Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

14 Mayıs 2013 Salı

Death Worm 1.15 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Yılların eskitemediği Death Worm oyunun android sürümünü sizlere sunmak istiyorum. Sitemi açtığım ilk günlerde eklediğim linki kırık oyun versiyonu eski bir oyundur son versiyon ile sizlere tekrardan sunmak istedim. Oyunumuz dünya çapında bir hayli popülerdir gerek bilgisayar gerekse de mobil dünyada adından sık sık söz ettiren kendine has tarzı ile 5 milyon oyuncuya hitap etmektedir. Oyunumuzu bilmeyenler için kısa bir şekilde anlatmak istiyorum kontrol ettiğiniz yaratık dev bir solucan yerin altından hareket ederek yer yüzündeki insanları yemeye çalışıyorsunuz insan dediysem bu alanda kısıtlı kalmayın karşınıza araçlar, tanklar, helikopterler ve ufolar çıkabiliyor. 4 farklı alanda toplam 60 bölümden oluşuyor. 50 farklı düşman türü, 4 farklı solucan. Bu arada solucanın özelliklerini kendinize göre belirleyebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

27 yorum:

  1. Saolun toprak hocam siz hep güzel oyun paylaşıyorsunuz hergün takip ediyorum sitenizi iyoki varsınız

    YanıtlaSil
  2. toprak hocam gun club 2 minide çalışıyo ama galaxy y de çalışmıyo bi göz atsan ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini dışındaki cihazlara yardımcı olamıyorum.

      Sil
  3. Hocam iyi gunle ben Mert. Samsung galaxy ace 5830i galiba bu sitedeki oyunlarin cogunu kaldiriyor ama templerun ı indirdim. 250 metreye gelive birden skor 1 miliyon oluyor skor yukseliyor ve oyun bitiyor. Bunun bir cozumu varmi ? Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazdan kaynaklanan bir sorundur hocam i serilerinde bu hatalar olur.

      Sil
    2. Peki duzeptebilme imkanim var mi ?

      Sil
  4. Hocam senden bisey isticem.. Googlr playde 2 $ "Book of Ra" bunu paylasa bilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgi çekecek bir şey değil ekleme yapamam şu sıralar.

      Sil
  5. Toprak Hocam bana kaliteli i serisi oyunu tavsiye edebilirmisin siteden kaliteli olsun hocam. İlgin için teşekkürler bu bloga fenomen olmamak için insan olmamak lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde i serisi bir cihaz yok ki barış hocam ona göre yorum yapayım ancak root olup chainfire kullanırsanız dead space, nfs gibi oyunları oynayabilirsiniz

      Sil
  6. Hocam kitap okuma programıpaylaşırmısın bi kac tane de kitap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e-book işine şuanda girmeyi düşünmüyorum kerem hocam

      Sil
  7. metecan bayraktar14 Mayıs 2013 20:47

    hocam telefon s5570 custom rom kuruyodum kurdum ama s5570i ninmiş (kurduktan sonra farkettim )sonra yükledi ve rebot system now dedim fakat ekran karardı ve bidaha açılmadı batarya taktım çalışmadı felan download modada alınmıyor şarja baglıyorum şarj logosu gelmiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam downloading moda alamıyorsanız cihaz brick olmuştur jtag şarttır. teknik destek almanız lazım anlayacağınız.

      Sil
  8. Elinize saglik hocam cok guzel oyunmus

    YanıtlaSil
  9. oyun süper hocam sıkmıyo insanı :D

    YanıtlaSil
  10. Yeni handler cikmiş paylaşirmisin

    YanıtlaSil
  11. Merhaba toprak hocam oyunu denedim
    gerçekten başarılı ve harikulade bir oyun kesinlikle denemeniz lazım çok keyif alıcaksınız ben çok keyif aldım bu arada toprak hocam oyun için'de teşekkürler emegine saglık :) :)

    YanıtlaSil
  12. Oyun güzel ama ilerde sıkıyo skill veyaa item olsaydı daha iyi ola bilirdi yarış ve rpg oyunları daha rabet görüyor hocam.

    YanıtlaSil
  13. Hocam hersey iyide bunlarin hepsinin gunahinin bir kisminin da sizin oldugunu biliyorsunuz degil mi ? KORSANA HAYIR !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence günah değil burada işiniz varsa eminim sizde indiriyorsunuz bunları günah demek saçma olur..

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir