Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Farming Simulator v1.0.13 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Farming Simulator oyununu bilmeyen yoktur aranızda sitede daha öncede normal versiyon olarak paylaşmıştım ancak hileli olarak isteyen arkadaşlarımız oldukça fazlaydı bu yüzden MOD yani para hileli ve bütün araçlar açık bir şekilde paylaşımını yapmak istiyorum oyunun keyfini tam anlamı ile çıkarabilesiniz diye... Şu sıralar siteye pek vakit ayıramıyorum ancak Galaxy Mini Türkiye hep sizinle unutmayın. Oyunumuzu daha önce oynamayanlar için kısada olsa bilgi vermek istiyorum 3D çiftlik araçlarını kullanmaya dayalı bir simulator oyunudur. Güçlü bir üretici olup topraklarınızın ve ektiğiniz bitkilerin kontrolü tamamen sizin elinizde 3 çeşit bitki eke biliyorsunuz bunlar; mısır, buğday ve kanoladır. Oyunun en büyük eksiği haritanın biraz küçük olması ama ilerleyen güncellemeler de büyüyeceğine eminim. Oyundaki gece-gündüz döngüsü bir hayli hoş bir hava katıyor. Ekip işlediğiniz ürünleri satarken fiyatlar değişkenlik gösterebiliyor ucuzdan mal satmamanız konusunda sizi uyarıyorum çünkü paraya çok ihtiyacınız olacak. Kariyer modunda oynamanızı öneririm oyunun tadı orada çıkıyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.06$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler
Farming Simulator v1.0.13 MOD APK - PARA HİLELİ
Kurulumu
Farming Simulator v1.0.13 MOD APK - PARA HİLELİ dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : Oyuna giriş yapın ve A slotunu seçin oyuna girerken.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. hocam gerçekten güzel bir oyuna benziyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
    2. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.firsttouchgames.score&hl=tr hocam bu oyunu galaxy ace ye yapsananıza :)

      Sil
  2. Hocam yeni rom varmı telefonumda bu aralar kasmalar mevcut bugün aşırı derecede ısındı telefonumda bulunan uygulamalar
    Twitter
    Tumblr
    Opera Clasic
    Hill ClimbRacing
    Xn Retro
    Motion Camera
    Toplam 130mb telefon hafızası dolu gözüküyor oldukça boş bırakmama rağmen son 2gündür kasmalar mevcut yeni rom bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam Google Playde tumblr uygulamasının paralı olduğuna dair yazılar mevcut uygulamanın altında , doğru mudur? Güven içinde indirebilir miyim acaba? Çünkü faturaya yansırsa çok sıkıntım olur.

      Sil
    2. yeni rom daha çıkmadı. kasmalar için kesin bir şey diyemem aşırı derece kasıyorsa farbika ayarlarına dönderin cihazı hocam
      tumblr uygulaması ücretsiz olması lazım ferhat hocam

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam cevap yazmışsınız mod olmuyor derken ama bana para hilesi lazım yani mod para hilesi anlamına mı geliyor açıklar mısınız teşekkürler.

      Sil
    2. Bu arada hocam benim telefon galaxy wonder , gamecih i rootsuz kullanabiliyor muyum veya oyunlarda hile yapabileceğim bir uygulama mevcut mu? ( kusura bakmayın hocam spam attım resmen ama ) saygılarımla..

      Sil
    3. mod para hilesi anlamına gelir hocam :)
      gamecih için ROOT gereklidir ferhat hoacm

      Sil
  4. Hocam benim catapult saga ya bi bakiversen lutfen hocam simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. catapult saga ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam telim galaxy ace 5830i ve google playden indirdim.Yav hocam nolursunuz ekleyin oluyor benim telde armv6.Calisioyor oyunu oynayanlarda cok sevicek.Hocam normal sekilde modlasaniz siteye koysaniz.Tablettende teldende indirecegim.Hocam inanin bana calisioor ve oyunda tek kelime ile mukemmel bana gore.

      Sil
  5. S.a
    Hocam sunu demek isterimki hero defense kill undead oyunu cok guzel oncedende demistin ama cevap vermedin yalnis anlama kardes . Rica etsem hileyi yaparmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileli olarak siteye eklendi hocam :) keyfini çıkarın

      Sil
  6. desert truck yuklermısınız hocam

    YanıtlaSil
  7. Galaksi ace içinde bir root yuklesen

    YanıtlaSil
  8. dosya yok linki güncellermisin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linkte sorun ibrahim hocam

      Sil
    2. Hocam bede daha önceden kuruluydu şimdi apk yi indirip kirdum ve açtım a slotuna tıkladığımda eski hesabım açıldı ve parayla ilgili hiç bir değişiklik olmadı (galaxy fit(rootsuz))

      Sil
  9. Prince of persianın modlu apk si varmı varsa paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  10. Hocam oyunbicin tesekkurler yalniz empire defense 2nin modlu olan linkini yeniler misiniz

    YanıtlaSil
  11. hocam oyunda kilitli araçlar halen kilitli sadece kilitli araçlardan birer tane veriyo bize oyunun başında'lütfen kilidi kaldirabilirsen kaldir hocam şimdiden teşekkür ederim.elimdeki cihaz poly pad 8216.

    YanıtlaSil
  12. Hs Toprak Koc Senmisin Butun Oyunlari Yuklerken Yaninda cikiyo

    YanıtlaSil
  13. Kardeşim Telden Denedim olmadı Şimdi Pc den deniyorum Olursada Olmasada Teşekkürler Güzel
    Bende HilClimb Hilesi Yapmaya çalısıorumda Zor Abi Ya :D

    YanıtlaSil
  14. hocam minecraft linkini duzeltirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  15. Hocam farming simulator türkçe dil desteği yaparmısınız..

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir