüm ve motor hileli olarak sunmak istedim bu sayede istediğiniz bölümden istediğiniz motorla oyuna başlayabiliyorsunuz. Yapımcı firma "topappgame" bölüm fazlalığına önem vermiş yani Mad Moto Racing: Stunt Bike uzun bir oyun süresi vaat ediyor. Üstelik multiplayer modda bulunmaktadır. Mad Moto Racing: Stunt Bike Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 5000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Mad Moto Racing: Stunt Bike 1.2 MOD APK
Kurulumu
Mad Moto Racing: Stunt Bike 1.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Mad Moto Racing: Stunt Bike 1.2 motor hilesi : oyuna giriş yaptığınızda motorlara bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

64 yorum:

  1. Saolun hocam tayfun ben

    En az 80 oyunu indirdim burdan tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki oyunların keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. Hocam football chairman hileli varmi

      Sil
  2. Hocam oyunu begendim guzelmis
    bi ramazan daha biitti :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın, Allah önümüzdeki ramazanları da görmeyi nasip etsin hocam :)

      Sil
  3. hocam oyun için sağolun size bir sorum olacaktı diğer arkadaşlar da cevap verebilir ben yeni android telefon almak istiyorum 1.000 civarında bütçe ile sizce hangi telefonu alayım tabiki güzel oyun oynayabileceğim ve performansı yüksek bir telefon olmalı hocam ayriyetten bir isteğim olacaktı dungeon quest armv6+alışveriş modlusunu ekler misiniz siteye yada link verir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1000 lirayı biraz daha arttırmanızı öneririm madem bu kadar bütçeniz var 300 lira daha bulun ve lg g2 alın :)

      dungeon quest armv6 versiyon mod olmuyor maalesef hocam :(

      Sil
    2. hocam lg g2 bu kadar iyimi hocam herkes iyi diyor

      Sil
    3. 2.telefonum şuanda hocam

      galaxy s4 vb. türevleri arasında en iyisidir

      Sil
    4. tamam hocam iki ay sonra kartla 9 ay alacam

      Sil
    5. o zaman şimdiden hayırlı olsun hocam :) inşallah alırsınız :)

      Sil
  4. Toprak hocam s3 mini için bir kaç oyun önerebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihaz armv7 dir çoğu oyunu oynayabilirsiniz öneri olarak

      six guns

      nova serisi

      real boxing

      bunları deneyin

      Sil
  5. HOCAM GM DİSCOVERY ELİTMİ T 50Mİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam general mobile discovery elite hocam :)

      Sil
    2. Hocam general mobile mı yoksa grand 2 yi mi önerirsiniz simdiden tesekkürler

      Sil
    3. Samsung Galaxy Grand 2 tabi ki de hocam

      Sil
  6. hocam belkide sen sitede yöneticisin diye hızlı açılıyordur ben ziyaretçilerin benim gibi yavaş açılma problemi çektiğinden eminim en az 8-9 farklı bilgisayarda farklı internette denedim. siteniz bir tek mobilde hızlı açılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir ihtimal yok hocam, gerek çalıştığım yerden gerekse dışarıdan pek çok yerden bağlanıyorum siteye yönetici olarak giriş yapmadan

      Sil
  7. Hocam doodle jump full apk eklermisiniz veya link verebilir misiniz ? Simdiden cok saolun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam doodle jump full sürüm için bakacağım siteye eklemeye çalışırım sorun olmazsa

      Sil
    2. Ne zamana ekleyebilirsiniz ? Bu arada cihazim galaxy ace s5830i doodle jump ta sorun olmaz degilmi acar telefonum ?

      Sil
    3. hocam kesin bir tarih veya kesin eklerim diye bir şey diyemem günün durumuna bağlıdır. doodle jump grafik yoğunluğu az olan bir oyundur i serilerinde sorun çıkaracağını zannetmiyorum

      Sil
    4. Tamam , saolun hocam . Artik anonim yerine google hesabimdan yazicam :) Aklinizda bulunsun :)

      Sil
    5. böylesi daha iyi olmuş abdülkadir hocam :)

      Sil
    6. Evet hocam oyle oldu :) Kusura bakmayin sizi de mesgul ettim :( Isterseniz cevap vermeyin , birdahaki paylasima yorum yaparim :D

      Sil
    7. kusura bakılacak bir durum yok hocam :) amacım telefonla ilgili her türlü yardımı elimden geldiğince yapmak :)

      Sil
    8. Emin olun fazlasiyla yapiyorsunuz hocam :) Adamin dibisiniz cok saolun :)

      Sil
  8. Toprak hocam bn cüneyd worms armageddon 2 nin modlusunu siteye ekleyebilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. worms armageddon 2 galaxy mini de kasıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  9. Hocam Framaroot ile root yapmayı önerirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam framaroot öncelikle her cihazda çalışmıyor, cihazınızı destekliyorsa yapın bir eksiği yoktur root oluyor cihaz ancak normal root daha sorunsuzdur ve kesindir

      Sil
  10. Ya hocam ben telim rom aticam ama recover mode girince sd carda gureniyorum hata veriyi cozumu nedir acaba lutfen yardimci olurmusunu ben fehmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle sd kartı biçimlendirmeyi deneyin olmazsa telefona rom kurarsınız

      Sil
  11. hocam vk.com a nasıl üye olurum ve para kazandırıyormu kazandırıyorsa nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siteye giriş yaparsanız anlarsınız zaten hocam, para kazandırmıyor her şey de para değil istesem para kazandıran bir servis kullanabilirim ancak takipçilerimin rahatı önemlidir :)

      Sil
    2. Hocam ben sizin kadar iyi bir site yoneticisi gormedim

      Sil
  12. Bir sey sorcamda toprak hocam rom atmak icin telefonu root yapmak gereklimidir acaba ?

    YanıtlaSil
  13. Toprak hocam yine ben cüneyd birsey daha sorabilir miyim dead moto 2 nin modlusunu siteye ekleyebilir misin

    YanıtlaSil
  14. hocam zaten reklamlardan yeterince kazaniyorsunuz link kisaltma servislerine ihtiyaciniz yok haklisiniz

    YanıtlaSil
  15. hocam bana link.tl yi onerirmisiniz ben yazmistim ama yorumum silinmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam link kısaltma sitelerindeki reklamlardan dolayı önermiyorum

      Sil
  16. Hocam playden oyun indiriyorum yalniz kurarken bilinmeyen bir hata oluyor hata kodu -024
    Her oyunda olmuyor fakat traffic racer castle clashda oluyor acil yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun cihazdan kaynaklanıyor size önerim yeniden stock rom kurmanızdır

      Sil
  17. Hocam shadow fight 2 nin hilesi var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. shadow fight armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  18. s.a herkeze ramazan bayramınız mubarek olsun toprak hocam bu raman gününe özel 3-4 oyun yüklermisin.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. raman yazmisim ramazan yazicaktim tus basmamis.

      Sil
    2. hocam bayramda da boş değilim ki çalıştığım yerde mesaim var 3-4 tane paylaşım için vaktim yok maalesef :(

      Sil
  19. Hocam lg g2 mini hakkinda ne dusunuyorsunuz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam lg g2 mini ideal bir cihaz ancak 1000 lira civarı fiyatı size önerim paranızın üstüne 300 lira daha ekleyip normal lg g2 almanızdır 1.300 liraya 32 gb lik alabilirsiniz GOLD Bilgisayarda mevcuttur

      Sil
  20. Hocam teşekkurler bu arada nozomi clash of zombie eklermisiniz cok guzel oyun yanliz internetsiz lutfen

    YanıtlaSil
  21. Toprak hocam bu konuyla ilgili degil ama birsey sormak istiyorum. Benim telefonum gt-s5830i root ve chainfire var. Dead space oyununu indirdim actim ama use headphones kisminda takiliyor uygulama beklenmedik bir sekilde kapandi hatasi geliyor. Sorun nedir hocam yardim edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  22. Hocam benim tabletim vardı oyun indiriyordum arkadan bişi tık dedi ve ekran bembeyaz oldu tabletin köşelerinden bastırınca ekran geliyo ama renkler soluk sorun nedir hocam yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorun donanımsaldır teknik destek alın

      Sil
  23. Hocam bu uygulama bike race özentisi değil mi ?

    YanıtlaSil
  24. Hocam general mobile discovery mi grand 2 yi mi yoksa s4 miniyi mi önerirsiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir