Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

4 Temmuz 2013 Perşembe

Another World APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Oldukça eski bir oyundur Another World 20 yılı aşkın bir geçmişi vardır yapımcısı olan DotEmu firması oyunu yoğun istekten sonra android platformuna da taşıdı Play Store'da yerini alalı bir hayli zaman oldu ancak eski versiyonlar alt düzey telefonlarda sorun çıkartabiliyordu yeni gelen güncelleme ile bu sorun tamamen ortadan kaldırılmıştır. Oyun yapısı gereği sizi bir hayli sürüklüyor ancak baya bir zor telefon kontrolleri üzerine aktarıldığı için oynaması biraz zor gelebiliyor. Ana karakterimiz Lester Knight Chaykin gene baş rolde oyun evreni zaten onun çevresinde gelişiyor laboratuvarında çeşitli deneyler yaparken kendini farklı bir dünyada bulun kahramanımız kurtulmak için sizden yardım bekliyor karşınıza çeşitli yaratık ve yapılar çıkabiliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.57$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




Another World APK
Another World SD DATA
Kurulumu
Another World SD DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.dotemu.anotherworld" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Another World APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

33 yorum:

  1. Runtastic pedometer proya bakabildiniz mi baktiysaniz hocam illa paylasmaniza gerek yok buraya atsanizda olur linki :) biraz fazla ustune geliyoruz ama kusura bakmazsin insallah.

    YanıtlaSil
  2. hocam bisikletimle giderken kaç km hızla ve ne kadar km gittiğimi gösteren bi program varsa isim veya link verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  3. Admin Perfect Kick ' i modlayabilir misin ?

    YanıtlaSil
  4. toprak hocam galaxy s4 aldım birçok oyun indirdim hepsi wifi yüklemesi istio ama yüklenmio hocam yardım et o kadar telefon aldım apk den beleş yüklerim die ama hiçbişey yükleyemiom bana bu sorundan nasıl kurtulacagımı ve wifi istemeyen birkaç iyi oyun söylermisiniz teşekkürler şimdiden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam League of Legends android icin varmis paylasirmisin lutfen.

      Sil
    2. hocam öncelikle oyunların hepsi galaxy mini de sorunsuz çalışıyor. league of legends android için daha çıkmadı diye biliyorum.

      Sil
  5. Hocam blood and glory paylaşırmışsın link kırık teşekürler hocam.

    YanıtlaSil
  6. Hocam rica etsem nbajam i paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
  7. Gun Club 2 yi denermisin hocam .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam yarın için olursa eklerim

      Sil
  8. Kindons & Lords paylaşırmısınız hocam bi kere paylasmıssınız indiremedim link kırık lutfen paylasırmısınız ;)

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam merhaba. Galaxy Young Kullanıcısıyım ve telefonumdan gayet menunum. Bir sorun dışında. Sitenizden veya Play Store'dan indirdiğim neredeyse tüm oyunlar oynanamayacak derecede kasıyor root atmıştım geçenlerde şu lanet olası Hill climb racing de hile yapmak için o günden beri kasıyor. Arkadaşım öneri olarak rom at telefonuna dedi telefonum çöktü. Telefoncuya götürüp baktırdım. Fakat bir sonuç alamadım. Şundan eminimki garanti sayacım sıfırlanmıştır. Ve telefonuma orjinal romunu tekrardan attım. Düzeldi ama hala kasma var hocam bi yardım edermisin lütfen yardım et hocam. -Baran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasma sebebi telefonda rom kurulduktan sonra bile oluyorsa donanımsal bir sorun gibi gözükür

      Sil
  10. hocam s4 e modern combat 4 yükledim datasıyla oyumdan atıo yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde s4 yok maalesef hocam yardımcı olamam

      Sil
    2. belkide s4 için optimize edilmemiş olabilir ya da wifi açarak girmiş olabilirsin .

      Sil
  11. Hocam benim tel samsung galaxy mini yazısındabirden kapanıyo tel root lu ve garanti süresi doldu napıcam son çare size danıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. downloading modda açılıyordur yeniden rom kurun bir sitede var stock rom konusu

      Sil
  12. hocam
    Survival Run with Bear Grylls
    açmıyomu bizim teller?

    YanıtlaSil
  13. Hocam sims3ü günceller misiniz ?

    YanıtlaSil
  14. toprak oyun açılmıyor licence hatası veriyo :)

    YanıtlaSil
  15. Hocam subway surfers para hileli güncelle4misin

    YanıtlaSil
  16. Licence hatasi var ://

    YanıtlaSil
  17. File does not exist on this server linklere bakkk

    YanıtlaSil
  18. Toprak birdaha indirip deniyim belki yanliş bisey yapmisimdir ondan acilmiyodur dedim link kirilmis:D

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir