Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Temmuz 2014 Pazartesi

SuperGNES 1.4.5 FULL APK - SNES Emulator

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


SuperGNES 1.4.5 FULL APK, sevgili Galaxy Mini Türkiye takipçileri bugünkü konumuz hepinizin ilgilisini çekecek cinsten bir oyun emulator konusudur. Eminim aranızda daha önceden SuperGNES kullanmış arkadaşlarımız vardır uygulamamızın adından da anlaşılacağı üzere SNES yani Super Nintendo Entertainment System oyunlarını telefonlarınızdan rahatça çalıştırabilmenizi sağlayan kaliteli bir emulator uygulamasıdır. Tek yapmanız gereken rom sitelerinden SNES oyunlarını indirip çalıştırmak olacaktır. SNES oyunları eskidir pek kaliteli değildir ancak farklı ve eğlenceli bir alternatiftir android platformunda bulamadığınız pek çok oyun SNES platformunda bulunmaktadır. SuperGNES'i dünden bu yana test ediyorum bir çok oyun denedim çalıştıramadığı yok açıkçası Mario, Street Fighter, Metal Slug, ZELDA gibi popüler oyunları rahatlıkla oynayabilirsiniz. Rom dosyaları olarak SMC, FIG, SFC, ZIP, 7z desteklemektedir oyunlar genellikle ZIP formatında oluyor. SuperGNES Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 8.90'dir.
Uygulamamızdan Görüntüler


SuperGNES 1.4.5 FULL APK
Kurulumu
SuperGNES 1.4.5 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı çalıştıralım.
SNES OYUN ROM dosyalarına aşağıda vereceğim linkten ulaşabilirsiniz.
UYARI : CoolRom'dan indirdiğiniz ROM dosyaları ZIP formatı ile inmektedir inen rom dosyalarını direk kullanıyorsunuz herhangi bir ZIP'ten çıkarma işlemi yapmayın. Aksi halde SuperGNES oyunu görmeyecektir.
İnen rom dosyasını sd kartınıza atın ardından SuperGNES'i açıp üst kısımdaki SD KART sembolüne basın indirmiş olduğunuz oyunlar listelenecektir. Oynamak istediğinizi seçip keyfini çıkarabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

83 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. uygulamanın keyfini çıkarın hocam

      Sil
    2. toprak hocam öncelikle uygulama çok güzelde birşey sorucam ben bir oyunda menü kısmından multiplayer bölümune girip bluetoothu seçiyorum bluetoothuda açıyorum loading kısmı dönüyo ama açmıyo sorun ne olabilir bir yardım etseniz

      Sil
  2. Hocam iron force mod apk yokmu :)

    YanıtlaSil
  3. hocam benim telefon i serisi ben romunu değiştirdim ama orjinal romuna dönmek istiyorum orjinal romunu nerde bulabilirm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sammobile.com sitesine üye olup cihaz modelini aratıp stock romlarını indirebilirsiniz.

      Sil
  4. Hocam cat war elmas hileliliyi tekrar paylasirmisiniz cat war 1 İ hocam simdiden tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cat war 1 bu hafta içinde paylaşacağım mod olarak

      Sil
  5. Evet hocam arkadas hakli cat wari paylasirmisiniz o oyun serinin en iyilerinden

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel hocam. Buna ek PsSimulator var onu da ekleyebilirsiniz. Galaxy Y'de çalışan bir sürüm vardı bulmuştum siz de bulabilirsiniz :)

    -GalaxyYForever

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzeltiyorum Psp Simulator.

      -GalaxyYForever

      Sil
    2. psp simulator armv6 cihazlarda verimsiz çalışıyor siteye ekleyemem

      Sil
  7. Hocam benim Oh My Heroes! noldu :'( İnsallah bu hafta icinde yaparsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh my heroes mod olmuyor maalesef hocam

      Sil
    2. Hocam internette free shop mod olani var ama parali karakter acik hilesi yok :( Neyse ilgilendiginiz icin tesekkur ederim...

      Sil
  8. oyunun adını vermeyi unutmuşum hocam :D :D :D kb oyunun adı bulu monsters hilesini ckarmaya calısın yapabılırsenız cok makbule geçer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulu monster son sürüm mod olmuyor hocam

      Sil
    2. hayal kırıklıgına ugradım hocam yeni açacaınız sitede eklmee imkanınız varmı

      Sil
    3. hocam son sürüm mod olsa Galaxy Mini Türkiye'yede eklerdim zaten

      Sil
  9. Hocam slime vs mchroom 2 elmas hilesini gozden gecirirmisiniz simdiden tesekurler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slime vs mushroom 2 mod için bakacağım hocam

      Sil
  10. Hocam az önce sormuştum size sammobile.com demiştinizde orda telefonum ile ilgili hiçbirşey bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam biraz incelerseniz bulursunuz firmware kısmına girin yalnız üye olmanız gereklidir.

      Sil
  11. Hocam pou yu nasıl hile yaptıgnı soyler misin gamecih ve gamekiller yuklu ve telefonum rootlu bi de nss v.1.90 paylasır misin pro lisans kalkmıs kaptanlik falan gelmis sagolun serhat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pou mod yaparken telefon uygulamalarını kullanmıyorum.

      nss 1.90 için bakacağım

      Sil
  12. hocam kucuk ekranda pek verimli olmuyor ama yine de sagolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam genede güzel bir alternatif iyi oyunlar :)

      Sil
  13. Hocam MOD nasıl yapıyorsunuz veye hangi programları kullaniyorsunuz bide öğrenebilcegim bir site varmı

    YanıtlaSil
  14. Hocam Champ Man 14 son sürümünü paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  15. Hocam soccer stars altin ve para hilesi yapabilirmisiniz simdiden tesekurler hocam

    YanıtlaSil
  16. Hocam eklesenizde eklemesinizde sorun olmaz bnm icin ama bn yanlis ad vermisim fontomizer sp eklersn bnm icin cok iyi olr hocam bnde google play sorunu oldugu icin indiremiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun apk dosyası linki hocam

      http://www.datafilehost.com/d/4dc7017c

      Sil
  17. Hocam Plants Vs Zombies Linki Kirik Yenilermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönecek vaktim olmuyor maalesef :(

      Sil
  18. 9Heroes mod yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  19. Hocam bunda oyun açıyorum ayarlardan yatay yapıyorum ama yatay yapınca yön tuşları sol üst köşede oluyor dolayısıyla oyun oynayamıyorum o şekilde nasıl sol alta alırım ayarlardan yapamadım ?

    YanıtlaSil
  20. Hocam hardest game ever 2 full bide cheat hilesi varsa eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardest game ever 2 için bakacağım hocam olursa bugün eklerim

      Sil
  21. Merhaba hocam.Size zahmet olacak ama GM Discovery mi Turkcell T50 mi iyidir performans olarak ? sizin tercihiniz nedir. teşekkür ederım. serdar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell Çalışanı22 Temmuz 2014 15:53

      Emin olun ki T50 size istediğiniz performansın 2 katını verecektir.Kısa süreliğine yanında 3 kılıf da bedava!

      Sil
    2. Turkcell T50, general mobile discovery ile kıyaslandığında daha iyi bir telefon hocam

      Sil
  22. Hocam bu modlama isini nasil ypildigini anlatan bir video veya konu varmi varsa rica etsem link verebilir misiniz??

    YanıtlaSil
  23. Hocam soulcraft ın son sürümünü hileli olarak paylaşırmısınız soulcraft veya soulcraft2 fark etmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soul craft galaxy mini de çalışmıyor yardımı olamam hocam

      Sil
  24. Ellerinize sağlık hocam kaç gündür bunu bekliyodum birde armv6 da çalışan bir nds emulatoru varsa koyarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamanın keyfini çıkarın, nds emulator için bakacağım ancak garanti veremem

      Sil
  25. Bus similator 3d armv6 paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bus simulator armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  26. Hocam samsung galaxy s3 mini i8190 aldım ama hafıza kartına uygulamalrı atamıyorum. Hep rootlu uygulamalar çıkıyo ama ben root atmak istemiyorum telefona bana rootsuz hafıza kartına taşıma programı link atarmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bütün uygulamaları hafıza kartına taşımak için root gereklidir hocam başka yolu yok maalesef

      Sil
  27. Navigasyon uygulaması istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. navigasyon uygulamasına bakacağım ancak garanti veremem

      Sil
  28. Navigasyon uygulaması paylaşabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. navigasyon uygulamasına bakacağım ancak garanti veremem

      Sil
  29. Ya bi kız oyunu tok mu yha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kız oyunları pek ilgi çekmiyor, üzgünüm

      Sil
  30. Bayram Yolcuları22 Temmuz 2014 15:47

    Bayramda kaybolmayalım 10 il gezeceğiz bir internetsiz navigasyon lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. navigasyon uygulamaları için bakacağım ancak garanti veremem

      Sil
  31. Hocam bi navigasyon bi de restorant oyunu lütfen

    YanıtlaSil
  32. Selda Melda Kardeşler22 Temmuz 2014 15:51

    Hocam navigasyon uygulaması biRR de candy crash ı modlasana

    YanıtlaSil
  33. Nizamettin Kıllıbacak22 Temmuz 2014 15:55

    Ula da Topurak hocam Karadeniz büyük yerdir bi TomTom paylaşuverurver da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan uygulama ve oyunları paylaşmıyorum

      Sil
  34. Hallo! Navigasyon paylasin lutfen Ich ben Hans

    YanıtlaSil
  35. Gta san andreas bile var vay anasını :-)

    YanıtlaSil
  36. Hocam nss ve resident.evilin para hilelilerini olursa ne zaman paylasabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nas mod sorunlu hocam, resident evil 4 mod için bakacağım

      Sil
  37. Hocam bayramınız şimdiden mübarek olsun s3 mini de açarmı direk indirebilirmiyim yoksa room gereklimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sizinde bayramınız mübarek olsun, galaxy s3 mini de sorunsuz çalışır merak etmeyin

      Sil
    2. tşk hocam allah razı olsun

      Sil
  38. Tskler hocam degisik bir uygulama eglenceli ama :)

    YanıtlaSil
  39. Hocam csr racing hileli yuklermisin

    YanıtlaSil
  40. kardeş attım oyunları SD karta ama uygulama oyunları görmüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eğer sd kartta attığınız oyunları zipten çıkarmayın direk kullanın

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir