Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Temmuz 2014 Cumartesi

Colosseum Heroes v1.0.1 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Colosseum Heroes v1.0.1 MOD APK, bugünkü konumuz dünyaca mobil ünlü mobil firması GAMEVIL'e ait olan çıktığı günden bu yana pek ilgi çekemese de kesinlikle oynanması gereken oyunlar arasındadır. Yalnız Colosseum Heroes'de yaşanan parasal sorunlar oynanmaz hale getirebiliyor bunun önüne geçmek için sizlere MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istiyorum bu sayede oyun içindeki tüm ekipmanlara ve özelliklere sahip olabileceksiniz. Colosseum Heroes'i daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum insan ve vampir olmak üzere iki farklı ırk bulunuyor birisini seçip savaşa başlıyoruz karşınıza çıkacak olan tüm yaratıkları öldürüp anahtarı bulduktan sonra diğer bölüme geçmekten ibarettir. Colosseum Heroes Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 7.800'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler




Colosseum Heroes v1.0.1 MOD APK
Kurulumu
Colosseum Heroes v1.0.1 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Colosseum Heroes v1.0.1 sınırsız para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda premium shop'a girip CP miktarınıza bakmanız yeterlidir. Sınırsız CP ile altın ve diğer ekipmanları satın alabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

115 yorum:

  1. ilk yorum galaxy pocket AS:Das:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. hocam booking revulation apk yüklerseniz sevinirim

      Sil
  2. beach buggy blitz bu oyunu bulabilirmisiniz hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beach buggy blitz armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  3. oyun için saolun hocam puudding mosnter eklermisin hd paralı olanı

    YanıtlaSil
  4. saol ayrıca hocam frontline commando ve blod vs glory linkler kırık düzeltir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. frontline commando ve blood and glory armv6 cihazlarda sorunlu olduğu için siteye ekleyemem

      Sil
  5. hocam launherlerin telefona zararı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam launcher'in telefona bir zararı olmaz

      Sil
  6. hocam pes 12 apk dosyası güvenli internet uyarısı alıyo bi el atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dosyaları indirirken farklı bir tarayıcı deneyin sorununuz çözülür

      Sil
    2. önerdiğiniz bi tarayıcı varmı

      Sil
    3. ayrıca hocam ttnet güvenli internet yinede sorun çözülürmü

      Sil
    4. ttnet güvenli internet ise filtre vardır. ttnet ile görüşüp filtreyi kaldırmanız gerekiyor

      Sil
  7. Hocam telefonum Sd card hasarli hatasi veriyor ve yeniden bicimlendir uyarisini veriyor sd cardimi nasil kurtarabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sd kartınızı bilgisayara taktığınızda çalışıyor mu ?

      Sil
  8. Kolay Gelsin Hocam Telefon Ramini Fazla Yemeyen Bi Antivirüs Önerebileceğiniz varmı bide hocam bişey soracam Hafıza Kartı Alacam Kaç Gb Alayım ve Hafıza Kartına ben nasıl Bu oyunların datasını ve obb sini atacam bitane 2 gb bi hafıza kartında denedim benim önceki kartımdı bu hocam girdiğimde oyuna yine datasını istiyor sizden ricam bunu nasıl hafıza kartına atacağım sizden bilgi istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam öncelikle telefon ramini az yiyen bir antivirüs istiyorsanız avast'ı deneyin sitede var.

      hafıza kartı alırken class 10 almaya özen gösterin hız bakından gayet iyidir. data dosyalarını rar'dan çıkarıp gerekli klasöre atıyorsanız istememesi lazım

      Sil
  9. Hocam freedomu sildim stop dedikten sonrs plat storeye giriyor..

    1-Freedomu tekrar kurdum ve actim

    2-Statusbar da freedom yaziyor oyuna girdim (Oh My Heroes)

    3-Heroes tikladim ve satin alma tusuna bastim bekletti bekletti sonra Hata,baglanti zaman asimina ugradi yaziyir...:( Halbuki 1ini aldim satin digerini neden almiyor hocam ? Edison 1001 denemsinde basarili olmus bende 1001 de olcam :( Hocam muhakkak yanlis bisi yapiyorum ama lutfen aciklarmisiniz?İlk bas freedomu kurduktan sonra yapilmasi gerekenleri anlatirmisiniz?Bir de arkadsslar root explirerle hosts dosyasini silin demis ben sildim freedom calismadi...Cevap.bekliyorum hocam cok tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yapmanız gereken çok basit dediğim gibi fredoom kullanacaksınız start diyerek akti etmeniz gerekiyor host dosyası falan silmenize gerek yoktu freedom kurulduktan sonra yapmanız gereken bir şeyde yok yalnızca stop/start işlemine dikkat etmeniz yeterldir

      Sil
    2. Hocam dediginizi yapiyorum start diyorum sonra geri tusuna basiyorum oyunu aciyorum satin alma yerine gidiyorum Google Play ekrani geliyor yuklenme isareti donuyor bi 10sn kadar sonra
      Hata

      Baglanti zaman asimina ugradi.

      Modemin dibinden yapsamda ayni en uzagindan yapsamda bunun bi taktii var herhalde ben bilmiyorum bir kere 17000kristal aldim bir kerede karakterin birini satin aldim bidaha da hic bisi alamiyorum siz nasil aliyosunuz off hocam olmuyor!! :(

      Sil
  10. Saolun Hocam bunu bekliyordum

    YanıtlaSil
  11. hocam dead space ve nova 2 linkleri kırık bakarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nova 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem konusu yanlıştır zaten.

      dead space için yeni konu gerekiyor önümüzdeki hafta içinde halledeceğim

      Sil
  12. Hocam Class 10 Kaç Gb Oluyor Ve Hocam Ben Class 10 u Telefon Hafızasınıda Artırabilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. class 10 boyut değildir hızdır hocam, gerekli ayarlama ile arttırabilirsiniz

      Sil
    2. hocam Anladım ben 32 gb almayı düşünüyorum ve kaç gb telefon hafızası yapayım kaç gb bırakayım bayramı bekliyorum :D

      Sil
    3. hocam bırakacağınız boyut tamamen size bağlıdır

      Sil
  13. Hocam Sirinlere apk yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirinler mod apk zaten sitede var hocam, güncel sürüm için bakacağım

      Sil
  14. hocam bu bilgileri nerden öğrendiniz yada sizmi çözdünüz gayet profesyonelce bir iş çıkarıyorsunuz bununla ilgili meslek varsa ona yönelin bence bide isteğim var Blood td 5 son sürüm mod veya ful siteye eklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim öğrendim hocam :)

      bloons td 5 mod apk olmuyor maalesef :(

      Sil
  15. Hocam.hayrli.ramzanlar
    hocam nfs shift rardan ckarttktan sonra kac mb bn adm ile indrdiyom part dosta boyutunu asiyo

    YanıtlaSil
  16. caniniz sagolsun hocam bde birileri szn paylasiminizi bi.steyee kopyala yapistr ypmis gned teekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ne diyebilirim ki bu dünyada olmazsa öbür dünyada hesabı sorulur

      Sil
  17. hocam illa mod olmasına gerek yok bltd 5 in full sürüm olsada yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloons td 5 için son versiyon full apk olarak bakacağım

      Sil
  18. hocam kusura bakmayn sizide yoruyom ama nfs shift rar dan ckardim 385 mb oyuna grmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl bir hata alıyorsunuz hocam ?

      Sil
    2. Hocam ekran siyah kaliyo
      dosyalari tam sorun yok obb a attim olmadi

      Sil
    3. cihaz nedir yusuf hocam ?

      Sil
  19. gts5830i hocam chanfre var calimiyo demeyn ya sabahtan beri oyun ypmaya clsyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocma cihaz i serisi çalışma garantisi veremem görünen o ki çalışmıyor

      Sil
  20. Tm hocam bende bia2 oyniyim bari :)

    YanıtlaSil
  21. hocam kolay gelsin bu son sorum hocam bana hafıza kartını teelfon hafıza kartı yapma konusunun linkini atabilirmisiniz size zahmet ben gidecem çünkü kusuruma bakmayın lütfen hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam daha öncede dedim farklı sitelerin link paylaşımını yapmıyorum.
      google'da araştırın bulursunuz

      Sil
  22. Hocam Gta 3 'ün data dosyasını paylaşırmısın.
    Bir de Galaxy mini'lerde android sürümü yükseltilebilir mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gta 3 galaxy mini de sorunlu olduğu için siteye ekleyemem

      Sil
  23. Hocam bayramınız Mübarek Olsun navigasyon atcaktiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinde bayramınız mübarek olsun hocam, vakit ayıramadım navigasyon için üzgünüm

      Sil
  24. hocam bahsettiginiz opera classic buyuk boyutlu olan degilmi hocam rica etsem onu biryere upload edermisiniz bende burdan indireyim handler kullandigim icin play storeye girme sansim opera classic bana cok lazim hocam bu arada daha gelmeyen seker bayraminizi kitluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam boyutu büyük olan opera classic buyurun link vereyim

      http://www7.zippyshare.com/v/45685887/file.html

      Sil
  25. Hocam modern kombat eklermisiniz lutfen cok guzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modern Combat Sandstorm sitede var hocam diğer sürümleri galaxy mini de çalışmıyor

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/06/modern-combat-sandstorm-galaxy-mini.html

      Sil
  26. hocam samsung galaxy ace s5830i kullanıyorum şuan işlemci hızı 832 mhz ama çok kasıyo ben root yapıp bunu 950 mhz ye kadar çıkarabilirmiyim ve kasma gidermi? telefona zararı olurmu hocam galaxy ace i serisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root + overclock yapmanız gerekiyor direk arttıramazsınız işlemci gücünü telefona zararı olabilir elbette aşırı ısınır öncelikle

      Sil
  27. hocam blog kurdum link veriyorum ama linke tıklayınca web sayfası yok diyo ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat hocam link verirken http:// ekleyin linkin başına

      Sil
  28. HOCAM BEN DOĞAN ACİL YARDIM EDİN FREEDOM YÜKLEDİM PLAY STORE GİRMİYOR SİLDİM ONU TELE FORMAT ATTIM AMA YİNE AYNI GİRMİYOR ACİL YARDIM ET LÜTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hosts dosyasını silmek lazım ama telin rootlu olması lazim internete yazın hosts dosyasını nasıl silinir diye çıkar zaten

      Sil
    2. Hocam freedomu tekrardan kurun sonra home tusunun solundaki tusa basin ve stop edin freedomu oda olmazsa Root explorer indircen orda etc die bi klasor var orda da hosts diye bi dosya var onu silin ve telefonu yeniden baslatin buyukihtimalle duzelir :)

      Sil
    3. freedom'u silmeyin açıp stop deyin play store'a girebilirsiniz

      Sil
    4. Freedom gir menu tusuna bas stop de girerr play stora starrt de girmez

      Sil
  29. Hocam nss nin son surumunu yukluyom calismiyor google playde uyumlu gozukuyor tel galaxy gio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'dan inen oyun açılmıyorsa benim yapabileceğim bir şey yok hocam :(

      Sil
  30. Booking Revulation apk atabilirmisiniz hocam siteye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Booking Revolution (Wrestling) armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem hocam

      Sil
  31. hocam true football 2 diye menajerlik oyunu var hemde türkçe dil seçenekli para hileli olarak paylaşabilir misin

    YanıtlaSil
  32. hocam iron man 3 ü yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iron man 3 armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  33. Hocam Resimli Kelime Bulmaca Para hilesi yaparmisiniz ?

    YanıtlaSil
  34. hocam ben kemal. Dream league soccer i yaparmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  35. toprak hoca senmi doversin benmi

    YanıtlaSil
  36. Hocam injustice gods among us 2.1.0 surumun hilesini yapabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. injustice gods among us armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  37. Hocam samsung store de gördüm fakat ücretli olduğu için indiremedim acaba PREIUM İOS 7 THEMA yı eklermisiniz iphone teması lazım da hocam TEŞEKKÜR EDERİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. premium ios 7 theme için yardımcı olamam hocam

      Sil
  38. Hocam casperin son cikan telefonu ile ilgili ne dusunuyorsunuz 8 cekirdek deniyor ama batarya 2350 mah

    YanıtlaSil
  39. hocam bende lg g2 var demistiniz telefondan memnunmusunuz?yoksa o fiyat aralıklarında baska telefon önerirmisiniz?iyi günler:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ben memnunum cihazdan öneririm yalnız 32 gb lik modelini alın

      Sil
  40. ya toprak hocam site çok yavaş açılıyo 20 mbit sınırsız internet kullanıyorum turkcell superonline site acayip yavaş açılıyo chrome mozilla yandex hepsini denedim arkadaşlarımda böyle diyor heryeri reklam doldurmuşsunuz siteden soğutuyorsunuz yeminle yazıktır ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size yazık hocam, 1 mbit net kullanıyorum gayet hızlı açılıyor sorun sizde

      Sil
  41. Toprak hocam yardıminaza ihtiyacim var ben galaxy young kullanicisiyim telefonu root ettim fakat telefon 1 gun sonra kendini durmadan resetlemeye başladi ne yapmaliyim hocam telefona format attim duzelmesi icin ne yapmaliyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorunun rootla alakası yoktur sebebi telefona yaptığınız ayarlardır, işlemci hızını arttırma veya yüklediğiniz uygulamalar

      Sil
    2. Hocam peki telefonueski haline düzltmek icin ne yapabilirm ? Simdiden cok sagolun toprak hocam :)

      Sil
    3. en kesin çözüm tekrardan stock rom kurmak olacaktır hocam

      Sil
  42. hocam bloons td 5 son sürümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloons td 5 son sürüm yok şuan için beklemeniz lazım hocam

      Sil
  43. hocam yeni site gelecekti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sitemizi bu yaz içinde açacağım hocam, kesin bir tarih veremam açıldığında haberiniz olacaktır :)

      Sil
  44. hocam sorun bende değil internet cafede , akrabalarımın bilgisayarında , arkadaşlarımın bilgisayarında + 20 mbit sınırsız net kullanıyorum kendi bilgisayarımda her tarayıcıda yavaş açılıyor sitenin tasarımı yüzünden yada koyduğunuz reklamlar yüzünden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittiğim heryerde denedim hocam anlayacağınız.

      Sil
    2. hocam dediğim gibi 1 mbit bağlantı hızım var geç açılma problemi yoktur :/

      Sil
  45. hocam t50 mi gm discovery elitmi

    YanıtlaSil
  46. Hocam büyük şaka savaşı apk yüklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük şaka savaşı armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  47. hocam sitenizi cok begeniyoruz ve sizi cok seviyoruz hocam nss son surum apk yuklermisiniz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir