Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

7 Temmuz 2013 Pazar

Pro Zombie Soccer 1.2.4 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Futbol ile zombilerin mücadelesi gibi düşünebileceğimiz oldukça kaliteli ve bir o kadar da eski oyunlardan Pro Zombie Soccer son sürümü 1.2.4'ü sizlere sunmak istiyorum. Futbolun gözü dönmüş zombilerle kıyasıya mücadelesini anlatan kan dolu bir oyunudur grafikleri ve oynanış tarzı her insanın sevebileceği tarzda olup sürükleyicidir. Amacınız futbol oyuncunuz ile karşınızdan size doğru koşarak gelen zombileri topla yok etmektir. İlk bölümlerde bu kadar basit olduğuna bakmayın ilerleyen bölümlerde sizi bir hayli zorlayacak dev zombiler karşınıza çıkıyor. Kontroller oldukça basittir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.96$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler





Pro Zombie Soccer 1.2.4 APK
Pro Zombie Soccer 1.2.4 SD DATA
Kurulumu
Pro Zombie Soccer 1.2.4 SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.supermegateam.prozombiesoccer" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Pro Zombie Soccer 1.2.4 APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

32 yorum:

  1. Hocam simdi musait seniz hill climb racingin son surumunu hileli olarak paylasirmisiniz bi kac kisi daha istiyomus bu istekleri kirmassaniz seviniriz tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son sürüm hileli sorunlu

      Sil
    2. Hocam ben hill climbi kebdim hackledim nasil apk sini cikaririm onu soyleyin hem de online versiyon yani para hileli upfate yapabilirler sadece nasil apk cikaricam onu soyleyin faceden yollarim

      Sil
  2. Aynen hocam hill climb racing son surumu hileli olarak paylasirmisiniz lutfen bomba son surum ya :D

    YanıtlaSil
  3. 2.2.2 de çalışır mı hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışır diye düşünüyorum hocam 2.3.6'da sorunsuz

      Sil
    2. çalıştı hocam saolun

      Sil
  4. Rar dan cikartmak noluyo hoca nasi yapicam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pc ye indir sd data yı dosyanın uzerine sağ tıkla dosyaları cıkart de

      Sil
    2. telefon üzerinden çıkarmak isterseniz de sitede zarchiver var onu kullanın

      Sil
  5. hocam gun club 2 , world war z ve after earth , total recall , in darkness , block warfare: zombies bu oyunlara bakarmısın ?

    YanıtlaSil
  6. hocam skateboard party full surumumu yuklermisin

    YanıtlaSil
  7. Hocam sitenizi telefon ve bilgisayardan ziyaret ediyorum.Bilgisayarda cok kalamadigim icin genelde telefon uzerinden ziyaret ediyorum.Ama sitenin mobil versiyonunda arama motoru yok.Web surumundeki ise telefondan cok kasiyor (Net cift tasiyicili yavas degil :D) .Mobil versiyona bi arama motoru eklersen cook makbule gececek. Bunu telden yazdm hata olabilir anladiniz siz istegimi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam size bir öneride bulunabilirim . mobilden girdiğiniz zaman bir şey arayacaksaniz galaxyminiturkiye yazın boşluk bırakın arayacağınız şeyi yazın umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  8. Hocam plants vs zombies in yeni sürümü cikti fazla mesgul deilseniz ilgilenirmisiniz . Simdiden tesekkurler ...

    YanıtlaSil
  9. hocam daha önce yazdım ama görmediniz heralde? Dr.Driving para hileli paylaşır mısınız? araştırdım ama yok hocam siz modlarsınız diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle oyun gayet başarılı sagol ve hocam size 2 soru soracam hocam mail adresiniz alabilirmiyim ikincisi wheres my perry baktinizmi

    YanıtlaSil
  11. Hocam resimlere yazı yazdığınız programın adı ne

    YanıtlaSil
  12. Hocam bir de hani indirme linki varya üzerinde resim var onu nasıl yapıyorsunuz .

    YanıtlaSil
  13. Hocam bide su ppsspp uygulamasını deneyim dedim gta liberty city indirdim arabaya neredeyse 2 dakikada anca bindi yanı ben bole kasma daha once gormemiştim oyun için teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben o konuda araştırma yaptım. Evet bazı oyunlar normal halinde çalışmıyo ben god of war'ı denedim inanılmaz derecede kasıyor . Google play st orda ihtar vermiş ppsspp uygulaması

      Sil
  14. hocam benim bi sorunum var galaxy miniye yeni rom attıktan sonra wifide sorun yaşamaya başladım internet kesilip kesilip geliyo , başka romlar yükledim ama sorun çözülmedi bu sorunu nasıl çözerim?

    YanıtlaSil
  15. Hocam bi sorum olucak galaxy mini kullanıyorum ve oyun konusunda sorunu olan bi telefon.Bir tablet alıcam tüm markalara baktım ainol gibi falan ama bi tanesinde karar kıldım dark evopad r8022 bi bakıp düşüncenizi söyleseniz, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. hocam truck deluxe yuklermısınız gelexy mını ıcın

    YanıtlaSil
  17. parkıng truck deluxe yuklermısın hocam bı zahmet

    YanıtlaSil
  18. hocam hafıza kartımı bilgisayara takınca andorid klasörü görünmüo yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam konuyla alakasi yok ama yeni rom ne zaman gelicek bi bilginiz var mi :)

    YanıtlaSil
  20. hocam reckless getewat 1.0.6 paylasirmisin

    YanıtlaSil
  21. Hocam rica etsem Minecraft Pocket Edition paylaşırmısın Play Store de 5.76$

    YanıtlaSil
  22. hocam reckless getaway v1.0.6 sürümünü paylaşırmısınız rica etsem

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir