Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

11 Temmuz 2013 Perşembe

Virtual City 2: Paradise Resort FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


G5 Entertainment firmasına ait olan oldukça sevilen bir oyun serisidir Virtual City ilk oyununu eklemek istemiyordum o yüzden sizler için yeni çıkan sürüm Virtual City 2: Paradise Resort'u paylaşmak istiyorum. Adından da anlaşılacağı üzere şehir kurma oyunudur. Paradise Resort bölümünde ise ada şehrinizi inşa ediyorsunuz amacınız gelen turistleri memnun bırakmaktır kısacası. Ada şehrinize market, spor salonu, oyun merkezleri, gazinolar vb. yapıları inşa edebiliyorsunuz daha fazla kazanç elde etmek için. Dünyanın 4 farklı bölgesinde 52 zorlu bölüm bulunmaktadır. İnşa edebileceğiniz yapı sayısı 73 tanedir. Ulaşım için araçlar kullanabilirsiniz otobüs, tren,  taksi  vb. Oyunumuz FULL sürümdür. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da oldukça sevilen bir seridir.

Oyunumuzdan Görüntüler




Virtual City 2: Paradise Resort FULL APK
Virtual City 2: Paradise Resort FULL SD DATA
Kurulumu
Virtual City 2: Paradise Resort FULL SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.g5e.virtualcity2" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Virtual City 2: Paradise Resort FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. tam istediğim oyundu hocam teşekkürler , bu arada benim isteklerde son durum nedir ?

    YanıtlaSil
  2. hocam skateboard party full yukleyebilirmisin

    YanıtlaSil
  3. Hocam dr.drivingin hilelisini paylasir misiniz cok kisi istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam resmen spam atıyoruz bir ilgilenseniz çok istek var (para sıkıntısı var oyunda)

      Sil
    2. para oyunda aşırı hissettiriyo kendini ya hocam bi el atın artık şu dr.drivinge

      Sil
  4. aynen :( bi baksanız hocam artık bu kadar kişi kaç gündür yazıyor cevap vermediniz?

    YanıtlaSil
  5. Brave heros un para hilwlisini atabilirmisin hocam lütfen

    YanıtlaSil
  6. Bilitz brigade hilesini istiyoruz toprqk abi IOS olarak programlari var fakat parali filespeed.com dan veriyorlar kazi kazan gibi şiklar veriyorlar kontör istiyolar uygulamayi yuklemek icin toprak abi bi el at san sevinirim galaxy mini turkiyenin en kücük takip cisiyim 12 yasindayim oyunlarina bayiliyorum hep para hilelilerini yukluyorum tablet kullaniyorum root yapmak istiyorum onuda soylermisin abi ''samsung galaxy tab2 7.0 GT-P3110" root yapmayi bilmiyorum yqrdim edermisin abi ve seni forumda cok az goruyorum yoğunsun galiba klaygelsin ismim yigit

    YanıtlaSil
  7. crazy taxiyi yuklermisun

    YanıtlaSil
  8. Toprak hocam greed for glory nin yeni versionun modlusunu paylasirmisin simdiden tesekkkurler

    YanıtlaSil
  9. Sayın toprak hocam benim cihazim xperia ray armv7 bu oyunu indirdim play Now'a basınca siyah ekran gelip telefon donuyor bunun benim cihaza uygun linki varmıdır yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  10. TOPRAK HOCAM Crazy Taxi oyunu APKMANİA sitesinden indirdim ama çalısmadı bi el atın

    YanıtlaSil
  11. toprak kardesim bu yeni rom ne zaman cikacak ya dort gozle bekliyom::

    YanıtlaSil
  12. Hocam Dr.Driving i modlayıp atarmısın ?

    YanıtlaSil
  13. öncelikle erhaba hocam.benim telefonum "i" serisi bu telefonu normal galaxy mini ile (i serisi olmayan :D ) eşit hale veya benzer hale nasıl getirebilirim cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. hocam isteklerimin arasına crazy taxi , House of the Dead Overkill: LR , TNA İmpact! , Max Payne , Total Recall , World War Z , After Earth ı eklermisin ? biraz fazla oldu ama dikkate alırsan sevinirim .

    YanıtlaSil
  15. hocam manuganu paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  16. Dr.driving para hileli atar misiniz?

    YanıtlaSil
  17. hoca oldumu lann kac gundur yok

    YanıtlaSil
  18. HOCAM SELAMIN ALEYKUM HOCAM Battle bears gold OYUNUNU YÜKLERMİSİNİZ TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  19. hocam sizden bir ricam olacak peacekeeper oyununu göndere bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. hocam dr driving para hilesini yükler misn baya bir istek war

    YanıtlaSil
  21. Hocam bir hero defense kill undead hile yapsan

    YanıtlaSil
  22. Ustadim dedikleri gibi hero defense kill undead guzel ve begenilen oyun bir hile yaparmisin ustadim.

    YanıtlaSil
  23. Hocam sumurfs villageyi yenilermisn calismiyorda

    YanıtlaSil
  24. hocam artık dr driving ya

    YanıtlaSil
  25. çalışmıyor toprak abi hata veriyor

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir