Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Temmuz 2013 Pazar

NinJump MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yoğun işlerimden dolayı siteye pek vakit ayıramıyorum bu aralar fırsat buldukça konu eklemeye çalışıyorum bu yüzden sizlere kocaman bir özür borçluyum işin açığı kusurum affola... Güncel yorumlara bugün bakacağım cevap verebildiğim kadarına. Bugünkü ilk oyunumuz BACKFLIP STUDIOS firmasına ait Play Store'da oldukça sevilen kaliteli ve sürükleyici bir oyundur. Birazda zordur işin açığı bundan şikayetçi olan arkadaşlarımı için MOD yani alışveriş hileli olarak paylaşıyorum oyun içindeki bütün Play Store alışverişleri ücretsizdir sınırsız sayıda kalkana sahip olup bir nevi ölümsüzlük hükmüne ulaşabiliyorsunuz. Oyunu daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum NinJump adından da anlaşılacağı üzere bir ninjanın tırmanış macerasını anlatıyor bir nevi tırmanış sırasında karşısına çıkan engellerden kaçması gerekli bu anda devreye siz giriyor ve ninjaya yön veriyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 160.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler

NinJump MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ
Kurulumu
NinJump MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi : Oyuna giriş yapın ve ilk menüden Shields kısmına girip istediğiniz sayıya dokunun  ve geri tuşu ile çıkın.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

16 yorum:

  1. Hocam crazy taxiyi çok aradım fakat çalışanını bulamadım bir bakarsanız :)

    YanıtlaSil
  2. Hocam gangstar city nin modlusu varsa lutfen paylasin

    YanıtlaSil
  3. hocam real racing 3 un hilesi varmi varsa modlarsaniz super olur... simdiden tesekkuler

    YanıtlaSil
  4. Crazy Taxi ARMv6 buldum bi sitede toprak hocam bir el atarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. http://www.galaxyminiclub.org/2013/07/crazy-taxi-armv6-7-apkdata.html buyrun

    YanıtlaSil
  6. Toprak bey ben xperia z almayı düşünüyorum ama bi uzman tavsiyesi alayım dedim :) tavsiye eder misiniz telefonu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş xperia z almayı düşünüyosan eğer onun yenisi çıktı xperia z ultra diye ben görmedim ama bi yerde okuduğum yazıya göre donanımsal olarak en üst düzey android telefonmuş istersen özelliklerini yazarım buraya (ram, cpu vs)

      Sil
    2. Hocam evet biliyorum ultrayı ama fiyatıda çok üst düzey olacakmış deniyor ve açıkçası okadar para verebileceğimi zannetmiyorum o yüzden xperia z nin normalini almayı düşünüyorum

      Sil
  7. hocam benim istekler nerde kaldı ?

    YanıtlaSil
  8. beyler bir handler buldum benim için denicek var mı

    YanıtlaSil
  9. dragon city mobile s miniye yaparmsınız

    YanıtlaSil
  10. hocam gta 3 ün apk ve sd dosyalarını yüklerseniz sevinirim birde varsa max payne :D

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam sizden catapult sags modlu istemistim bakacagim dediniz 1 hafta once sonrs bir daha donmediniz.Kusura bakmayin isleriniz yogun oldugu kesin ama oyun istekleri bayagı artti.Lutfen catapult saga para hileli bulursaniz eklerseniz memnun olacagim.İyi gunler.

    YanıtlaSil
  12. Hocam csr racing in modlu apksini yuklerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  13. Hocam ben ace kullanicisiyim telde kasma var hangi romu onerirsiniz yada ne yapmamai

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir