Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Boulder Dash®-XL™ FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da yayınlanalı pek bir zaman olmadı ancak HEROCRAFT gibi bir firmanın yapımcılığını üstlendiği için kısa zamanda iyi bir yere geleceğine inandığım eski atari oyunlarını anımsatan Zeka ve Bulmaca Oyunları tarzında iyi bir oyun olabilecek hızın ve düşüncenin ön planda olduğu eğlenceli bir oyundur Boulder Dash®-XL™ adını daha önce Xbox 360 ve PC platformlarında duymuş olmanız normaldir android platformuna geçiş yapmıştır. Atari tarzında dediğim geçmişteki Retro oyunlarını anımsatıyor. Oyundaki amacınız madencilik yapan robotumuzun düşmanlara yakalanmadan elmasları toplamasını sağlamak. 5 farklı oyun modu ve toplamda 100 bölümden meydana gelmektedir. İlk defa bu oyunda gördüm solak arkadaşlar içinde destek verilmiştir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.87$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler










APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

52 yorum:

  1. Hocam gta 3 u indirdim sdkart dosyasini indirirken hata verdi . Bu arada adım Mert bi cozumu varmi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert hocam gta 3 sorunlu bu aralar tekrar deneyin isterseniz.

      Sil
    2. Hocam kusura bakmayin yine ben. biraz once yine denedim ama error veriyor sd kart dosyasini indirirken.

      Sil
    3. o zaman googlede araştırın sd kart dosyası vardır

      Sil
    4. Hocam indirilmiyor ya sizinki gibi guvenilir site yokki baska yerde

      Sil
  2. hocam mega run yükler misin

    YanıtlaSil
  3. Hocam solaklarla ilgili şey beni biraz şaşırttı bi solak olarak boyle seçeneklerin androidi daha yüksek yerlere getirecek gibi duruyo oyun sevdiğim tarzda bir oyun ben beğendim saolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende şaşırdım ancak iyi bir özellik oyunun keyfini çıkarın önder hocam :)

      Sil
    2. Aynen hocam sayenizde yüklediğim her oyunun tadını çıkarıyorum tek ben değil sitenizi kullanan her minili , giolu , s serisi kullanan herkez benim düşündüğümü düSünüyodur :)

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. Hocam gta 3 sitede varmı varsa hücum edicem yukardaki yorumlarda gördüm :D

      Sil
    5. Kardesim var ama sd kart dosyasini internetten indirirken hata veriyor

      Sil
    6. Opera tarayıcısını denersen yardımcı olur hocam

      Sil
  4. Toprak kardesm battleheart diye bi oyun buldm onu sana zahmet zippyshare upload edip tekrar yayinlarmisn mediafire hesabn kapaliymis yukleyemiyorm sana zahmet olcak ve yine bsey daha bize bi oyun paylas ama inotia3 zenonia5 falan yada karakter gelistrmeli bi oyun paylas oynadikca zaman gecsin smdiden eline saglik yine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. battleheart sitede yeni konusu linki sağlam araştırın. istediğiniz tarzda oyunlara bakacağım hocam

      Sil
    2. Usta 50 tane sayfa gectm sitede inan bulamadm en azindan bi link atsan .d

      Sil
    3. Tamam buldum kusura bakma :D

      Sil
  5. ya hocam ben birturlu bu telefonu
    rootlamadim s 5570i aynen senin
    dedigin gibi s5570i programi
    indirdim ve ses+home+acma tusuna
    bastim ve root programi cikiyor
    fakat hafiza kartina girmiyor iste
    girse olacakta acaba neyden
    kaynakliyor yardimci olursan cok
    sevinirim .

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba toprak hocam oyunu denedim öyle bir beğendimki elimden hiç düşmüyor indirdigimden beri hayla oynuyorum keyfini çıkarıyom hocam ve kesin eminim sitedeki arkadaşlarımız kesin beğencektir emegine ve ellerine saglık paylaştıklarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  8. hocam telefona rom yukledim simdi format etmek yani ilk gunki gibi yapmak istiyorum ama bazi seyler siliniyor.hocam telefonu nasil onceki versiona dondere bilirem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi romu yüklediniz eğer custom rom ise sitedeki ŞUBAT romunu kurarak eski düzeninizi dönebilirsiniz.

      Sil
  9. Toprak hocam millet her yerde pop plus oyun uygulama arıyor. Siz i serisi için bi bölüm açsanız çok makbule geçer. tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde i serisi bir cihaz olsa yardımcı olabilirdim ama yok :(

      Sil
  10. http://ask.fm/EcenurParlar

    hoca ama gùzel değilmi yani sen bunla dolaşmak yerine oyun atmanımı beklerdin doğru cevap ver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen smdi koskoca toprak paşaya bu kizimi gosteriyon siktr ordan topraga harem kursan yetmez :D toprak kardesim battleheart harika bi oyun ancak para yetmiyo yav onu bi editlemeyi denermisn oluyosa sana zahmet onuda bi hallet bna o kadar baskada bse istemicem soz :D

      Sil
    2. harem biraz fazla gelir :D anatoli hocam

      battleheart için mod olmuyor maalesef :(

      Sil
    3. Bitirdim oyunu usta sagolasin eyvallah

      Sil
  11. ya hocam ben birturlu bu
    telefonu
    rootlamadim s 5570i
    aynen senin
    dedigin gibi s5570i
    programi
    indirdim ve ses+home
    +acma tusuna
    bastim ve root programi
    cikiyor
    fakat hafiza kartina
    girmiyor iste
    girse olacakta acaba
    neyden
    kaynakliyor yardimci
    olursan cok
    sevinirim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Home + açma tusunu dene bide bende sorunsuz oldu ama benimki 5570 bide rar seklinde atiyon dimi

      Sil
    2. i serilerinde farklıdır ses (+) home + power

      Sil
  12. S voice vrmi bi ara .apk gormstum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s voice gingerbread sistemlerde çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  13. Hocam arkadaşlarla oynayabiliceğimiz multiplayer oyunlar var mı ? Sitede varsa yazarrsan sevinirim yoksada koyar mısın simdiden sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pek aklımda değil ama genesis ve protanks var sitede

      Sil
    2. peki toprak hocam yeni koyabilirmisin farklı genesisi oynadım sağol :)

      Sil
  14. Toprak bey,ben Evernote kullanicisiyim. Premiumu cok ise yarıyor. Evernote Premium ile ilgilenir misiniz?

    YanıtlaSil
  15. Umarım Hungry Shark Evulation'u unutmazsın Toprak hocam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hungry Shark Evulation ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  16. Toprak hocam skateboard indirirmisiniz siteye bi zahmet ve Temple run oyunu hasarlı. İlerledikten sonra oyun kare kare oluyo bi dizeltseniz ve telefonumun türü galaxy ace

    YanıtlaSil
  17. Toprak hocam nova 2 yi galaxy mini de çalıştırabildim fakat ekrana uymuyor ayarlayabilir misin ekrana göre

    YanıtlaSil
  18. hocam oyun akıcı bir şekilde oynanıyor ama ekranın küçültülmesi gerekiyor bak bu siteden yaptım bi dene istersen http://androscape.blogspot.com/2012/11/nova-2-qvgahvga-armv6-request.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre hocam ekran genel olarak mı sığmıyor yoksa butonlar mı ?

      Sil
  19. Hocam hiil climb Racing in yeni sürümünün. Para hilelisini paylaşırmısın şimdiden Sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürüme hile olmuyor root gerekli normal şartlarda da

      Sil
  20. genel olarak hocam buton yerleri yerinde fakat görüntü büyük mesela oyun açıldığında yazılar ekranın yarısını kaplıyor ve sağ tarafa doğru yazıların devamı yok bi ara hot pursuitte böyle bir sorun vardı onu düzelttiler ve şuan çok iyi bir şekilde oynuyorum

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir