Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

21 Temmuz 2013 Pazar

Hero Defense : Kill Undead MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir



Play Store'da oldukça sevilen kaliteli bir oyundur Hero Defense : Kill Undead defans oyunlarını seven arkadaşlarımıza önerebileceğim sürükleyici ve macera dolu ilerlemeli bir oyundur. Site üzerinden aldığım isteklerden birisiydi MOD yani para hileli olarak isteniyordu bugünde baktım bir arkadaşımız istekte bulunmuş elimden geldiği kadar ile yaptım altın ve elmasınız sınırsızdır oyunun keyfini tam anlamı ile çıkarabilesiniz diye... Kısaca oyunumuzdan bahsetmem gerekirse standart defans oyunlarının tarzını yansıtıyor korumanız gereken sabit bir kale var düşmanlara karşı kullanabileceğiniz askerleriniz ve ana kahramanınız mevcuttur. Kahramanınızı yani HEROnuzu istediğiniz gibi geliştirebiliyorsunuz item alabilir ve özelliklerini arttırabilirsiniz. Online oyun desteği de sunmaktadır fakat denemedim. Son sürüm olan 1.1.4'tür. Oyuna başlarken 3 kahramandan birini seçerek oyuna başlıyorsunuz warrior, ranger ve wizard olmak üzere. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.000'den fazla indirilmiştir. Zombie Games stüdyosuna aittir.
Oyunumuzdan Görüntüler




Hero Defense : Kill Undead MOD APK - PARA HİLELİ
Kurulumu
Hero Defense : Kill Undead MOD APK - PARA HİLELİ dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda altın ve elmasa bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

43 yorum:

  1. hocam istek varmı bilmiyom araştırdım bulamadım dragon warcraft para hileli yapabilirmisin kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. Hocam kac kisi dr driving para hileli istiyo bi el atsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr driving için para hilesi olmuyor.

      Sil
    2. toprak hocam dr driving online oyun mu ki para hilesi olmuyor arkadaşlara neden gamecih veya gamekiller proğramlarını önermiyorsun. Ben şuana kadar bu programların işe yaramadığı oyun görmedim.(cevap verirsen sevinirim :)

      Sil
    3. Kadir kardesim ben baktim driving icin gamecih ve gamekillerden denedim hileyi fakat olmuyor bu yuzden onermenin vir faydasi dokunmz toprak kardesim olsa onerirdi zaten

      Sil
  3. aynen hocam yaa dr driving hileli paylaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr driving için para hilesi olmuyor.

      Sil
    2. kingdom rush qwga armv6 olurmu

      Sil
  4. hocam bu modlama işini öğretirseniz süper olur çok dua ederim size nasıl modluyorsunuz açıklayın lütfen

    YanıtlaSil
  5. Hocam crazy taxi ye bi baksanız .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crazy taxi galaxy mini de çalışmıyor

      Sil
    2. Hocam galaxy ace s5830i de calisir mi peki

      Sil
  6. Hocam battle bearsa bi bakar mısınız online oynanandan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. battle bears için bakacağım

      Sil
    2. Toprak hocam battle bears hazır mı?
      Birde bu sitenin anasayfasında (mobil sürümünde) arama yeri yok.Onu da yapar mısın?

      Sil
  7. Hocam subway surfersin baska modu yokmu

    YanıtlaSil
  8. Hocam mini motor racing in linklere baksan görünce çok sevindim fakat linkler kırık :)

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam rica etsem infinite flight paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6'da çalışmıyor hocam

      Sil
    2. yinede saol hocam. peki benzer türden oyun bulabilirmisin?

      Sil
  10. Hocam oyunda bir yere girmeye çalıştığım da play store açılıyor bi el atsan hic bir yere giremiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serhat hocam öyle bir sorun yok bende

      Sil
    2. serhat hocam paket veriyi kapatıp deneyin birde :)

      Sil
  11. Toprak sitenin otoritesi gittikce azaliyor 6 arkadasm giriodu artik girmio hic ilgilenmiosun siteyle bir uyari :)

    YanıtlaSil
  12. peacekeeper oyuna bakarmisinn hocam

    YanıtlaSil
  13. toprak hocam crazy taxi çalışıyo hemde çatır çatır hiç donmuyor tavsiye ederim siteye koyabilirsiniz

    YanıtlaSil
  14. Hcm magic eranin hilelisi acil oyun yeniii

    YanıtlaSil
  15. su aralar siteye vakiy ayiramadiginini biliyorum ama dragon fly para hileli istiycektim senden lutfen

    YanıtlaSil
  16. hocam galaxy mini için önereceğiniz custom rom var mıdır? status bardan fena halde sıkıldım rengi olsun parlaklık ayarı felan da yok bunları çok takıntı yaptım yardımcı olursan sevinirim :)

    YanıtlaSil
  17. Hocam gangstar city modlarmisiniz lutfenn ne zaman dır bekliyoruz

    YanıtlaSil
  18. hocam bu wi-fi sorununu nasil duzeltiyim???
    ne olur yardim et.
    ne yapayim?
    connecting yaiyo ve sonra disconnected yaziyo.

    YanıtlaSil
  19. Hocam redline rush oyununu paylasir misiniz lutfen

    YanıtlaSil
  20. hocam karaokeparty yükler misin?

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam galaxy mınının dahili hfızasını artırma gibi bi durum söz konusu olabilirmi eğer öyle bi olanak varsa en kısa sürede bununla ilgili paylaşım yaparsanız çok sevinirim şimdiden çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dahili hafızayı arttıramazsınız hocam

      Sil
    2. peki telefon hafizasina kurulan uygulamalari ( facebook gibi) sd karta tasiyabilirmiyiz

      Sil
  22. Hocam çılgın hırsız paylaşırmısınız ?

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Bu hero defance inmiyo desteklenmiyor diyo buna bir care bulurmusunuz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir