Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Temmuz 2014 Pazar

Magnetic Sports Soccer 1.6.8 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Magnetic Sports Soccer 1.6.8 FULL APK, siteden aldığım istekler üzerine eklediğim futbola yeni bir hava katmış ilginç grafikleri komik oynanışı ile ideal bir oyundur. Magnetic Sports Soccer ücretsiz sürümünde farklı arena vb. özellikler yok bu yüzden FULL sürüm olarak sunuyorum bu sayede oyun içindeki tüm arenalarda maç yapabilir, ligler oluşturup kupa maçları yapabilirsiniz oynanacak karşılaşmanın tüm özelliklerini belirleyebilirsiniz. Futbola yeni bir hava katmış derken Bulkypix firması tut, çek ve hedef al mantığını kullanmış langırt tarzında anlayacağınız futbolcularınız mevkilerinde sabit kalıyor. Magnetic Sports Soccer Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 5.99'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler
Magnetic Sports Soccer 1.6.8 FULL APK
Kurulumu
Magnetic Sports Soccer 1.6.8 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Magnetic Sports Soccer 1.6.8 FULL sürümüdür.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

52 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam

      Sil
    2. Sagolun hocam. Bu arada online oyunlarda hile yapabilen bi program varmi Arcane Legends icin cok lazim.
      Siz de oynarsaniz guildimize bekleriz hocam G2 niz varmis yeni ogrendim :)

      Sil
  2. hocam yeni site ne zaman geliyo:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sitemiz bu yaz içerisinde açılacak buradan bilgilendireceğim

      Sil
    2. ne sitesi açacaksınız hocam ?

      Sil
  3. Teşekkürler. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Hocam 3. Yorum yapmissiniz oyunu cok saolun

    YanıtlaSil
  5. ya arkadaşlar toprak hoca zaten diyo yeni site açılınca buradan bilgilendirecem diye daha niye zorluyosunuzki bırakında adam kendi işlerinede baksın adam çalıştığı işe mi baksın yorumlaramı baksın oyunlaramı baksın yoksa kendi hayatınamı baksın adam zaten tek yönetiyo bu siteyi daha zorlamayın elbet açıcak yeni siteyi Allahın izniyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum size oktay hocam, çalıştığım iş beni fazlasıyla zorluyor vakit ayıramıyorum kendime veya siteye bu yaz içerisinde Allah izin verirse dediğiniz gibi açacağım :)

      Sil
    2. Haklisin oktay hocam aynen

      Sil
  6. ArkadaSlar yeni kanun mu ne geliyormus İMEİ numaralari ile alakali kara listeye giren numaralara mesaj gelcekmis 1-2 aya baflantisi kesilicemis(galiba İmei ile oynayanlara olabilir bi arastirin) net haberi olan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda bilgim yok hocam zannetmiyorum böyle bir uygulamaya gidilmez

      Sil
  7. Hocam sizlere Allah kolaylık versin :) Herkes adına tesekkur ederim size :)) Tum oyunlarinizdan faydalaniyorum :)) İyiki varsiniz Toprak Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunların keyfini çıkarın arda hocam iyi oyunlar :)

      Sil
  8. Hocam beki sadece yurtdisindan gelenler icindir

    YanıtlaSil
  9. Hocam big win soccer hileli yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. big win soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  10. Hocam armv6 da çalışan zombie highwy var onu paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zombie highway zaten armv6 cihazlarda çalışıyor

      Sil
  11. Hocam elinize dü§düm 600tlik butcem var android sistemli bir telefon onerin şu anki tel samsung galaxy ace 5830i ismim Tuncay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuncay hocam turkcell li isineniz T50 ye bakin 699tl ama tarifenize gore dusuruyorlar 600 inebilr (4.4.2 kitkat 5inc 4G li 1GB ram falan var)

      Sil
    2. tuncay hocam turkcell cihaz önermiyorum. size önerim general mobile discovery öneririm

      Sil
  12. Toprak hocam real drift car racing modlar misiniz zahmet olmazsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Real Drift Car Racing galaxy mini de çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  13. hocam oyunlarınızı kendi sitemde paylaşabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  14. toprak hocam takipcileriniz icin super bi uygulama buldum "whistle android finder free " diye uygulama bi vakin hocam cogu kisi begenecektir bnce hocam uygulama telimizi nereye kattik diye dusunmemize gerek yok eger uygulama kuruluysa bir islik ile bize yerini ayarli ses ile yerini bildiriyor yada sinifta ibnenin biri caldi diyelim nereye kattini da ogrenebiliriz bence paylasin hocam yinede siz bilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ilgi çekebilir uygun vaktim olursa incelerim

      Sil
  15. hocam cok guzel bi oyun buldum umarim begenirsiniz bu gun yuklermisin hocam soulcraft 2 - action rpg lutfen yukleyin bu gun lutfen baska bi sitede bakmiyorum cunku guvenmiyorum ve boyle konusmami bazi lari gaz veriyo diyiyodur ama vermiyorum guvenilir site sizin siteniz toprak hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çağrı hocam bildiğiniz üzere galaxy mini de çalışmayan oyun veya uygulamaları siteye ekleyemiyorum kusura bakmayın :(

      Sil
  16. Hocam benim telefon galaxy ace armw kaçtır

    YanıtlaSil
  17. Hocam kolay gelsin benim telefon rootlu superuser ile mini google playden birsey indiriyom usb bellege vs... bisiyler yazip yuklemiyo ayrica apkda kurmuyo bi yol gosterin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehmet hocam yaşadığınız sorunun rootla bir alakası yoktur. hatayı tam olarak yazarsanız yardımcı olurum

      Sil
    2. root yaptıktan sonra boyle oldu google playden bışey ındırdıkten sonra usb bellege veyaz sd karta yuklenmedi hatası alıyorum ayrıca apk yuklenmedi hatası alıyorum apk yuklerken bu şekılde.

      Sil
    3. Toprak hocam ne yapmamı onerırsınız.

      Sil
  18. Hocam. most wanted apk atabilirmisiniz. yada europen war napoleon gibi bir oyun atsrmisiniz o oyunu hala oynuyorum lutfenn adim ömer hocamm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ömer hocam need for speed most wanted armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam. europan war tarzındaki oyunlara bakacağım

      Sil
  19. hocam ben bir oyuna hile yaptım bu hileli apkyı nasıl alacaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam apk dosyasını direk hileli olarak kaydedemezsiniz.

      Sil
  20. Hocam bildirim cubugu degistirmeyi biliyor musun ornegin s4 un bildirim cubugunu indirip galaxy miniye modlamak konuyu arastir yaparsa cok iyi olur adi system ui

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam konu ismi verene kadar kendiniz araştırın. modlamayı biliyorum ancak siteye eklemem böyle bir şeyi

      Sil
  21. Tekrar merhaba hocam oyun için teşekkurler Respawnables HD ekleyin lutfen harika bir oyun armv6 çalişiyo

    YanıtlaSil
  22. tamam hocam yine de teşekkürler böyle güzel oyunlar paylaştığın için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metin hocam sitedeki oyunların keyfini çıkarın :)

      Sil
  23. hocam sitenin ismi ne olacak acaba

    YanıtlaSil
  24. Hocam oyunu nereye koyuyorsunuz bilmiyorum ama Güvenli İnternet Uyarısı çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunları upload ettiğim sunucu vk'dır sorunsuz iniyor farklı bir tarayıcı deneyin hata alıyorsanız

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir