Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Temmuz 2014 Salı

ZENONIA 4 v1.1.5 MOD OFFLINE APK - MEGA HİLELİ (ZEN-ALTIN-SKILL-STATS)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


ZENONIA 4 v1.1.5 MOD OFFLINE APK, bugünkü konumuz hepinizin yakında tanıdığı son derece ünlü bir RPG oyundur. Daha önceki sürümlerini sitemize mod olarak eklemiştim yalnız offline değildi oynamak için internet bağlantısı şarttı bu yüzden bir çok arkadaşımız oynayamamıştı ZENONIA 4 v1.1.5 sürümüne ulaştı sizlere MEGA MOD APK olarak sunmak istiyorum oyuna girişte internet bağlantısı artık gerekli değildir offline olarak da oynayabilirsiniz. Ayrıca ZEN-ALTIN-SKILL-STATS gibi değerler sınırsızdır istediğiniz gibi karakterinizi geliştirebilirsiniz. ZENONIA 4'ü daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum, tamamen hayali bir evrende seçmiş olduğunuz savaşçı ile karşınıza çıkan yaratıkları yok ediyorsunuz bunu yaparken farklı köylere gidip silahlar vb. ürünleri satın alabiliyorsunuz çeşitli görevler yapıp lvl atlamayı hızlandırabilirsiniz. Oyun için kontroller joystick mantığı iledir. ZENONIA 4 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 195.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



ZENONIA 4 v1.1.5 MOD OFFLINE APK
Kurulumu
ZENONIA 4 v1.1.5 MOD OFFLINE APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
ZENONIA 4 v1.1.5 MOD OFFLINE APK mega hileli ; oyuna giriş yaptığınızda ZEN-ALTIN-SKILL-STATS değerlerine bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

104 yorum:

  1. Sagol ben yalcin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın yalçın hocam

      Sil
    2. İnotia 3 de lvl hilesi olmuyn .s

      Sil
  2. hocam adraneline engine kurulumu açıklaarmsın yada siteyee koyarmsın

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. sorun değil emre hocam Galaxy Mini Türkiye'de bütün yorumlar değerlidir :)

      Sil
  4. Iftar az kaldı (keyfi biraz siz cikarin)

    YanıtlaSil
  5. hocam rom gibimi adranaline engine ?
    hocam kurulumunu açıklarmsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam rom değildir scripttir yani koddur

      Sil
  6. Hocam bunlari nasil yapion hile falan ipucu versene

    YanıtlaSil
  7. Eyvallah hocam. A Tale of Survival ekler misin güzel bi oyuna benziyor hocam. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A Tale of Survival için bakacağım hocam

      Sil
    2. Teşekkürler hocam. Bu arada hayırlı ramazanlar

      Sil
  8. En iyi VPN hangisi? link verebilir misiniz ? lutfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre can hocam Hideninja firmasının VPN uygulaması var ancak android 4.0 üstü istiyor gayet hızlıydı

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Play Store'da Hideman VPN var hocam deneyin

      Sil
  9. hocam telefonuma Pes 2012 yükledim ama ses var ekran siyah kalıyo dokunursam dokunma sesleri geliyo nasil düzelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız ile ilgili bir durum çalışacağını zannetmiyorum

      Sil
  10. hocam sahada çalışan için zor derken sizin mesleğiniz ne -Arda

    YanıtlaSil
  11. Hocam android telefonu ip adresiyle ele geçirebilir miyim öyle bir program varsa ismini verirmisiniz saygılar.

    YanıtlaSil
  12. hocam telefon galaxy y real racing 2 yi açıyo ama ekran siyah napıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy y de sorun veriyor zaten yapabileceğiniz bir şey yok

      Sil
  13. Sagolun hocam sorcery 1 ve 2 bi baksaniz

    YanıtlaSil
  14. program falan la mi hile yapiyorsun onu soyle

    YanıtlaSil
  15. İyi aksamlar Toprak hocam ZENONIA 5 e bakacaktiniz

    YanıtlaSil
  16. Hocam root ile telefonuma bedava internet yapabilir miyim hocam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bedava internet ile ilgili yardımcı olmuyorum

      Sil
  17. bu site harika süper ama o kadar emek veriyosunuz niye reklam yok yada ben mi göremedin reklam yoksa yazık size yemin ediyorum

    YanıtlaSil
  18. Jungle heat 1.5.5 hileli apk mod para yada elmas hileli yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. Hocam google play store daki ugulamalarin fotolari neden acilmiyor baskalarininkide acilmiyor dayiminki acilmiyo benimki amcaminki neden oyle cozumu varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismail hocam genel bir sorun var bende de fotoğraflar görüntülenemiyor

      Sil
    2. Hocam ve İsmail Bey wifi dnsnizi 8.8.8.8 veya 8.8.4.4 googleın önerdiği dnsler bunlar dns değiştirmeyi bilmiyosanız internetten bakın

      Sil
  20. hocam gangstar apk link yenilermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönmek için vaktim olmuyor maalesef

      Sil
  21. toprak hocam telefonuma virüs girdi galiba kendi kendşne oyun yükleyip duruyor (FunBox, Black Jack) adlı oyunları yüklüyor dr. web yükledim tarattım virüs yok diyor 2 kere format attım yine aynı napacağım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonu formatladıktan sonra hala devam ediyorsa sd kartınızda virüs olabilir

      Sil
  22. Hocam galaxy ace s5830i de retrica bozuk yardım edermisiniz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam î serisi cihazlarda bozuk maalesef yapabileceğim bir şey yok

      Sil
  23. Toprak Hocam oyun için teşekkürler bluetooth vb şekilde kendi telefonumuzdan karsıdakı telefonu kontrol edebilmek için bir program mevcut mudur ¿?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uzaktan telefon kontrolü ile ilgili hiç bir şey duymadım belki ağ üzerinden yapılabilir ancak bluetooth zor gibi

      Sil
  24. Hocam bi sorumo ol cakri stock rom kursam garanti disina cikarmi daha once sordum ama soruyu bulamadim cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacı hocam kurduğunuz stock rom Türkiye için değilse garantiden çıkar cihaz

      Sil
  25. hocam geven gun attiginiz Football Chairman para hile modu olmuyo mu baslarda iyide sonradan para cok sıkıntı yaparsan cok sevinirim.

    YanıtlaSil
  26. hocam armv 7 ve armv 8 için ne zaman site açıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  27. Hocam ben indirmek için android'in resminin bulunduğu yere basıyorum indirme başlıyor diyor ama başlamıyor.ve bu tüm oyun ve uygulamalarda oluyor.neden acaba ve nasıl düzeltebilirim?bu arada telefonumun markası samsung galaxy s3 mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın

      Sil
  28. Hocam freedom uygulamasinin apk sini ve kullanimini anlatan bir yayin yaparmisin ? :)

    YanıtlaSil
  29. A tale of Survival ı atarsak hocam çok makbule geçer.

    Furkan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de çalışmıyor maalesef

      Sil
  30. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.screenlicious.holium.theme hocam çıldırcam allah aşkına bunun apk sı çok lazım yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  31. Hocam bu sitedeki yarış oyunlarınin link verirmisiniz hilelilerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arama bölümünden bakınız adları aklımda değil

      Sil
  32. Hocam daha once paylastigin fifa 2010 u indirdim oyunda joystick ayarlanmiyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam joystick ayarlanmıyor derken gözükmüyor mu ?

      Sil
  33. Hocam dr.wepin son sürümünü inirir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr.web son sürümü için uygulama içinden güncelleme yaparsınız

      Sil
  34. Hocam çok teşekür ederim paylaşim için istiyordum oyunu

    Bide hangi karekteri seviyorsunuz :D

    -Eren-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam benim için fark etmiyor çok oynamıyorum zaten

      Sil
  35. Hocam Türkiye stock romları garantiden çıkarmıyor mu?

    YanıtlaSil
  36. Hocam bu oyunun sadece ofline olan ini paylasirmisiniz hilesiz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun içindeki hileyi kullanmazsanız sadece offline olur

      Sil
    2. Para ilk basta sinirsiz dilimi ben herşeyi google playdeki gibi ama ofline olanini istiyorrum lütfen

      Sil
    3. oyuna sınırsız para ile başlıyorsunuz ancak parayı sınırsız kullanmak zorunda değilsiniz hocam, bu oyunun modunu ben yapmadım yardımcı olamam bu konuda

      Sil
    4. Tmm saolun hocam peki para hilesiz sadece ofline internette bulabilirmiyim

      Sil
  37. Toprak hocam bildiginiz turkce armv6 oyun varmi ? Ozellikle RPG tarzi bisey istiyorum...
    Simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aklımda olan yok hocam arama bölümünden Türkçe kelimesini aratın

      Sil
  38. Hocam bir uygulama yapiyorumda sizim siteyide eklemek istiyorum sizin icinde sikinti olmazsa uygulamamizda sadece blogger aiteleri olacaksizde android de bicilmis kaftansiniz
    Benimle ileisime gecerseniz sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir uygulama hocam mail adresim:

      perhidrolcu@gmail.com

      Sil
  39. toprak reiz gaalaxy y için hiç adraneline engine bulamadım galaxy mini falan var farkedermi ??
    galaxy y için link biliyosan verirrmisn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy y için yardımcı olamam hocam, galaxy mini için olanı yüklerseniz sorun çıkarabilir

      Sil
  40. LCD.Density.Modder.Pro diye bi program indirdim ekran çözünürlüğünü arrtırıyomuş yararlı bi uygulamamı root istiyo tavsiye edermisn onu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam QVGA'nın şart koşulduğu uygulama ve oyunların bazılarında işe yarıyor çok öncelerden denemiştim işinizi görecekse kullanın

      Sil
  41. Hocam LG E612 Telefonum İcin Rom Verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede teknik konularda yalnızca galaxy mini için yardımcı oluyorum hocam

      Sil
  42. Hocam cözünurluk ne ise yariyo perfor
    mansmi arttiriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hoca m performans artmaz aksine azda olsa düşebilir ekrana büyük gelen oyunlarda işinize yarayabilir

      Sil
    2. Hocam o zaman nba jam calisirmi ¿

      Sil
    3. bilmiyorum hocam nba jam denemedim

      Sil
  43. Oyunculari hareket yonlere ettirmek icin joystick yok fifa 10

    YanıtlaSil
  44. Hocam clash of clans offline mod yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  45. toprak abi siteye shadow fight 2 ve score world goals i koyarmısın

    YanıtlaSil
  46. Hocam link çalışmıyor rica etsem yeni link koyarmısın !!!

    YanıtlaSil
  47. Başkan Zenonia 5 offline lazım sana zahmet ilgilenirsen iyi olur valla :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir