Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

25 Temmuz 2014 Cuma

Virtual Families 2 v1.4.1.5 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Virtual Families 2 v1.4.1.5 MOD APK, düşünün telefonunuz içinde bulunan tamamen sizin kontrolünüzde olan dünyayı işte bunu istiyorsanız bugünkü oyunumuz tamda size göredir. Last Day of Work stüdyosu adından da anlaşılacağı üzere aile düzenini sanal platform üzerinde yaşatmaya çalışmış yalnız oyun içinde yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı bazı yerlerde tıkanabilir oyundan tat alamazsınız bunun önüne geçmek için MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istedim bu sayede Virtual Families 2 içindeki tüm ekipman, öge, karakter vb. unsurlara rahatlıkla sahip olabilirsiniz görevleri zorlanmadan yapabilirsiniz. Oyunun en güzel yanı da aile bireylerini bebeklikten yetiştiriyor olmanız evlilik, çocuk yapma vb. ince işler bulunuyor. Virtual Families 2 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 175.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Virtual Families 2 v1.4.1.5 MOD APK
Kurulumu
Virtual Families 2 v1.4.1.5 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Virtual Families 2 v1.4.1.5 para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

85 yorum:

  1. Kerem Tas Hocam freedomu sildim ancak playe girmiyo :(( İlk yorumm yada 2 yazarken bilemiyosun kim gonderdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam freedom tekrar yükleyip silmeden stop yapar mısınız olması gerekiyor.

      oyunun keyfini çıkarın :)

      Sil
    2. hocam google play cracklediysen düzelt

      Sil
    3. demek istediğinizi anlamadım oğzu hocam

      Sil
    4. Crackliydi oguz hocam orjinalini kurdum tekrardan :) Freedomu actim sonra satin almaya tikladim free card xx dedi satin alirken wifi koptu nasil duzeltixem?Simdi baglanti zaman asimina ugradi yaziyor :'( Yardim hocalarimm...

      Sil
    5. :( istersen format at oda olmazsa rom

      Sil
    6. Formatla alakasi yok hocam playe giriyor ama freedomu actiktan sonra hata baglanti zaman asimina ugradi yaziyor :( Freedomu kaldirip tekrar kuracam simdi insallah olurr :)

      Sil
    7. hocam dediğim gibi freedom uygulamasını kurun ve açın menü tuşuna basıp stop deyin

      Sil
    8. Hocam zaten dediginizi yaptim duzeldi ama simdi de satin alamiyorum bir seyi biraz aciklasaniz hocam olmazmi?Kendi yaptiginizin aynisini yazin bende ona gore yapiyim lutfen hocam...

      Sil
    9. hocam freedom'dan satın alma işlemi için aynı işlemi yapıp start demeniz gerekiyor. hem play store çalışıp hemde freedom uygulamasını kullanamazsınız

      Sil
    10. Hocam parali karakterlerin 1ini aldim :) Ama kristal ve diger karakteri alamiyorum :(

      Sil
    11. hocam 2 paralı karakter ve istediğim kadar oyun parası satın alabiliyorum freedom ile

      Sil
    12. kardeş es dosya yoneticisini yukle root gezginini aç telefon ana dizininden etc tıkla orda host diye bir dosya var onu sil telefonu kapat aç tmm dır tabi freedomu sildikten sonra root gerektirir

      Sil
    13. Hocam parLi jarakterin birini hala alamadim Hata Baglanti zaman asimina ugradi yaziyor :(

      Sil
    14. Root explorer indir freedomu sil root explorerden host dosyasını sil bu kadar

      Sil
    15. Ben freedomu kaldirmak istemiyorum sadece oyunda bir sey satin almak istiyorum :) Yardim icin tesekkur ederim zaten stop deyince play store duzeliyor ancak start yapip oyunu acip satin al dedigimde Hata Baglanti zaman asimina ugradi diyor sizin dediginiz bu zaman asimina ugradi hatasini engellemek icin mi?Toprak hocam Ninja yi almiyor bir tek napayim?:S

      Sil
    16. Gamekiller - Gamecih - Gamegurdian kullan

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın oğzu hocam

      Sil
    2. hocam advanced task magager pro iyimi ?? tavsiye edermsin

      Sil
    3. daha öncede eski sürümlerini sitede paylaşmıştım zaten hocam bellek temizleme konusunda başarılı bir uygulamadır

      Sil
    4. telefona zarar vermez demi hocam

      Sil
    5. merak etmeyin hocam sorun olmaz

      Sil
    6. hocam çok soru sordum ama :DD BLACK OPERATİON EKLERMİSİN bide hocam günlük paylaşım için örnek olarak gördüğünüz blogun linkini verrimisn??

      Sil
    7. tek bir site değil takip ettiğim onlarca yabancı site var bildiğim bunları paylaşamam üzgünüm

      Sil
    8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. herkese iyi oyunlar hocam ramazan Bayramı na özel bir uygulama var mı bayramda ekliyeceginiz

    YanıtlaSil
  4. hocam sağolun eklediğiniz için :-)

    YanıtlaSil
  5. Hocam Bana Bi Wallpaper Toplu Paralı Önerirmisiniz ve Link Atarmısınız Canlı Olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sait hocam duvar kağıdı konusunda yardımcı olamam, link paylaşımı yapmıyorum

      Sil
    2. sait hocam arama kısmına wallpaper yazın ordan seçin bi tane

      Sil
  6. HOCAM DREAM LEAGUE SOCCER İN APKSI GELİCEKMİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o gelmez kardeşim çok zor bence

      Sil
    2. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  7. TOPRAK abi fifa 14 gelicekmi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fifa 14 galaxy mini de kastığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  8. Slm hocam bn turkcell maxi plus 5 aldimda sizce nasil telefon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam orta düzey bir cihaz çok fazla bir şey beklemiyorsanız idare eder

      Sil
  9. hocam btd5 son sürüm koyabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloons td 5 son sürüm için bakacağım hocam

      Sil
  10. hocam crysis link kırık düzeltir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crysis qvga cihazlarda sorunlu maalesef linki düzenleyemem

      Sil
  11. Hocam Ice Age Village hileli olmuyormu acaba ? Uzun zamandır bekliyorum yapabilirsem paylaşıcam demiştiniz ama.

    Bu arada oyun için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ice age village şuan için mod olmuyor

      oyunun keyfini çıkarın hocam

      Sil
  12. Colosseum Heroes hocam bu oyunun hile yaparmisiniz onceden var ama yuklenmiyor hocam siz maas alin bence telefon iyi iş yapiyosunuz oyun apk yada hile yapisosunuz. HOCAM 1-2GUN OLDU ABI :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam colosseum heroes için yarın bakacağım olursa siteye eklerim :)

      güzel yorumunuz içinde sağ olun :)

      Sil
    2. Onemli degil hocam işleri sen yapiyosun yorumda yapak bari :D

      Sil
    3. kerem hocam oyun eklenmiştir iyi oyunlar diliyorum :)

      Sil
  13. hocam bnm tlefonun fontunu değiştirdim türkçe harfler görünmüyo nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe karakter destekleyen yazı tipine dönmekten başka yolunuz yok hocam

      Sil
    2. hangi tip bilmiyorum hocam bi isim yada program gosterseniz

      Sil
    3. hocam isim vermek saçma olur Türkçe karakter destekleyen fontlar kullanın mesela arial, verdana vb.

      Sil
  14. Hocam modiface urunu olan eye color ve hair color un full surumleri paylasirmisiniz hocam ikiside birbirinden guzel . Lutfen hocam

    YanıtlaSil
  15. hocam galaxy mega mı yoksa galaxy grand mı

    YanıtlaSil
  16. Iyi geceler hocam birsey sorcm chainfire 3d yukledm actim cf3d installere tikladm instal diyorum bu hatayi veriyor habire cf3d driver error not enough space available on system nasil cozebilirim hocm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam root explorer'i açın system/app klasörüne girip kullanmadığınız birkaç sistem uygulamasını silip telefonu yeniden başlatın kurulacaktır :)

      Sil
  17. toprak hocam mini motor racing yükleyin lütfen bu mesjı daha kaç kere yazdım hocam hiç mi görmiyon mini motor racing yüklermisinz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mini motor armv6 da çalışmaz sanırım çalışırsa süper olur :D

      Sil
    2. derya hocam yorumunuzu daha ilk defa gördüm, mini motor racing güncel sürüm armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    3. tamam hocam ama bir tane vardı yüklemiştiniz linkler kırıktı

      Sil
    4. sitedeki eski sürüm bakacağım önümüzdeki hafta içinde eklemeye çalışırım derya hocam

      Sil
  18. Hocam Monopoly full apk yi yuklebilrmsnz size zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede zaten monopoly var buyurun link vereyim;

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/03/monopoly-millionaire-174-full-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  19. Hocam splinter cell conviction yükledim ama ekrana küçük geldi sebebi nedir acaba s4 kullanıcısıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınıza uygun apk dosyasını bulmak zorundasınız hocam aksi halde çalışmaz

      Sil
  20. HOCAM SİZİN TELEFONUNUZDA KULLANDIĞINIZ VE EN İYİ ROM HANGİSİ HERŞEY ÇALIŞAN VE SİZİN KULLANDIĞINIZ ROM?

    (AURELİAN OKTAY BAVLİ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam stock rom kullanıyorum sitedeki nisan romu

      Sil
  21. Hocam real racing 2 siyah ekran gliyo recure texture qualty ile qualcom ypiyom oyundan atyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki real racing 2 galaxy mini de sorunsuz çalışıyor hocam, diğer cihazlar için garanti veremem

      Sil
  22. Hocam internet bağlantısı tam çektiği halde indirmiyor. Ne yapmalıyım? Artık hiçbir oyununuzu indiremez oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaan hocam indirme yaptığınız siteden kaynaklanıyor olabilir sınırlama vardır

      Sil
  23. Hocam nyan cat:lost ın space coin hack yapabilirmisniz ?

    YanıtlaSil
  24. Hocam birde ben acer A1-811 3g model bi tablet kullaniyorum
    1.bilgisayarım tableti mtp olarak alıyor ama belirtilen hizmet yüklü bir hizmet olarak bulunmamaktadir diyo
    2.ben bu tablete nasıl root atarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam acer A1-811 3g tabletini root yapma konusunda bilgim yok ancak bilgisayarınız için driver tabletin driverini kurmak zorundasınız

      Sil
  25. Mustafa Sekban29 Temmuz 2014 21:37

    hocam oyun için internet gerekiyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam internet gerekmiyor offline oynayabilirsiniz

      Sil
  26. bireylere nasıl yemek yediriyoruz buzdolabına dokunduğum zaman yemek görünmüyor ama oyunun sol tarafında bi sürü yemek var ama asıl yediricem acill lütfennn

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir