Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Mayıs 2013 Pazar

Temple Run 2 1.2 ARMV6 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Akıllı telefonların bir numaralı oyunu olan Temple Run serisinin oyunlarından olan Temple Run 2 güncelledi ve 1.2 sürümü ile karşımıza çıktı. Diğer Temple Run oyunlarına göre cihazımızda oldukça stabil çalışıyor rami temizleyip girerseniz sıfır kasma ile oynarsınız. Genel olarak dünya çapında 170 milyon indirilme sayısına ulaşmıştır devasa bir hayran kitlesine sahip olan Temple Run oyunu ilk olarak Imangi Studios tarafından geliştirildi Disney firması da aynı seride benzer oyunlar çıkardır ancak ilkler her zaman önemlidir Imangi Studios kadar tutulamadı. Eski sürümde olan ekrana uyumsuzluk sorunu tamamen giderilmiştir QVGA ekranlarda sorunsuzdur. Lanetli tapınaklar, tehlikeli uçurumlar, halatlar sizi bekliyor ancak arkamızdan koşan devasa yaratığı da unutmayalım. 1.2 sürümünden yeni engeller, yeni ortamlar sizleri bekliyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 500.000'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

167 yorum:

  1. Saolun toprak hocam sizce t20de çalışırmı diğer oyunlar sorunsuz çalışıyor ancak temple run 1calisiyor ama durduk yerde ölüyordu sadece 1i calişiyordu diğerleri calişmiyor sizce calisirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışma ihtimali çok yüksek hocam deneyin bir galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. Hocqm indiriyorum hata verio

      Sil
    3. Hocam Bnmkisi Galaxy Mini Yükleniyor Aç Diyorum Kapatmaya Zorla Çıkıyo

      Sil
  2. Hocam Galaxy Pockette çalışırmı

    YanıtlaSil
  3. hocam normal overclocksuz minidemi sorunsuz çalışıyo dier sürümde kasma yaşıyodumda

    YanıtlaSil
  4. toprak hocam bu galaxy mini overclock çok işe yarıo fakat bnm rom en son paylaşılan rom wifi de falan sorun oluyo yeni sürümü falan varsa yada bu romla uyuşan bi overclock eklersen sevinirim ayrıca bu galaxxy mini hızlandırma proğramı hiç bi işe yaramıo tersine yavaşlatıyo

    YanıtlaSil
  5. Hocam dungeon questin para hilelisini yuklermisiniz.

    YanıtlaSil
  6. Evet faruk hocam normal mini de sorunsuz çalışıyor kasma yok.

    Yeni sürüm rom için overclock yoktur ferhat hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm sitelerden temple run u indirdim ama acilmiyo telefonu yeni aldim bi ay oldu rami temizledim gene acilmiyo hemen ekran karariyo beklenmedik bicimde durdu diyo lutfen yardimci olun

      Sil
    2. Topprak abi bende inio yuklenio acilio acilir açılmaz ekrann kare kare oluo yardim edermisin galaxy y

      Sil
  7. Toprak hocam cevap verirmisiniz onceki soruma.

    YanıtlaSil
  8. Dungeon guest için hile olmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak hocam lutfen driftkhana freesteyle lite.yuklermisiniz cok ail harika bi oyun diger sitelerde indrdm calismadi telim galaxy gio

      Sil
  9. Peki hocam kingdoms lords icin oluyormu ?

    YanıtlaSil
  10. Peki hocam kingdoms lords icin oluyormu ?

    YanıtlaSil
  11. Galaxy Ace de sorunsuz toprak hocam eline saglik ayrica gecenlerde Undead Slayer Armv6 varmi demistm mmporg tarzi bi oyun bakma firsatn oldumu tesekkurler.Tarkan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acede duruyo kapanmaya zorla diyo nasi cozebilirim

      Sil
    2. I seri cihazlarda sorun verebilir.

      Sil
    3. Yuklenmiyor ram kaldirmadigi icin mi .galaxy y tel.

      Sil
  12. Hocam sammobile kontrol edermisiniz sanirim bizim cihazlara yeni rom geldi

    YanıtlaSil
  13. Hocam siteniz harika iyunlari sikintisiz oyunuyorum ama temple run serisini oynayamiyorum calismiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. hocam benimki y temple run açılmıyo 1 ise biyerden sonra kafayı yoyo galaxy y uygun bi temple run hazırlasaniz

      Sil
    3. hocam benimki y temple run açılmıyo 1 ise biyerden sonra kafayı yoyo galaxy y uygun bi temple run hazırlasaniz

      Sil
  14. galaxy mini i serisinde çalışırmı ?

    YanıtlaSil
  15. Kare kare oluyo tel i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi ise normaldir :(

      Sil
    2. Galaxy y için yapsanız olmuyormu be abi bi kerede galaxy y için temple run atın olmuyo böyle abi :(

      Sil
  16. hocam bunun para hileli vardı diye hatırlıyom


    saat kaç?

    YanıtlaSil
  17. hocam bunun para hileli vardı diye hatırlıyom


    saat kaç?

    YanıtlaSil
  18. i serisinde Temple run hic bi oyunu acilmiyor. Toprak hocam sizden istegim bulabilirseniz Worms 2 : Armageddon u paylasabilirmisiniz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. i serisi ise normaldir :(
      worms 2 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    2. hocam i serisi icin yapa bilirmisiniz

      Sil
  19. toprak hocam bunun para hilelisini paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
  20. hocam girmiyor ya yükleme yerinde kalıyor sonra atıyor ;( napicam

    YanıtlaSil
  21. i serisinde çalısırmı hacam?

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam bu oyun android 2.2.1 de çalışır mı?

    YanıtlaSil
  23. hocam minecraft world explorer link ölü yenilermisiniz ?

    YanıtlaSil
  24. hocam indestructiblenin hileli versiyonu oluyorsa koyarmisin ?

    YanıtlaSil
  25. Hocam tüm oyun sitelerini toplasalar bi senin site etmez çok sağol.
    ben revenge bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın yasin hocam bu isim daha iyi olmuş :)

      Sil
  26. eline saglık hocam.armv6 telefonlarda çalışan online oyun paylaşabilirmisin hocam.

    YanıtlaSil
  27. Re_Volt clasic(premium) bu oyunu paylaşabilirmisin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hocam çok güzel bi oyun paylaşırsanız iyi olur. Yada link falan da verebilirsiniz

      Sil
    2. aynn coq güzel oyun

      Sil
    3. galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  28. TOPRak Koc hocam subway surfer yuklermisiniz lutfen newyork olmasin onu oynadim ve cok skldim ondan Samsung Galaxs Eys kullaniyorum lutfen hocam

    YanıtlaSil
  29. toprak hocam bu armv7 den armv6 ya nasıl modluyorsunuz çok ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  30. Hocam Size Bir sorum olacaktı android 2.3.6 ile 4.2.1 arasındaki fark nedir hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam pes 2013 çıktı gayet iyi çalışıyormuş pes 2013 ü bide batman ı paylaşırmısınız

      Sil
    2. cihan hocam birisi gingerbread diğeri jelly bean sürüm farkı var görsellik farkı var

      pes 13 daha çıkmadı batman çalışmıyor.

      Sil
  31. s5830i de yani acede çalışmıyo gençlik

    YanıtlaSil
  32. Toprak hocam bn cihazıma galaxy miniye root attım cwm eskiydi jelly bean kurmaya çalıştım fakat olmadı olmadıgı gibi de telefonun orta tuşu çalışmaz oldu ekran kilidi gitti bir de karşı taraftan biri beni aradığında ulaşamaz oldu sizce ne yapmalıyım cihazım i serisi

    YanıtlaSil
  33. toprak hocam 5 6 aydır blog'unu takip etmekteyim öncelikle soru sorcak bir soru linki yaparsan olur olmaz yerlerde konu dışı sormak zorunda kalmayız.
    benim asıl sorum bluetoot da şu 120 sn görünme muhabbeti bunu kaldırmamızı mümkün kılıcak yada 10 dk filan kadar uzatma imkanımız var mı ???
    ayriyetten unroot yapmam lazım rootu kaldırıp garentiye yollayacağım tekrardan da orinal romu yüklemek istemiyorum yardımcı olursan unroot hakkında sevinirim 5570i için sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 120 saniyeyi kaldıramazsınız maalesef :(

      sitede unroot konusu var inceleyin ismail hocam

      Sil
  34. Hocam Re-volt classic premium paylasrmisin simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  35. hocam kingdom lords için hile oluyormu

    YanıtlaSil
  36. revolt classicccccc... :)

    YanıtlaSil
  37. Hocam bir şey sorucam samsung galaxy y (s5360) la galaxy mini arasında ne fark var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s5360 biraz daha küçük ve dokunmatik tuşları daha küçük sıkıntı oluyor bende en azından ama küçük ve hoş

      Sil
    2. Bende tus acisindan sorun yok gayet iyi hatta suan telden yaziyorim ;) Boyut acisibdan baaka fark yokmu islemci ram vb

      Sil
  38. Hocam bende mavi ekran cikiyor egitimde ve duzelmiyor ayriyetten hocam castle td yeni versiyonunu hileli olarak yuklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal galaxy mini de sorunsuzdur
      castle td'ye bakacağım

      Sil
  39. Hocam ben Galaxy Ace kullanıcısıyım ve yükledigim bu oyunu actıgımda ekran kare kare oluyor nasıl düzeltebilirim ?

    YanıtlaSil
  40. Hocam Yaklasık 1 yıldır Sizin Siteyi Takip Ediyorum
    Tel Rootlu Ve Jelly Bean 3.1.3 Custom Rom Yükledim
    YükledikTen Sonra Telefon Gamecıh 3 , Game Killer , Game Guardian
    gibi hile programlarını açınca ya kasıo yada kapanıo bunun biir çözümü varmı dır ? Tel Mode :Samsung Galaxy Ace S5830i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size önerim stock rom kurmanız hile programlarını kullanırken hiç bir sorun yaşamıyorum

      Sil
  41. Toprak Merhaba, daha önce de yazmışttım Funny Fitness adlı oyuna bakma şansın oldu mu? Bir de nette dolaşırken Wipe Out yarışmasının oyununu buldum ve indirdim fakat oldukça kasıyor senden rica etsem bakabilir misin oyuna. Oyunu bulman sorun olursa apk dosyasını mail ile gönderebilirim sana. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funny Fitness'e bakamadım ancak pek popüler değil ekleme yapamam
      Wipe Out kasıyor maalesef yapacak bir şey yok :(

      Sil
  42. hocam iyi akşamlar bu konu ile ilgili değil ama bir şey rica edecektim canabalt isimli uygulamanın 2 versiyonunu da defalarca indirdim ama yine de uygulamayı kurarken paket ayrıştırma hatası alıyorum lütfen yardımcı olur musunuz tekrar iyi akşamlar iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunda sorun yok. indirme işlemini bilgisayardan yapıp telefona atın sonrada kurun birde böyle deneyin

      Sil
    2. hocam zaten ben o şekilde yapıyorum bir kere gözden geçirimisin sana zahmet olmazsa iyi akşamlar.

      Sil
  43. galaxy young gt-s5360 da çalışırmı acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemedim emre hocam galaxy mini de sorunsuzdur.

      Sil
  44. Grafik sorunu yasiyorum hocam

    YanıtlaSil
  45. Hocm i serisine ne yapabiliriz

    YanıtlaSil
  46. hocam ekran kayiyo sonrada kapanioda bi oneriniz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef :( galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  47. Toprak hocam nba jam de yuklermisin

    YanıtlaSil
  48. i serisi ise normaldir. normal cihazlarda sorunsuz çalışıyor.

    YanıtlaSil
  49. Hocam benim sizden bir ricam olack ben elektrik bolumu okuyorum bana cok acil every circuit full lazim hocam google playda 10 dolar bn aradim ama bulamadim

    YanıtlaSil
  50. Sizden ricam siz bulabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  51. Hocam sitenizi çok seviyorum ama artık indirdiklerim txt olarak iniyor. Ya da Quickoffice nasıl kaldırılıyor anlatırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirme yaparken farklı bir tarayıcı kullanın veya dosya uzantısını .txt yerine .apk yapın

      Sil
  52. Hocam bnde galaxy young var remix v2.5 rom yuklu yukleniyor tam ekrana gore ama kare kare oluyor sorun nedir bana young da calisan bir link verirmisiniz tum siteleri denedim android telefonun herseyini biliyorum ama su temple run i cozemedimm.... Help Mee !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy y de oyun çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  53. Hocam oyun kare kare oluyo ekran çözüm bulamaz msn hocam lutfem tlf. Galaxy Y

    YanıtlaSil
  54. Tamam hocam tks edrm ama buldum ancak i serisinede oyun atarsaniz sevinirrim

    YanıtlaSil
  55. hocam ekran kare kare oluyor buna çözüm olacak bi uygulama filan yomu galaxy young

    YanıtlaSil
  56. HOCAM ALLAH RAZİ OLSUN TELEFONUM GALAXY FİT SORUNSUZ KASMADAN CALİSİO TEK SORUN HOCAM OYUN COK BUG A GİRİYO SİZDEDE OLUYORMU

    YanıtlaSil
  57. arada sırada oluyor hocam bugun önüne geçemeyiz maalesef :(

    YanıtlaSil
  58. Hocam bir sorunum var oyunu açıyorum yükleme yerinde bklıyor ve kapanıyor hocam telefonum turkcell t11 sürüm 2.3.5 ve bir isteğim var hocam ıron man 3 koyarmısınız ?

    YanıtlaSil
  59. Vodaone 958 de calismiyor yardimci ilun

    YanıtlaSil
  60. galaxy youngda çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  61. galaxy pockette denedim temple runların hiç biri açılmıyor yardım edermsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorun yaşayanlar çok fazla galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır

      Sil
  62. mini de altınlar çıkmıyorr

    YanıtlaSil
  63. BUNUN HİLELİSİNİDE PAYLAŞABİLİRMİSİNİZ

    YanıtlaSil
  64. Hocam Subway Surfers'ı rahat bir şekilde oynayabiliyorum fakat bu oynayamıyorum. Kapanmaya zorla hatası alıyorum. :/

    YanıtlaSil
  65. Hocam Yardım Edin ! Oyunu Yükledim Açıyom Tam Açılacaken Kapanıyor Telefonum Galaxsi Ace Yardım Edin Hocam Ya !

    YanıtlaSil
  66. Ya hocam bnm telefin galaxy young paket yukleyici diyorum uygulama yuklenmedi diy
    or hocam nolur bi yardim edin!

    YanıtlaSil
  67. SAMSUNG GALAXY ACE DE CALISMIYORMU

    YanıtlaSil
  68. Hocam galaxy young s5360ta android markette yok ve apksını aramaya başladım bunu yükledim ama açıldığında imangi studios geliyor sonra kapanmaya zorla hatası.. yardım edermisiniz fast racing 3d de de boyle.

    YanıtlaSil
  69. hocam sizin galaxy mini nizmi var

    YanıtlaSil
  70. galaxy ace de çalışır mı

    YanıtlaSil
  71. hucam benim gt s5360 var kuruyum oyunu sunra açıyurum açılıyur ama ekran buzuk geliyu

    YanıtlaSil
  72. benim telefonum samsung galaxy mini s5570I ama bende calismiyo yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
  73. galaxy mini mi hiç güncellemedm calısır mı ???

    YanıtlaSil
  74. Toprak hocam çalışmalarınız çok hoşuma gidiyor.Artık oyun indirirken sitenin adını da google'a yazıyorum :-D

    YanıtlaSil
  75. Hocam galaxy y de calisir mi

    YanıtlaSil
  76. hocam angry gran run ekler misiniz ?

    YanıtlaSil
  77. toprak hocam ben galaxy y kullanıcısıyım oyunu açtığımda kareler ve noktalar beliriyor oyun galaxy y demi çalışmıyor yoksa telefonumdamı sorun var

    YanıtlaSil
  78. Ya Hocam Başarıyla Yüklendi Bir Kere Denedim Oldu Çıktım Geri Girdim Sonra Açılıp Hemen Kapanıyor Ne Yapmam Lazım

    YanıtlaSil
  79. toprak hocam bi trafıc racer yüklesen

    YanıtlaSil
  80. toprak hocam oyunu galaxy minide açtım oynamaya başladım adam kayboluyor ve sonra oyun donuyor zaten galaxy s5570'in yani mininin android sürümü 2.2.1 ona göre oyunlarımız yapsak iyi olur bence birde pes 2014'ü bekliyoruz çabuk çıkarsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  81. hocam görüntü sorunu oluşuyor kasma falan yok ama görüntü ilginç bir şekil alıyor

    YanıtlaSil
  82. Hocam galxy minde çalışmadı

    YanıtlaSil
  83. HOCAM GALAXY Y 'DE CALİSİYORMU???

    YanıtlaSil
  84. trafic racer varmı galaxy ace icin hocam

    YanıtlaSil
  85. hocam galaxy y çalışırmı??

    YanıtlaSil
  86. hocam galaxy ace gt 5830i de acılmıyo açılan dan yükleseniz iyi olur

    YanıtlaSil
  87. hocam i sersi içinde yaparmısınız oyunu çok seviyorum

    YanıtlaSil
  88. hocam ben galaxy mini i serisi kulanıyorum oyunu acmadı

    YanıtlaSil
  89. Hafiza kartim takiliykenvoyun yuklenmiyo hic bir sekilde ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  90. Galaxy minide çalışıyorsa galaxy young da da çalışması gerek fakat ben de oyun açılıyor sonra hata veriyor. Ne yapmam gerek ?

    YanıtlaSil
  91. Hocam galaxy young s5360 kulaniyom ama acilmiyo bozuk yardımcı olursanız sevinirim :-)

    YanıtlaSil
  92. Hocam galaxy young s5360 kulaniyom ama acilmiyo bozuk yardımcı olursanız sevinirim :-)

    YanıtlaSil
  93. hocam the room two diye güzel bir oyun var o oyun sitenizde yok şuna bi baksanızda yükleseniz hocam sizin sitede yok birde bu oyunun birivar onuda atarsanız apk sını çok sevinirim hocam teşekkürler hocam :D

    YanıtlaSil
  94. Hocam Grow Topia İle İlgili yapabilceğiniz bir şey varmı ?

    YanıtlaSil
  95. toprak hocam be galaxy young black 2.3.5 kulanıyom
    ama temple run desteklemiyor lütfen bulabilirseniz siteye bırakın linki
    msj atın :)
    arda635@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. HTC G7 android 2.2.2 SORUNSUZDUR !!!

    YanıtlaSil
  97. Hocam yelafona rom yükledim çöktü ve yeniden bastılar sürümü 2.2.1 oldu ve recoveri menüde sd kart gözükmüyor başka demedım oda gözükmüyor bir cözümü olam varsa yasın

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir