Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Mayıs 2013 Pazar

Dynamite Jack APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da tanıtım videosunu izleyince oldukça iyi bir oyun olduğunu düşünüp telefonda denemem sonucunda başarılı olduğunu kanısına vardım ve sizlere sunmak istedim. Dynamite Jack HASSEY ENTERPRISES gibi sessiz bir oyun firmasına ait ancak oldukça iyi düşünülmüş olan Dynamite Jack 2D grafikleri olsa da hepinizin seveceğine inanıyorum. Oyundaki amacımıza gelecek olursak kontrol ettiğimiz karakterimiz Jack ile labirent benzeri madenlere bize verilen eşya toplama görevlerini yerine getirmeye çalışıyoruz bu denildiği kadar kolay bir iş değil devriye gezen bekçiler yoğun bir şekilde sizi arıyor. Oyun içerisin kullandığınız belli başlı ekipmanlar el feneri ve dinamit oluyor. Yolunuz kapandığı zaman yeni bir çıkış arayışına girmeyin koyun dinamiti bir dokunuş ile yolunuz açılsın. Kendi içerisinde 28 farklı harita bulunmaktadır. Kendi bölümünüzü yapabilirsiniz map editör mevcuttur. Oyun içerinde oldukça hızlı ve dikkatli davranın. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

29 yorum:

  1. iyi günler hocam bi ricam sorum olucaktı facebook'a gelirmisiniz açığım facebookda adım Y'usuf B'eyazıt .

    YanıtlaSil
  2. inotia 4 hileli yükler misiniz

    YanıtlaSil
  3. Hocam faceye gelirmisiniz?? Adim Fikri kizildag

    YanıtlaSil
  4. Hocam merhaba galaxy y kullaniyorumda chainfare kursam nfs dead space gibi oyunlari oynayabilitmiyim sitedeki galaxy uygunmudur birde pes 2013 paylasabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oynarsınız büyük bir ihtimalle ataberk hocam

      Sil
  5. hocam faceye gelirmisiniz?? Adim Fikrikizildag

    YanıtlaSil
  6. hocam piano man standard veya classic edition faylaşırmısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. toprak hocam slender man koyabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım doğukan hocam ancak play store'da uyumlu gözüküyor.

      Sil
  8. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle oyun gayet başarılı çok zevk aldıgım bir oyun oldu kesin herkez denemeli gerçekten harikulade oyun :) çok teşekkürler toprak hocam ellerine ve emegine saglık paylaştıklarının devamını dilerim :) :)

    YanıtlaSil
  9. teşeküürler hocam

    YanıtlaSil
  10. Hocam ben okul baslarina dogru aldim telefonu acaba rom guncellemek icin telefonculara vb. biryere gitsem yeni rom yuklerler mi Stock?
    Tskler..

    YanıtlaSil
  11. Cihaz galaxy mini ise sitedeki anlatım ile kurabilirsiniz mustafa hocam farklı cihaz ise telefoncular yapar merak etmeyin

    YanıtlaSil
  12. Ben Ömer. Toprak Bey, siteniz çok güzel. Uzun zamandır takip ediyorum. Çevremde kim varsa bu siteden apk indiriyorlar. Bazı aradaşlarımın S3ünde, note 2'sinde, ve benim telefon ve tablletimde hep sizin apk'lar var. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim Ömer hocam :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Toprak Hocam Benim Galaxy Mini 2 'im Var Bazi oyunlari Acmiyor Paket Ayristirmada Sorun Var Diyor Yardimci Olurmusun Ne Yapmam Gerekiyor Adim Harun . . .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam paket ayrıştırma hatası verenlerde dosyalar bozuk inmiştir tekrar indirin.

      Sil
  14. hocam merhaba galaxy note 2 kullaniyorum sizce bu oyunu calistirirmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalıştırır tabi ki hocam :)

      Sil
    2. Hocam o telefon çalıştırmıyosa galaxy mini nasıl çalıştırsın :D

      Sil
  15. Toprak Hocam..

    htc wildfire s KuLLanıyorum Ve Ekran Kaymış Vaziyette Apk Dosyasını YükLerken.. Acaba KaLdırmıyor mu?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir