Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Temmuz 2014 Salı

Pou v1.4.50 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Pou v1.4.50 MOD APK, son zamanlarda pek pou güncellemelerini paylaşmıyordum bugün gelen yeni güncellemenin ardından son sürüm olan Pou 1.4.50 sınırsız para hileli olarak sunmak istedim çünkü oyuna her güncellemede sayısız yenilik geliyor bunlara sahip olabilmek için hem son sürümü kullanmanız hemde parasal sıkıntınızın olmaması gerekiyor. Aranızda emimin POU oynamayan kalmamıştır eskilerden bildiğimiz sanal bebek oyununun android platformuna taşınmış ve geliştirilmiş halidir sürekli güncellenen yapısı ile gelen yenilikler sayesinde pek sıkılmıyorsunuz zaten sürekli oynamak zorunda da değilsin amacınız sahip olduğunuz POU karakterini beslemek, yıkamak, giydirmek, hasta olduğunda ilaç vermek ve mini oyunlar oynamaktan ibarettir. Pou v1.4.50 ile yeni yiyecek, kıyafet ve mini oyun eklemiştir. Pou Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.900.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

Pou v1.4.50 MOD APK
Kurulumu
Pou v1.4.50 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Pou v1.4.50 para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda coin satın alma bölümünden yapacağınız tüm alışverişler ücretsizdir istediğiniz kadar coin alabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

100 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın oğzu hocam

      Sil
    2. Colosseum Heroes hocam bu oyunun hile yaparmisiniz onceden var ama yuklenmiyor 

      Sil
  2. hocam final fantasty benzeri armv6 oyun biliyosanız isim verimisiniz yada link ??
    bide hocam saol guardians eklermsin full yada mob fark etmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki rpg oyunlarını inceleyin buyurun link vereyim,

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=rpg

      Soul Guardians: Age of Midgard mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Colosseum Heroes hocam bu oyunun hile yaparmisiniz onceden var ama yuklenmiyor 

      Sil
  3. Hocam günde 1 den fazla oyun veya program yükleme şansınız varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ağır bir işte çalışıyorum yorgunluk var ve vaktim yok ancak bu kadar oluyor :( yeni sitemiz açıldığında fazla oyun eklerim

      Sil
    2. Colosseum Heroes hocam bu oyunun hile yaparmisiniz onceden var ama yuklenmiyor 

      Sil
  4. 3.yorum hocam traffic racer atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
    2. Hocam normal androıd için trafic racer varmı

      Sil
  5. hocam hardest game ever 2 hileli bide arceda mod yani full paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hardest game ever 2 için beklemede kalın hocam olursa bu hafta içinde ekleyeceğim.

      arceda dediğiniz nedir play store link verebilir misiniz hocam

      Sil
  6. hocam cat war elmas modunu en kisa surede paylasirmisiniz simdiden saolun hocam

    YanıtlaSil
  7. hacam hardest game ever 2 menusunde play diyorum sonra stage ve arcade mod var arcade kilitli para istiyor onu acsaniz iyi olur ve cheat hilesi yapin onu demek istedim

    YanıtlaSil
  8. hocam android lg l7 2 video programı rootsuz varmı bildiniz sizinde g2 niz var biliyorum :D

    YanıtlaSil
  9. hocam cat wari paylasirmisiniz yarin elmas hileli modu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paylaşmaya çalışacağım hocam yarın için

      Sil
  10. Hocam nss son surum paylasigr misıniz hileli hilesiz farketmez

    YanıtlaSil
  11. Hocam google play store'da da hızla beğenilen hayvan simülatörleri çıktı lütfen siteye atarmısınız bide sitenizden indirdiğim bazı qvga apk ları wvga yapma şansım varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayvan simülatörü oyunlarına bakacağım

      hocam qvga oyunları wvga yapma şansınız yoktur

      Sil
  12. Hocam telefefonla konuşurken sesin kısık olmasına rağme çok ses cikiyo nasil kisabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam daha farklı bir ayar yapamazsınız cihaz sonuçta kısık gösteriyor

      Sil
  13. Hocam telefonum garanti dışı mı bunu nasıl öğrenirim bir bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazda yüklü olan rom orjinal ve cihaz root değilse garanti kapsamındadır.

      kendi servisi dışında hiç bir yerde bakım görmemesi de gerekiyor

      son olarak garanti süresi devam ediyor mu ?

      Sil
    2. Hocam garanti sürem var hala ama Telefonum rootluydu unroot yaptım acaba garantiye girdimi geri meraklandım

      Sil
    3. unroot yapmış iseniz cihaz garanti kapsamındadır hocam merak etmeyin

      Sil
    4. Saolun hocam içim rahatladı

      Sil
  14. Hocam nss ??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam nss konusunda kesin bir şey söyleyemem son sürüm ne full oluyor nede mod :(

      Sil
  15. Hocam okey plusa mod yapabilme imkanınız varmı

    YanıtlaSil
  16. Navigasyon uygulaması paylaşır mısınız? Bir de bu oyun root mu gerektiriyor.

    YanıtlaSil
  17. TomTom benim galaxy mini de çalışıyor.Çözünürlüğü en düşük yapınca ekrana da uyum sağlıyor.TomTom a tekrar baksan olmaz mı hocam

    YanıtlaSil
  18. SuperGnessVirüsü23 Temmuz 2014 00:36

    SuperGnesste virüs var Dr web virüs var dedi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bütün uygulama ve oyunlar temizdir kefili benim

      Sil
  19. Colosseum Heroes hocam bu oyunun hile yaparmisiniz onceden var ama yuklenmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colosseum heroes için bakacağım hocam

      Sil
    2. Cok saol hocam telden iyi anliyon sen oyunlarda super probram yapoyon cok saol toprak hocam maas alman lazim

      Sil
  20. Kardeş TrueSkate Oyununu Yaparmısın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmadığı için yardımcı olamam hocam

      Sil
  21. Hocam Kolay Gelsin S4 ile ilgili bişey sölicektim hocam bende hediye s4 kaçak var hocam çok cabuk ısınıyor garantisiz oldğu için ne yapmam gerektiğini sölermisiniz bataryadamı sorun yoksa telefonun genelindemi bu sorun var anlamış değilim bi sürü kişininde bu sorundan şikayetçi olduğunu yazmışlar.Ben neyapabilirim bu sorun için bi orjina almanya güncel 03.07.2014 romu yüklüyorum bu sorun çözülebilirmi romla alakalımıdır ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sorun telefonun genelindedir. ve cihaz kaçak derken kore malı ise orjinal stock rom yükleyemezsiniz

      Sil
  22. Hocam telefona rom yukleyince garantiden cikiyormu

    YanıtlaSil
  23. Hocam telefona rom yukleyince garantiden cikiyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yüklediğiniz rom Türkiye'ye gelmemiş ise garantiden çıkar

      Sil
  24. Hocam real fotball 2013 ceya 2014 galaxy mini calisiyorsa eklwrmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. real football 13 ve 14 galaxy mini de çalışmıyor hocam üzgünüm

      Sil
  25. hocam amazing alex koyarmisiniz eger olmassa candy crush saga

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğiniz iki oyunda galaxy mini de çalışmıyor hocam yardımcı olamam

      Sil
  26. Hocam şimdi ben Alman Romu Var bende yükledim kore malı oldğunu düşünmüyorum öünkü 2gb ram ve stabil çalışıyor anlatabildimmi bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stock rom kurulmuş ise cihaz orjinaldir iyi kullanmalar hocam :)

      Sil
  27. toprak hocam ben ömer clash of clans çalısmıyorsa başka bir sideden önerirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam clash of clans hakkında yardımcı olamam play store'da indirin yada google'da yapacağınız ufak bir araştırmadan sonra bulabilirsiniz

      Sil
  28. Fruit ninja puss in boots full apk paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fruit ninja puss in boots sitede full sürüm olarak var hocam buyurun link

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/04/fruit-ninja-puss-in-boots-104-full-apk.html

      Sil
  29. Hocam ben tuncay ben mine builterin mine craft modunu baska bir siteten indirdim ama kurmayi bilmiyorum yartimci olurmusunuz bide bu modu siteye yukleyin arkadaslarda oynasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam minebuilder'in craft versiyonu verimsiz çalışıyor siteye eklemeyi düşünmüyorum

      Sil
  30. Hocam oyunlari qvga ya nasil cevirdiginizi anlatan bir video yok mu?? Cok rica ediyorum.Link atabilir misiniz?!

    YanıtlaSil
  31. google playde whatsapp uyumlu olmasına rağmen indirince girişte birden kapanıyo hocam cihaz galaxy trend plus sebebi nedir? farklı internet bağlantıları denedik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam whatsapp uygulamasından kaynaklanan bir sorun yardımcı olamam hocam

      Sil
  32. Bug heroes 2 yi hacli yaparmisiniz hocsm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bug heroes 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam

      Sil
  33. hocam mushroom war elmas hilesi mod yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  34. Hocam bana root onerin ama gamekiller gamecih ve freedom olmasin simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demek istediğinizi anlamadım hocam

      Sil
    2. Hocam root olacak ama yukarda ismini saydiklarim olmayacak

      Sil
  35. hocam blogumu googleye doğrulatmaya çalısıyorum bana kod verdi bu kodla ne yapmam gerek bişey eklemem gerekmi blogumda html java scripte mi atıcam olduğu gibi? Aşağıdaki meta etiketi kopyalayın ve sitenizin ana sayfasına yapıştırın. Etiket, ilk body bölümünden önce head bölümüne eklenmelidir. böyle birşey de yazıyor yalvarırım cevap hocam kafayı yicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o verilen koda eklememi yapmam gerek nolur yardım toprak hocam

      Sil
    2. hocam o kodu alıp sitenizin html kodlarını düzenleme yerine girip

      /head kodunu aratıp üstüne yapıştırmanız yeterli olacaktır.

      Sil
    3. anlamadım hocam head kodunu nasıl aratabilirim

      Sil
  36. hocam blog panelimde mehmetcan@blogger.com diye bişey gördüm ona nasıl giriş yapabilirim bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onunla giriş yapamazsınız hocam blogger'in kullanıcılarına sağladığı mail yoluyla konu ekleme özelliğidir.

      Sil
  37. Selam Hocam uzun bir sure yoktum . IOS a gectim . Androidde olan zaman cok emek verdiz sagolun hocam . ALLAH Razi olsun. Ramazaniniz kutlu Olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni cihazınız hayırlı olsun hocam :)

      sizinde ramazanınız mübarek olsun :)

      Sil
  38. Hocam slime vs mushroom mod yapicaktiniz elmas hileli yapabildinizmi

    YanıtlaSil
  39. Hocam slime vs mushroom 2 modlarmisiniz

    YanıtlaSil
  40. hocam /head kodunu nasıl aratabilirim anlamadımda

    YanıtlaSil
  41. hocam panelde yerleşim gagdet ekle diyip gagdetlerin arasındamı arıyoruz sizide yoruyorum kusura bakmyın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogger kontrol sayfasındayken şablon kısmına girip HTML'yi Düzenle deyin

      Sil
  42. http://www.youtube.com/watch?v=Tf1ajmfd1b0 videodaki sonra pixelleşme oluyoya bendede oluyo çözüm varmı hacı root ile ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğzu hocam maalesef galaxy y de temple run olmuyor

      Sil
  43. headı buldum hocam onun yanınamı yapıştırıyorduk kodları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki yorumları okursanız cevabını vermiştim zaten

      Sil
    2. sonunda yapabildim hocam teşekkürler eksik olmayınn

      Sil
  44. Hocam benim konuşan ton hileli sitemizde varmı yoksa ne zaman getirirsin

    YanıtlaSil
  45. Hocam hungry shark evolution apk varsa linkini atarmısınız

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir