Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Temmuz 2013 Salı

jetAudio Music Player Plus 3.2.2 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden bazı arkadaşlar telefonumda kullandığım müzik çaları merak ediyorlardı bende uzun zamandır kullandığım jetAudio Plus'u sizlere son sürüm olan 3.2.2 ile sunmak istedim oldukça gelişmiş kullanımı basit kullandıkça keyif alabileceğiniz güzel bir ses uygulamasıdır Play Store'da pek popüler olmasa da bence kendini kanıtlamış bir uygulamadır hem sunduğu ekolayzer (eşitleyici) desteği hem müziklerden vereceği ses kalitesi oldukça üst seviyededir. Ses formatı olarak bir çok uzantıyı desteklemekte (.wav, .mp3, .ogg, .flac, .m4a, .mpc, .tta, .wv, .ape, .mod, .spx, .wma ve dahası) 32 farklı hazır ekolayzer ayarı ile gelmektedir isterseniz kendi ayarlarınızı da yapabilirsiniz. Bunların yanında zamanlayıcı, çok çeşitli widgetler, ekran tuş kilidi, sosyal medya işlemleri vb. destekleri bulunmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.99$'dır.

Uygulamadan Görüntüler

jetAudio Music Player Plus 3.2.2 APK
Kurulumu
jetAudio Music Player Plus 3.2.2 APK dosyamızı indirip kuralım uygulama kullanıma hazırdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

11 yorum:

  1. Hocam müzik indirme programı yükler misiniz? Google Play de baktım ama düzgün bir program yok :( daha öncesinde simple mp3 downloader kullanıyordum ama virüslü , vk music and video programını kullandım harikaydı ama marketten kaldırmışlar :( bulabilirseniz vk music and video da olur.

    YanıtlaSil
  2. Google ye tubidy yaz ilk siteye gir ister viedo ister mp3 indire bilirsin programa gerek yok.. Genelde youtube deki videolar cikiyo zaten ;)

    YanıtlaSil
  3. Hd Film İzleyi pro paylaşırmısın hocam sait tahsin dane yapımcısı

    YanıtlaSil
  4. Hocam catapult saga para hileli lutfen ne zamandir soyluyorum 1 aydir siteyi takip efiyorum artik bir bakiversen olmaz mi?

    YanıtlaSil
  5. hocam candy crush saga armv6 eklersen çok makbule geçer.

    YanıtlaSil
  6. HOCAM PERFECTLY CLEAR BULABİLİRSEN ÇOKSEVİNECEM :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam bir oyun var ama paralı siz ekliyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. hocam eline sağlık fakat paket ayrıştırma sorunu var lütfen yardım edermisin önce pc indirdim sonra usb ile telefona attım şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. bu program flac çalabiliyormu

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir