Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

16 Mayıs 2013 Perşembe

XnRetro Pro APK - Kamera Efekt Uygulaması

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Telefonunuzda bulunan resimleri veya yeni çekeceğiniz yeni resimlere farklı bir hava katmak amacı ile kullanabileceğiniz Play Store yeni çıkmış olan uygulamamız XnRetro Pro sizlere sunmak istiyorum. İos cihazlarda bulunan CamWow gibi bir uygulamadır tabi CamWow gibi bir performans beklemeyin anlamıyorum neden CamWow android platformu için çıkmıyor oldukça ilgi göreceğine eminim. Fotoğraflarınıza verebileceğiniz efekt sayısı oldukça fazladır çerçevelerden tutunda, kontrast, parlaklık ve doygunluk ayarına kadar. Çekimleriniz üzerindeki pürüzleri de bir nebzede olsa temizleyebilir. Kullanımı kolaydır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.24$'dır.

Uygulamadan Görüntüler

APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup kullanmaya başlayabilirsiniz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. admin bsey sormam gerek onemlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bn telı rootlamayı tam anlamadım ya bı anlatasnız sımdı telı root edersem noluyor

      Sil
  2. Hocam Benim istediğim oyunlara bakabildiniz mi?

    Cevaplarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  3. hocam gta vice city atarsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
  4. hocam gta vice city atarsan cok sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam nova launcher ekleyebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4.0 üzeri bir rom gerekli maalesef :(

      Sil
    2. hocam onun gibi baska nasıl launcherler var ?

      Sil
  6. Ya toprak hocam kaç gündür söylüyorum. Weaphones: Gun Simulatoru paylaş diye. Gerçekten çok lazım. Kaç gündür arıyorum bulamadım ve hep takip ediyorum paylaşırsınız diye. Nolur bi el atsan gerçekten çok lazım!!!!

    YanıtlaSil
  7. Hocam senden bir sey rica etcem telefonun ekran video su almak icin program varmi varsa paylasirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Z-Screen Recorder var google play storede onu indireilirsin kadir hocam.

      Sil
    2. Kemal hocam indirdim ama calismadi :-(

      Sil
    3. galaxy mini de çalışmıyor ekran video alma uygulamaları :(

      Sil
  8. Eline Sağlık Toprak Hocam

    YanıtlaSil
  9. Hocam Yeni Sürüm Nezaman Çıkacak Samfirmware Baktım yoktu :(

    YanıtlaSil
  10. Güzel aplikasyon umarım camwow da android platforma entegre edilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nemus camera diye uygulama var camwowun çakması ama güzel bence indir

      Sil
  11. hocam call of duty i paylaşırmısınız çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  12. hocam sitede mevcut pes 2011 de neden spiker yok fifada var ama pesde yok nasıl ayarlayabilirim ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir