Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Temmuz 2013 Salı

Championship Jet Ski 2013 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da yayınlanalı pek bir zaman olmadı ancak oyunumuz oldukça sevilen serilerden olan Championship adı altında çıkan Jet Ski oyunudur. 3D grafiklere sahip olan oyunumuzda adından da anlaşıldığı üzere çeşitli parkurlarda Jet Ski yarışları yapıyor ve birincilikle bitirmeye çalışıyoruz. Oyun parkurların çeşitlilik çok fazla ormanların ortasından başlayan yarış tutkunuz lüks şehirlere kadar gidebiliyor. Oyun içindeki yapay zeka ile kontrol edilen diğer yarışçılar siz bir hayli zorlayacaktır. Genel olarak 3 farklı bölgede geçiyor Monaco, Avustralya ve Kaliforniya. Oyun modlarından size uygun olanı seçebilirsiniz Oyunda ilerledikçe yeni Jet Ski ve haritaları açabilirsiniz. Galaxy Mini sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.29$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




Championship Jet Ski 2013 APK
Kurulumu
Championship Jet Ski 2013 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

19 yorum:

  1. hocam mini motor racing ? :)

    YanıtlaSil
  2. Hocam redline rush oyununu paylaşırmısınız lütfen :?

    YanıtlaSil
  3. Hcm dark avenger gem hilesini paylasrmsnz

    YanıtlaSil
  4. Hocam. İronman 3 live wallpaper pro yu atarmsiniz dicektim cok iyi ama play de surumu proya gre dandik smdiden tskekrlr

    YanıtlaSil
  5. Hocam. İronman 3 live wallpaper pro yu atarmsiniz dicektim cok iyi ama play de surumu proya gre dandik smdiden tskekrlr

    YanıtlaSil
  6. Hocam arkadasm jb toucwiz kullanyorum cok super bisey ben daha yapmadm size sorim dedim .

    YanıtlaSil
  7. Hocam mini motor racing lütfen paylaşır mısìnız

    YanıtlaSil
  8. hocam müzik indirme programı yükler misiniz? Googleplayde araştırdım ama düzgün ve çalışan bir programa rastlamadım :( Daha önce VK Music And Video kullanıyordum harikaydı ama kaldırmışlar marketten. Neyse şimdiden teşekkürler hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benim kullandığım bir tane var ama beğenirmisiniz bilemem simple mp3 downloader ben daha bir kusurunu bulamadım iyi çalışıyor :)

      Sil
    2. hocam o program viruslu :) kullanırdım ama marketten kaldırılmış heralde :/

      Sil
    3. program virüslü değil reklamları virüslü buluyor :)

      Sil
  9. Hocam stick run u da unutmasak

    YanıtlaSil
  10. Dr.Driving hack unlimited money http://armv6gamecenter.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Hocam catapult saga çalısıyor armv6 dı zaten merkatte de uyumlu hocam lütfen paylaşın ezik ezik oynamak istemiyorum lütfen hocam.

    YanıtlaSil
  12. http://armv6gamecenter.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. toprak kardeş speed racing yeni oyun speed car 2. versiyonunun hileli bölümünü yayılasana

    YanıtlaSil
  14. Ben galxy ace kllaniyrum ama saolsun toprak kocun yukledgi oyunlrdan bnde fydlaniyrum cok tskkurlr

    YanıtlaSil
  15. HOCAM bu sitende hd film izle nin pro Su varmı yikes yapabilirrmisin ?

    YanıtlaSil
  16. Hocam redline rush paylassaniz lutfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir