Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Temmuz 2013 Pazar

Darkmoor Manor Paid APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugünün ikinci oyunu esrarengiz ve görme yeteneğinin sıklıkla kullanıldığı oyunlardan hoşlanan insanlar için biçilmiş bir kaftan gibidir. Flash siteler üzeriden oynadığımız oyunlara çok benziyor açıkçası amacınız herhangi bir gizemli olayı çözerek işin için çıkabilmektir oyun tarzından ötürü bir hayli karışıktır sonuçta amacınız bir gizemi çözmek. Grafik ve ses olarak oldukça iyi seviyededir. Karanlık malikanenin derin mahzenlerinde gezerken ürkebilirsiniz hiç beklemediğiniz bir yerde ışıkları açabilecek anahtara rastlayabilirsiniz. Unutmayın amacınız keşfetmektir. Ay ışığı size yol gösterecektir... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.25$'dır. Oyunumuz PAID yani FULL sürümdür.

Oyunumuzdan Görüntüler



Darkmoor Manor Paid APK
Kurulumu
Darkmoor Manor Paid APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

39 yorum:

  1. hocam benim istekler ne oldu ? istersen listeyi tekrar yazabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş ne listesiydi ben de bakabilirmiyim zahmet olmazsa

      Sil
    2. benim liste

      World War Z
      After Earth
      Crazy Taxi
      Total Recall
      Tna İmpact!
      House of Death : Overkill
      Max Payne
      Gun Club 2
      İn Darkness
      Block Warfare Zombies
      Guncrafter
      Pixlgun 3D - Survival Shooter
      Survivalcraft

      biraz uzun bir liste ama ..

      Sil
    3. Bekir Hocam Sadece Crazy Taxi bende var

      Sil
  2. Toprak hocam google playde gördüm crazy taxi benim galaxy minide cm10.1 var sürüm 4.2.2 bende uyumlu gözüküyor galaxy miniyle uyumlu mu hocam uyumluysa paylaşırsanız sevinirim.değilse de modlarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde galaxy mini kullananlara cm10.1 rc5 tavsiye ederim

      Sil
  3. murat hocam cm10.1 rc5 link verirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linki yer imlerine kaydetmiştim cm10.1 rc5 kurunca link gitti neyse akşama doğru bulabilirsem veririm linki

      Sil
  4. kardeşm acil yardım etmen lazım tele format attım şimdi açılmıyor açılış logosu gelyo ama açılmıo yardım et

    YanıtlaSil
  5. hocam god of war paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  6. god of war oyunu psp emulatörüyle açılıyor ama çok yavaş

    YanıtlaSil
  7. hocam dr drivinge bakmıycaksınız heralde

    YanıtlaSil
  8. murat hocam cm 10 galaxy minide herhangi bir hata veriyormu kamera-wifi gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cm10.1 de hiç bir sorun yoktur hocam kamera , wifi vs hepsi çalıyor. yanlızca uygulama sorunu vardır bu sitedeki birkaç oyunda hata verebilmekte google playden oyun indirmediğim için bilmiyorum henüz, uygulama sorunu hariç tüm herşey çalışıyor

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  9. hocam galaxymini gibi düşük donanımlı telefonlar için yeni bir araba yarışı cıktı haberiniz olsun adı FAST RACİNG bi göz atın mağazada ücretsiz eminim arkadaşlar çok sevinicek.

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam max payne i bulursaniz paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  11. Toprak Hocam çılgın hırsız oyununu paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
  12. Hocam age of empire ofline yada redalert tarzi oyun varmidir

    YanıtlaSil
  13. Hocam dark avenger paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  14. murat hocam ram kullanımı nasıldır 160 mb civarı ise iyi çalışıyor
    bende şuan lenio vQuatro rom var cm10.1 bu da
    bu stabil oyunlarda sorun oluyo bun da ram kullanımı 180 200 arası değişiyor şuan güncelleme bekliyorum xda dan belki daha iyi olur diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ram kullanımı 160- 200mb civarındadır zaman zaman 200'ü geçtiğini gördüm rami temizleyince 140'dan aşağıya bile düşüyor ram. Zaten ram 250'yi geçmesin yeter. Çünkü boş ram 20-30mb olması yetiyor.

      Sil
  15. Hocam dark avenger ı modlatabilirseniz para hileli olarak paylasabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  16. Hocam apn ayarlarindan mnc bölümünü 03 ken 01 yapiyorum ama kaydetmiyor
    Telefonum galaxy s3 mini

    YanıtlaSil
  17. Hocam yeni telefon almayi dusunuyorum almadan size sorayim dedim.s3 mini mi ace2 mi yoksa S(1) mi yada sizin baska oneriniz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 alın tabi ki hocam , ace2 pek iyi değil s1 i kullanmadım ama alana pek rastlamadım s3 mini en iyisi.

      Sil
  18. hocam bı yardımcı olursanız sevınırım oncelıkle ben de galaxy y var telefon kendı kendıne pil dolu diyor telefonun pili süreklı full bi bakmıssın kapanıverıyo
    rom yenı attım daha onceden de yapıyodu ama sureklı olmaya basladı. bi yardımcı olursanız telefondan anlıyonuz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede seninkine benzer bir sorun var telefonum galaxy mini telefonun şarjı dolu iken şarjdan çekiyorum %80'e düşüyor yani şarjdayden dolu gösteriyor. Birçok rom denedim olmadı. Sanırım sorun bataryada senin sorunun da bataryada. bence bataryayı değiştir.

      Sil
  19. Bide nba jam o oyunu da sitede görmek isteriz

    YanıtlaSil
  20. hocam çılgın hırsız oyunu yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  21. Merhaba Admin Öncelle böyle hayırlı bi site yaptığın için sağol ve senden iki isteğim var Royal Revolt hileli apk verirmisin birde güzel bir savaş oyunu önerir misin 3D

    YanıtlaSil
  22. niyazi hocam telefon bataryalarının ömrü kısıtlıdır ve bir süre sonra siz isttediğiniz kadar zorlayın her yıl %10 ila 20 arasında değerlerde ömrü kısalır murattaki sorun bendede var iki senedir kullanıyorum galaxy minimin ilk zamanlar baya gidiyodu şimdilerde akşamı zor ediyorum senin bataryanızda ölmüş olabilir

    YanıtlaSil
  23. Merhaba hocam afm pro menejerlk oyununu yuklerseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  24. Merhaba hocam afm pro menejerlk oyununu yuklerseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
  25. hocam survivalcraftı atarmısn

    YanıtlaSil
  26. hocam nolur empire defense 2 yi at yavvv

    YanıtlaSil
  27. Hocam buraya cevap atmassanız msn ye atıcam
    Hocam yeni telefon aldım LG Optimus L9 sizce iyimi bu telefon birde şu QGVA yazan oyunla en güzeli onları siz modluyorum diyordunuz şimdi benim ekranım 4.7 inc calışırmı ve benim telefon ARMV7 mi? ARMV6 mı?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir