Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Mayıs 2013 Cuma

World Cruise Story 1.0.9 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dün bir hayli yoğundum yorumlarınıza cevap veremedim ancak paylaşım yapmaya zamanım yetti eski yorumlara bugün döneceğim. Uzun zamandır KAIROSOFT oyunları yer veremiyordum kısmet bugüneymiş. Bugünkü oyunumuz World Cruise Story yani dünya turu yapan bir yolcu gemisinin kontrolünü sağlıyoruz. Amacınız turistleri memnun edebilmektir. Geminizin 5 yıldızlı yüzen bir cennet olması için elinizden geleni yapın ne kadar lüks olursa o kadar turist ağırlayabilirsiniz çok turist çok para demektir unutmayın. Geminizin hem kaptanı olurken hemde garsonu, yöneticisi vb. her şeyi sizsiniz gideceğiniz rotalar gibi şeylerin hepsi sizin kontrolünüzde. Geminiz üstende havuzlar, tenis kortları, spor aletleri ve market gibi şeyleri yerleştirebiliyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.46$'dır. Bu arada oyun ikonun da LİTE yazıyor ancak oyun FULL sürümdür.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapabiliriz.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

21 yorum:

  1. Cenk Buyankara17 Mayıs 2013 21:02

    İ sürümünde düzgün çalışlıyormu bu aralar hiç attığınız oyunlar i sürümünde öalışmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam elimde i serisi bir cihaz yok deneme yapıp ekleyemem

      Sil
  2. Ya hocam sen beni niye görmezden geliyon ya. Kaç gün oldu söylüyorum Weaphones: Gun Simulator paykaş diye. Çok lazım gerçekten. Lütfen bi el at şu işe ya. ACİL!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmezden gelme değil 2 gündür yorumlara cevap veremiyorum kemal hocam.

      Sil
    2. ya toprak hocam pardon biraz fazla heyecanlandım :D. Ama lütfen ekle şu uygulamayı gerçekten çok ihtiyacım var!!!

      Sil
  3. Hocam Ben boyle oyunlara bayılıyomsapl

    YanıtlaSil
  4. hocam defalarca rica ettim yine söylüyorum ve isteyen birsürü arkadaş var artık bi custom rom paylaş sorumluluk bizde sen paylaş,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu sıralar paylaşmayı düşünmüyorum ancak 1 aya kadar eklemeye başlayabilirim

      Sil
    2. oley hadi coştur toprak hocam bide cwm yeni sürüm link istiyorsan verebilirm çünkü çoğu link ölü verebilirim touch filan ekle rz recovery unutma ilk şunu ekle
      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2085347
      süper ya hem stable hem 4.2.2 yüklemediysen sende dene lütfen yorumuma tam cevap verirsen sevinirim

      Sil
    3. hocam peki bunu nasıl indiricez bir türlü bulmadım galaxy minide sorun veya sıkıntısı varmı lütfen yüklemek istiyoum kasma duru mu ne?

      Sil
  5. arttık zaten mini biti stock rom filan yok daha 1 2 sene gider ondan sonra 3310 olur sitenin reitingide azalır custom paylaş ha bu arada toprak hocam başka site açmayı düşünüyormusun yani s4 le olabilir siz alcaksınız ya yada sadece android paylaşımları ama sizin de aktiniz yok neyse önerileride bulunuruz siz ne kulanıyorsunuz hep şubat romu mu hiç değişiklik yok mu yani kulandınınız customlar söyleseniz emanom v7 kulan stock modifiyeli si final emonom v7

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış hocam bu aralar rom gelecek diyor Toprak hoca ve büyütme (Yeni site açacak bana öyle söylemişti) bütün android dünyasını ilgilendiren miniden tutun S4'e kadar.

      Sil
    2. aynen dediğiniz gibi fergan hocam yazı bekliyorum büyük bir açılış yapacağım inşallah forum + site :)

      Sil
  6. Kairosoft oyunlarının hikayesi heriflerde nasıl bir yaratıcılık varsa çok güzel oluyor teşekkürler Toprak hocam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grafikler iyi olmasa da bir hayli sürükleyici oyunlar çıkarıyorlar :)

      Sil
  7. Merhaba toprak hocam . Oyun gerçekten harika teşekkürler çok keyif aldım :) bide toprak hocam bir istekte bulunacam ilgilenirseniz sevinirim. Super nintendo emulotor diye bir oyun var ateri oyunları yükleniyormuş diye duydum onun full'unu ekliyebilirmisin. Çok sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  8. toprak abi hill climb racing yeni bölümler ve araçlar eklenmiş hadi abi indir şunu bekliyoruz hilede olsa sevinirm :D

    YanıtlaSil
  9. Megapolis hileli istiyoruz nolur toprak hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir