Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Temmuz 2013 Çarşamba

GEARS APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yoğun işlerimden dolayı dün paylaşımda bulunamadım buda beni bir hayli üzüyor pek ilgilenemiyorum siteyle düşündüğümün tam tersi oldu aslında yazın tam anlamı ile ilgilenirim diye düşünürken iş ve okuldaki sınavların bu hale soktu ne olursa olsun unutmayın "Galaxy Mini Türkiye Hep Sizinle". Bugünkü ilk oyunumuza gelirsek Unity teknolojisi ile yapılmış 3D grafiklere sahip olan kaliteli bir platform oyunu olarak görebiliriz. SEGA'nın Super Monkey Ball oyununa benzeyen top yuvarlama oyunu olarak da adlandırabileceğimiz bir oyunudur Gears. Oyunda topu kontrol edebilmek için parmaklarınız ile yön vermeniz gerekiyor. 3 farklı dünyada toplam 27 bölüm bulunmaktadır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.56$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


GEARS APK
Kurulumu
GEARS APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

18 yorum:

  1. Runtastic pedometer pro bakabilirseniz guzel olur hocam

    YanıtlaSil
  2. toprak hocam bu resimlere gölge içinde yazılar yazıyorsunuz ya galaxyminitürkiye gibi bu programın adını söylermisiniz söyleyin size yatsı namazında bol bol dua ederim inşallah hocam .

    YanıtlaSil
  3. Hocam bu oyunu beğendim ama sana bir sey sorcam talking tomu indirdim dun senin sitede gezinirken 1 gun oynadım dier gün +25 para verdi o neden acaba

    YanıtlaSil
  4. Hocam sizden pes13,crysis ve en kısa zamanda minecraft bekliyorum minecraft ve craysis var ama kirik crysis kirik deilkende calismiyodu zaten ama bekliyorum ne zaman gelir

    YanıtlaSil
  5. toprak hocam
    anladığım kadarıyla şu sıralar çok yoğunsun, sene içinde bir gün "yazın yeni telefon alacağım" demiştin eğer alırsan burayla ilgilenmen daha da zor olur diye düşünüyorum. Eğer bir gün bu siteyi bırakmak gibi bir karar alırsan senden ricam bize "oyun modlama,apk yapma" gibi android dünyasının inceliiklerini öğretmeden bırakma. Bunu senden istiyorum çünkü diğer sitelerin yöneticileri senin kadar açıklayıcı ve ilgili değiller. Şu ana kadar yaptıklarının hakkı ödenmez. Bunlar için de sana teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bravooooo aynen hocam kadir arkadaşa katılıyom hocam ppsspp ye bi baksanız bide oyun linkleri atın ppsspp için

      Sil
    2. Kadir hocam bu site için baya ugrasti toprak hoca ayrıca bana göre sitede paylaşım yapması kolay olur çünkü miniyi sadece site için kullanır. Böyle olması bi bakıma iyi olur .

      Sil
  6. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle oyunu gerçekten çok beğendim çok zevkli ve eğlenceli bir oyun daha yeni indirdim ama hemen hastası oldum emegine saglık :)

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam süper paylasımalr yapıyorsun emegine yüregine saglık
    allah gönlüne göre verir insallah :)

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam emergency diye yangin sondurme oyunu var bulabilirmsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunluydu ancak tekrardan bakacağım

      Sil
  9. toprak hocam emergency diye yangin sondurme oyunu var bulabilirmsnz

    YanıtlaSil
  10. hocam iraspberry pro indire bilirmisin? ben indiremiyorum da.
    lutfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir