Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Guns'n'Glory Heroes Premium v1.2.3 MOD APK - ALTIN HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Guns'n'Glory Heroes Premium v1.2.3 MOD APK, bugünkü konumuz savunma ve strateji tarzını seven arkadaşlarımızın kesinlikle oynaması gereken bir oyundur. Bildiğiniz üzere HandyGames stüdyosu Guns'n'Glory üzerine birçok oyun çıkardı çünkü farklı tarzların harmanlanması ile ortaya çıkan oyunumuz mobil platformun oyuncuları arasında fazlasıyla ilgi çekiyor. Serinin bence en iyi oyunu olan Guns'n'Glory Heroes'i MOD yani altın hileli olarak sunmak istedim bu sayede karakterlerinizi dilediğiniz gibi geliştirebilecek, iksirler alıp ölümsüz hale getirebileceksiniz. Oyunumuz üstelik premium yani ücretli ve son sürümüdür (v1.2.3). Savaşçı, cüce ve elf olmak üzere kontrol ettiğiniz 3 karakter bulunuyor. Unutmayın kalenizi savunurken düşmanların nereden saldıracağını tahmin etmek zorundasınız. Guns'n'Glory Heroes Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 14.14'dir. Üstelik TÜRKÇE dil desteği mevcuttur.

Oyunumuzdan Görüntüler


Guns'n'Glory Heroes Premium v1.2.3 MOD APK
Kurulumu
Guns'n'Glory Heroes Premium v1.2.3 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Guns'n'Glory Heroes altın hilesi : oyuna giriş yaptığınızda altın miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

86 yorum:

  1. Toprak hocam bu konuyla ilgili degil ama birsey sormak istiyorum. Benim telefonum gt-s5830i root ve chainfire var. Dead space oyununu indirdim actim ama use headphones kisminda takiliyor uygulama beklenmedik bir sekilde kapandi hatasi geliyor. Sorun nedir hocam yardim edebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız i serisi olduğu için çalışmıyor maalesef

      Sil
    2. Hocam samsung galaxy S5 e root atmalimiyim

      Sil
    3. GT-S5830i ye uygun Dead space yi burdan kurabilirsiniz.
      http://gt-s5830i.blogspot.com/2013/07/dead-space-hvga-armv6-apksd-data.html

      Sil
    4. hocam konuyla alakası yok ama güzel bi android oyunu önerirmisiniz?

      Sil
    5. Root nasil atiliyo hocam

      Sil
  2. İkinci yorum hocam tesekkurler
    Bayraminiz kutlu olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam, size de iyi bayramlar :)

      Sil
  3. Teşekkürler :) Ellerinize sağlık
    Hayırlı bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede hayırlı bayramlar arif hocam :) iyi oyunlar diliyorum :)

      Sil
  4. 3.yorum hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam size de hayırlı bayramlar :)

      Sil
  5. 3. Yorum ilk defa hocam sizi sűrekli takip ediyorum sayfaniz harika Ve BAYRAMIZIN MÜBAREK OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok sağ olun hocam sizinde bayramınız mübarek olsun :)

      Sil
  6. Bayraminiz Kutlu Olsun Seker Gibi Bayram Dilegiyle Kolay Gelsin Hocam 2 Sorum Olacakti Size 1.Sorum Hocam Ben Class 10 Hafiza Karti Alacam Sistem Hizlanirmi Performans Yukselirmi 2.Sorum Hocam bataryam 1 Gunden Daha Az Surede Telefon Sarji Bitmesinden Sikayetciyim S4 te Hocam Orjinal Bi Batarya Alip Bu Sorunu Cozebilirmiyim Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam öncelikle sizinde bayramınız mübarek olsun :)

      class 10 hafıza kartlarının okuma ve yazma hızları yüksektir bu yüzden cihazda etkisini görebilirsiniz.

      telefonunuz bataryası aşırı kullanımdan dolayı zayıflaşmış olabilir değiştirirseniz ilk gün nasıl gidiyorsa öyle gider şarjınız

      Sil
    2. Şimdi Hocam Performans Artışı Olurmu Antutu Gibi Hız Testinde 32 Gb Alsam daha Performans Diyorsunuz yani anlamışmıyım ? Batarya İçin Ne yapmalıyım öneriniz Nedir ?

      Sil
    3. hocam hız artışı telefonun işlemcisinde veya raminde olmaz kopyalama, yapıştırma, kesme, taşıma, silme vb. işlemler daha hızlı gerçekleşir olay budur.

      telefon bataryası için eskidiğini düşünüyorsanız ve şişmeler varsa değiştirin şarjınız daha çok gidecektir. birde telefonun bataryası tam bitmeden şarja takmamaya özen gösterin

      Sil
    4. tamam hocam teşekkürler iyi günler hocam custom rom fena şarj iyiyor diye stock 'a döndüm çünkü telefon arada sırada takılma yapıyor bazen kendi kendine kapanıyor artık ben telefonumdan soğuyorum yavaş yavaş galaxy young özledim yaw hocam valla onun şarjı daha iyidir bune abi ya valla keşke acele edip s4 almasaydım g2 alsaydım yaw hocam batarya eskimediki 1 ay oldu telefon alalı :)

      Sil
    5. hocam custom rom kullanırsanız telefonun kaynaklarını sömürür şarjınız bundan çabuk bitiyor

      Sil
  7. Hocam Doodle Jump a bakma sansiniz oldu mu ? Bayraminiz mubarek olsun ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bugün bakacağım hocam hallede bilirsem yarın eklerim :) size de iyi bayramlar :)

      Sil
    2. Fedakarliginiz icin saolun hocam :) Saygilar .

      Sil
    3. amacım bu hocam :) iyi oyunlar diliyorum

      Sil
  8. Hocam teşekkurler bu arada nozomi
    clash of zombie eklermisiniz cok
    guzel oyun yanliz internetsiz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nozomi clash of zombie online bir oyun offline çalışmaz

      Sil
  9. Hocam Hangi Sürümü Kullanayım Dersiniz 4.4.2 ve Hangi Ülke bide 4.2.2 Hangi ülkelerin romları iyi ve stabil belirtirmisiniz.Hocam 4.2.2 Efs almam gerekiyormu telefonu aldığım zaman 4.4.2 idi ve 4.2.2 yaptığımda wifi açılmıyordu hiç ama normalde 4.4.2 de açılıyor 1 gün sonra gidiyor root yapıp root browser ile yapıyorum artık gitmiyor bunda böyle oluyor yani 4.2.2 Hocam Kullandığınız en iyi stock rom hangi ülkenindir teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam önerim büyük ülkelerin romunu kullanmanızdır daha başarılı olurlar Amerika, Japonya, İngiltere vb.

      4.2.2 kullanmayın en güncel 4.4.2 KitKat romları kullanın

      wifi sorunu için kullandığınız roma uygun root dosyası kullanın büyük bir ihtimal sorun yaşamazsınız.

      Sil
  10. hocam oyun için sağolun ayrıca;
    sizin,tüm blogtaki arkadaşlarımızın ve tüm Müslüman kardeşlerimizin Ramazan Bayramını kutlarım.
    hocam birde sizden bir isteğim olacak analog ile oynanabilen güzel bir aksiyon-macera oyunu yüklerseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın uğur hocam

      sizinde Ramazan Bayramınız mübarek olsun :)

      analog ile oynanabilen derken hocam ?

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    4. ona göre oyun önereyim

      Sil
    5. galaxy y hocam bu arada kusura bakmayın onun adı joystickmiş unutmuşum

      Sil
    6. hocam galaxy y için pes 12 deneyebilirsiniz joystick kontrolü var diğer 3d oyunlar galaxy y de sorun çıkarabilir aklımda yalnızca bu var :/

      Sil
    7. hocam peki minebuilder'ın minecraft modlusunu paylaşır mısınız?

      Sil
    8. hocam minebuilder minecraft mod sorunlu oluyor maalesef :(

      Sil
    9. peki hocam sağolun vakit ayırdığınız için iyi geceler :)

      Sil
    10. size de iyi geceler iyi oyunlar hocam :)

      Sil
  11. Hocam benim Codegen marka tabetim var desen kilidini unuttum root haricinde bir de G mail haricinde öneriniz nedir ne olur yardım edinn LÜTFEN CEVAP VERİİN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. codegen hakkında bilgim yok ancak recovery menüye girmeye çalışın internette araştırın girdikten sonra tablete hard reset atabilirsiniz bu sayede şifre sormadan açılır

      Sil
  12. Hocam hardest game collection altın hileli paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardest game collection android sürümü yok hocam

      Hardest Game Ever 2 sitede var

      Sil
  13. hocam ama link.tl de adfly da ki gibi kotu reklamlar cikmiyor urun reklamlari filqn cikiyor onerirmisiniz kullanmami

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size kalmış bir şey hocam pek kazandırmaz ama

      Sil
  14. Saol hocam bide call of mini zombies parali hile yuklermisin ?? Toprak play store :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yada hocam call of mini dino yu sinirsin altin ve gems yapcana hocam call of mini infinity de olur hocam :)

      Sil
    2. armv6 cihazlarda çalışmayan oyunları siteye ekleyemem hocam

      Sil
  15. Clash of clans , lego star wars hocam bunlardan birisini yapsana hocam cok saol :)

    YanıtlaSil
  16. Samurai vs zombie defense hocam hile li bende oyun bulam hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gun bros 2 hocam hileli apk hocam (kerem aziz)

      Sil
    2. Lego hero factory hile hocam please (kerem aziz)

      Sil
  17. The walking deat seasion two olumsuz silah hile hocam bu oyun daha iyi :) (kerem aziz)

    YanıtlaSil
  18. A little war hile apk hocam (kerem aziz)

    YanıtlaSil
  19. Nomozi clash of zombies hocam hile li apk ( kerem aziz )

    YanıtlaSil
  20. hocam neden pek kazandirmaz link.tl ? indirme geliyor hocam sitede. ise yaramazmi ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çok az para veriyor tıklama başına bu yüzden kazandırmaz

      Sil
  21. Hocam benik telde yanlislikla play store sildim interneten apk olarak yukledim kurdum ancak acilirken bi anda kapatmaya zorla durduruldu diyo ne yapmam lazim ben.tuncer simdiden Allah RazI olsun hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeniden rom kurmanızı öneriyorum çünkü dışarıdan indirdiğiniz play store apk ları cihazınıza göre değildir

      Sil
  22. Hocam samsung galaxy S5 aldimda root gerektirirmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanacağınız uygulama ve oynayacağınız oyunlara bağlı hocam ilk aşamada root gerekli değildir

      Sil
    2. Saolun hocam

      Sil
  23. hocam One For Eleven yada başka bir menajerlik oyunu yükleyebililirmisin

    YanıtlaSil
  24. hocam opera classic galaxy mini de calisandan buyuk boyutlu olani herhangi bir yere upload edermisiniz handler kullandigim icin play storeye giremeiyorum bu arada ramazan bayraminizi kutluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. opera classic buyurun link vereyim
      http://www7.zippyshare.com/v/45685887/file.html

      yalnız denemedim

      Sil
  25. Hocam facebook 3.4 sürümü gelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. murat can hocam bunları yapımcıya sormak lazım ben bilemem :/

      Sil
  26. Hocam Bayramin kutlu olsun tablette sürekli oynayacağım oyun solermisin sıkıci olmasin dosya boyutu max200 MB olsun sehr aksiyon olabilir coc sıktı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Shadowgun: Deadzone deneyebilirsiniz gerçekten iyi bir oyundur

      Sil
  27. Hocam buna bnzer bir oyunum var adı Respawnables bide tabletin özelliğe göre sölersen yavaş indiği için az mb istiyorum tablet marka Ezcool M2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsettiğim shadowgun deadzone'nin de boyutu küçüktür.
      ek olarak dead trigger deneyebilirsiniz

      Sil
  28. Hocam Winner Soccer 2 nin Full surumunu paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. winner soccer 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor hanifi hocam yardımcı olamam

      Sil
    2. Hocam winner soccer 2014 telefonda devami gozukmeyince 2 yazmisim yoksa armv6 cihazlarda calisiyo hocam

      Sil
  29. hocam dr web 165.tlik bide avast kullanıyom sorun olmaz demi 2 anti virus kullanımyom diye

    YanıtlaSil
  30. hocam ramazan bayramınız kutlu olsun koç'um :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde bayramınız mübarek olsun ismail hocam

      Sil
  31. HOCAM ACİL YARDIM!!!! Hocam geçen gün note 3 sm-n9005 telefonumu suya düşürdüm ondan sonra 3gün pirincin altına attım ondan sonra kayseride 2-3 yere götürdüm biz yapamız dedi napıcam ben allah rızası için hocam bana yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet hocam teknik konuda destek veremem size önerim daha farklı telefonculara sormanız. su telefonlar için çok tehlikelidir içinde kalan su pcb devrelerde oksitlenme yapabilir veya kısa devre dikkat edin

      Sil
  32. Hocam kendim upload ettim sizde edersiniz hocam bu program tek tuşla root atmaya yarıyor 15 saniyede felan rootluyor telefonu çok basit lütfen paylaşın diğer arkadaşlarda faydalansin

    http://dosya.co/30e4h6or4soo/root_update.apk.zip.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cem can hocam şuan yalnızca galaxy mini için teknik destek veriyorum sitede paylaşamam :/ yeni sitemizde artık :)

      Sil
  33. hocam cevaplar icin tskler. ben heves ettim biraz denesemmi link.tl yi ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir