Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Temmuz 2014 Cuma

METAL SLUG DEFENSE 1.4.0 MOD APK - PARA ve MADALYA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


METAL SLUG DEFENSE 1.4.0 MOD APK, SNK PLAYMORE firmasına ait olan dünyayı kasıp kavuran bir oyunda dalgasının mobil sürümü olan METAL SLUG DEFENSE oyununu sizlerle daha önceden paylaşmıştım oldukça da ilgili çekmeyi başarmıştı bugünkü konumuz oyuna gelen güncellemelerden tam anlamı ile yararlanmanızı sağlayacak yeni bölüm, görev, askeri ünite ve dahasını barındıran güncellemeyi MOD yani sınırsız para ve madalya hileli olarak sunuyorum bu sayede oyun içindeki tüm ekipman ve birimleri rahatlıkla kullanabilirsiniz. Daha önceden METAL SLUG DEFENSE oynamayan arkadaşlarımız için kısaca oyunumuzu anlatmak istiyorum eminim aranızda küçüklüğünde atari veya playstation salonlarında METAL SLUG oynayanlar vardır kısacası efsanedir. Adından da anlaşılacağı üzere askeri birimler arasında yaptığınız savunmayı konu alıyor bir nevi kale savunmasıdır 2D grafik evreni üzerine kurulmuştur asker seç ve gönder mantığına dayalıdır. METAL SLUG DEFENSE Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 170.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



METAL SLUG DEFENSE 1.4.0 MOD APK
Kurulumu
METAL SLUG DEFENSE 1.4.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
NOT : oyuna ilk giriş için internet bağlantısı gereklidir. Değişken data dosyasını indirecektir.
METAL SLUG DEFENSE 1.4.0 madalya ve para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve madalya miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

65 yorum:

  1. Ilk yorum hocam (HONOR) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam iyi oyunlar :)

      Sil
    2. İnotia 3 lvl hilesi nasil oluyo hocam :)

      Sil
    3. Hocam oyunun hilesizi yokmu acaba varsa yükleyebilirmisiniz

      Sil
    4. hocam NSS en yeni mod para hilesi olur mu??

      Sil
    5. nss yeni sürüm mod olmuyor hocam

      Sil
  2. s.a toprak hocam cat war 2 son surumunu bugun yuklermisin bakicagim dediniz mod yapicak tiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben turkcell in T50 telefonunu almayi dusunuyorum ama telefonun hafiza kart destegi yok ben sizin sitenizdeki sd data dosyali oyunlari kuramazmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurabilirsiniz hocam telefon içindeki hafızanın içine anlatımdaki gibi atmanız yeterlidir

      Sil
  4. Teşekkurler hocam güzel qrafikler

    YanıtlaSil
  5. Hocam legend vs zombies para hileli ya bakarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. legend vs zombie mod sürüm sorunlu oluyor hocam maalesef :(

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. gren farm para hileli ekleyin hocam lütfen

    YanıtlaSil
  8. Hocam su gamekiller ile hile yapamadım detaylı anlatir mısin bide shazam encore istemistim bi de operator ismini degistiren proram varsa link verir misin telefonum rootlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki konusunu inceleyin hocam daha detaylı anlatımı yok zaten :/

      Sil
  9. Hocam Oh My Heroes! Parali karakterlerin kilitleri acik surumunu paylasacaktiniz modlusunu dun sormustum bakacagim dediniz hocam lutfen modlayin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım dedim hocam paylaşacağım demedim ki oyun mod olunca sorun çıkarıyor maalesef

      Sil
  10. Kolay Gelsin Hocam Hergun Sizin Ne Paylastiginiza Bakiyorum Ve Gayet Cok Iyi Bi Siteniz Var Hocam Size Sorum Olacakti Diger Hocalarimda cevapliya bilirler S4 Icin Cyanogen mod 11 Sizce Telefonu Hizlandirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam üst düzey cihazlarda custom romlar daha verimli çalışıyor aslında hızlandırır deneyin isterseniz

      Sil
  11. hocam Little empire eklermisiniz.


    ayrica. du battery saver pro surum paylasirmisiniz

    hocam bide bazi kisiler oyun degil program paylasin diyor bence program paylasmalisiniz telefona destek olan du battery saver gibi program paylasmalisiniz cunku artik oyundan daha fazla ihtiyacimiz oluyor.

    hocam son olarak size bir sey onermek istiyorum isinize karismak istemem ama oyunlari paylasirken hileli apk nin altina hilesizini paylassaniz fena olmaz " oyundan zevk alabilmeniz icin oyunu modladim " diyorsunuz fakat modlayinca guzel olmuyor. oyunun pek tadi cikmiyor ayrica hocam yorumumu kaldirmamanizi rica ederim bu yorumu kotu bir mesaj olarak algilamayin ben sadece sahsi fikrimi sunuyorum

    İyi paylasimlar....

    YanıtlaSil
  12. Hocam dediğinizi yapıp s5 aldım bir tane virüs programı önerirmisiniz hatta link verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam android antivirüs uygulamaları için önerim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/06/avast-mobile-security-antivirus-v307550-premium-apk.html

      Sil
  13. Hocam ChampMan yeni surum cikmis full turkce paylasirmisnz Modsuz halini GalaxyMinide calissin yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam champ man zaten galaxy mini de çalışıyordu diye biliyorum

      Sil
  14. Hocam yeni siteyi açınca bu sitenin girişine belirgin bir reklam yapın da haberdar olsun herkes :)

    YanıtlaSil
  15. hocam ben Hanifi Potuk daben sony Z1 aldım ama lg2 daha iyimis pisman oldum sizce degistireyim mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi de birbirine denk cihazlar sayılır hocam değiştirmeniz gerekmiyor üstelik xperia z1 de kamera çok iyidir.

      Sil
  16. Hep Aynı oyunları paylasıyorsunuz syn toprak hocam bıraz değişik oyunlar paylaşsanız nasıl olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 cihazlarda çalışan değişik oyunlar bulursam eklerim

      Sil
  17. EMRE:

    Toprak hocam dragon finga para hileli yaparmisiniz. Teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dragon finga armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam maalesef

      Sil
    2. Galaxy minide çalışıyor hocam.

      Sil
  18. Ahmet
    Toprak hocam oyunlari,uygulamalari severek takip ediyorum.Fakat hocam bazi uygulamalarin prolari hata veriyo .Hatanin superuserdan kaynaklandigini dusunuyorum.Ne yapmami onerirsiniz.
    Tel: gio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pro sürümlerin hata vermesinin sebebi superuser değildir hocam uygulamalar sürekli patch alıyor biz farkında olmadan farkına varıldığı anda crack işlemi fixleniyor :(

      Sil
  19. Hocam telefon degistirmeyi dusunuyorum.ne onerirsiniz lg haric

    YanıtlaSil
  20. Oyun icin tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  21. Oyun icin tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  22. Hocam slide soccer ne durumda ??

    YanıtlaSil
  23. merhaba hocam ben oyunu açıyorum an eror has occurred,unable to dowland diyor. ama wifiye bağlı wifiyi kapatıp telefonun internetinden giriyorum aynı hatayı söylüyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunu silip baştan kurar mısınız ardından wifi ile indirin

      Sil
    2. Sildim Tekrar yükledim ama aynı hatayı veriyor.Yinede sağolun hocam .

      Sil
    3. oyun sorunsuz çalışıyor hocam normalde cihazınızdan kaynaklanan bir durum

      Sil
  24. Toprak abi bide trafic racerın hilelisi çıksa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  25. Hocam bide metal slug 3 ün hilelisini yapsanız olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal metal slug galaxy mini de çalışmıyor maalesef

      Sil
  26. Hocam Striker soccer brezilya Armv6 yaparmsnz hocam Ltfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Striker Soccer Brazil armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef hocam

      Sil
    2. tamam hacom yinede sağolun

      Sil
  27. Hocam Süpermiş Ya Bu Custom Rom Hocam Normalde antutuda 22 bin 23 bin çıkarıyodu bnda 26 bin çıkardı hocam iyimi sizce bu skor ? ama halen htc one geçemedim :D skorlar aynı bi türlü cıkmadı yukarı ya stock romdan gaye hızlı çalışyor hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yorumdan sonra bi daha denedim 28 bin çıkardı normal s4 geçti :D :D

      Sil
  28. Canınız sağolsun hocam

    YanıtlaSil
  29. Hocam oyun önerirmisiniz Telefnum Galaxy Ace GT5830i Daha çok Spiderman total mayhem gibi oyun onerırsenız sevinirim

    YanıtlaSil
  30. Hocam wifi den başkaları ile dövüş yapamıyormuyuz bu oyunda

    YanıtlaSil
  31. Hocam oyunda wifi den savaş nasıl yapıcaz google playe bağlanmıyor

    YanıtlaSil
  32. Hocam apk paketine tıklıyorum ttnet güvenli internet uyarısı çıkıyor
    Ne yapmalıyım?????

    YanıtlaSil
  33. Oyunu yukleyemiyom sayfa yuklenmiyo

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir