Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Sonic The Hedgehog APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dünyaca ünlü konsol ve oyun yapımcısı olan SEGA'ya ait bir seridir SONİC çocukluk yıllarımın atari oyunlarıydı kendimi alıkoyamıyordum sürekli oynamak istiyordum Sega Master System 2 cihazımda. Sega oyunlarının sevildiğini biliyor o yüzden her platformda çıkarmaya çalışıyor. Bugünkü ikinci oyunumuz Sonic The Hedgehog daha öncede eklemem konusunda bir çok istek almıştım ancak güncellemeye ihtiyacı vardı alt düzey telefonlarda çalışmıyordu uyarıları dikkate alan Sega sorunu çözdü ve Sonic The Hedgehog  1.0.4 sürümü ile karşımıza çıktı. Bütün cihazlarda rahatlıkla çalışacaktır. Oyunumuzu uzun uzadıya anlatmak istemiyorum hepiniz biliyorsunuz zaten SONİC'i düşmanımız Dr.Eggman'a karşı verdiğimiz amansız mücadeleyi konu alıyor. Kontroller joystick mantığı ile işlemektedir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır. Keyfini çıkarın.

Oyunumuzdan Görüntüler




Sonic The Hedgehog APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)
Kurulumu
Sonic The Hedgehog APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

29 yorum:

  1. hocam sims serisini yuklermisin mumkunse turkce olsun

    YanıtlaSil
  2. hocam bu oyun arm v6 içinmi diğer cihazlarda çalışır mı? çünkü bazı oyunların çalışıyorda angry birds falan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bütün oyunlar ARMV6 cihazlar içindir.

      Sil
  3. Hocam şöyle hill climb tarzı önerebileceğin oyunlar var mı?

    YanıtlaSil
  4. hocam
    lunar racer
    açarmı bizim teller?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.noodlecake.racer&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5ub29kbGVjYWtlLnJhY2VyIl0.

      Sil
    2. bakacağım ibrahim hocam

      Sil
  5. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle bir kaç günden beri giriş yapamadım. Çünkü toprak hocam bende sizin gibi çalışıyorum. Ve bir hayli çok yorgun oluyorum ve işyerinde giriş yapamıyom ihşallah anlamışsınıdır bugün de izine çıktım. Neyse asıl konuya geçeyim wheres my perry yeni sürüm ile 1.5.0 olmuş rica etsem onu eklermisin hayranıyımda lütfen hocam

    YanıtlaSil
  6. hocam cam wow proyu yuklermisiniz lutfen ? galaxy y ilede uyumlu olursa daha cok mutlu olurum :) simdiden saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yada camwow retro yanlis yazmis olabilirim

      Sil
    2. Camwow androide geldi mi

      Sil
    3. camwow android platformu için yok maalesef :(

      Sil
    4. nemus camera var aynı özellikte çok komik

      Sil
  7. Toprak hocam uzun süredir mesajı atamıyordum tatildeydim ama kardeslerime iyi bir haberim var internette gezinirken gördüm denedim ve gta3 ü galaxy y cihazımda çalıştırdım eğer paylaşırsanız diğer arkadaşlarımızda faydalanır. isterseniz deneyin ama ben denedim aşırı derecede kasıyor toprak hocam bi yanıt verirseniz anlatayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasıyor hocam oynanmıyor işin açığı :(

      Sil
    2. Evet hocam acaip bi kasma var ama gta 3 deki yorumlara baktım yani çoğu kişi açamamış ve merak ediyor ben yinede isteyen olursa diye söylemiştim :)

      Sil
  8. Merhaba hocam oyun oncelikle super galaxy ace i kullaniyorum.Oyunlarinin %95 i ace dede oluyor ace.kullanan arkadaslar.indirsin.Hocam avatar fight i modlayabilirmisin cok memnun olacagim.Saolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emir hocam oyunun keyfini çıkarın :)
      avatar fight sorunlu maalesef :(

      Sil
  9. toprak hocam bu oyunda ne tails karakteri acik nede knuckles sadece sonic acik lutfen bi yardimci olin hep sonicle oynamaktan gina geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilerleyen bölümlerde açılıyordur hocam oyun FULL'dür sorun yok :)

      Sil
  10. Hocam merhaba ben sizden hill climb racingin son surumunu hileli olaral paylasmanizi istiyorum bi bakarsaniz sevinirim tsk

    YanıtlaSil
  11. Hocam bende derliyici hatasi diyor zahmet olmassa bir guncellermisiniz

    YanıtlaSil
  12. Hocam catapult saga modlanirsa onu yapiver hastasiyim oyunun lutfen hocam iyi gunler.

    YanıtlaSil
  13. Hocam hill Crimp racing Son sürümü koyarmısınız ama para hilelisini paylaşılmasını ama rootsuz olsun ne olur rootsuz olunca bazıları ve ben indiremem mümkünse ve mümkün bu gün paylaşımının hatalı olsada bişi olmax

    YanıtlaSil
  14. telefon ace ama çok pis kasıyor hocam bayağı yavaş teldede sıkıntı yok her oyunu açıyo halbuki neden hocam biliyormusunuz?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir