Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Mayıs 2013 Cuma

Emissary of War APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Daha öncede eklediğim hepinizin seveceğine inandığım oldukça önü açık kaliteli bir yapım olan Emissary of War oyununu tekrardan sizlere sunmak istiyorum hem konu düzenleme amacı hemde link düzenlemek için eski konuların üzerinden arada sırada geçiyorum buda onlardan birisidir. Oyunumuzu anlatmak gerekirsek 3D ve HD grafiklere sahip olan RPG ve aksiyon tarzını birleşiminden oluşan savaş konulu strateji oyunu diyebiliriz. Adında da anlaşılacağı üzere savaş elçisi gibi bir şeyiz. Karakterimizi herhangi bir joystick yardımı ile kontrol etmiyoruz ekran üzerinde nereye dokunursak oraya hareket ediyor. Düşman olarak örümcekler, akrepler ve dev yaratıklar karşınıza çıkıyor. Tamamen yükseltilebilir silahlara sahip olabiliyorsunuz. Oyun içinde bir çok sinematik görüntüde mevcuttur. Biraz kısa sürse de herkesin oynaması gereken bir oyundur. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.92$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.cedarhillgames.EmissaryOfWar" ve android/data klasörüne atalım.
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

17 yorum:

  1. Oyun çok iyi olmuş bide 1000 tl altında olan hangi telefon önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha para ekleyip s3 alabilirsiniz.

      Sil
    2. Lg optimus 4x® buldum neredeyse aynı özellikler bana göre daha iyi size göre nasıl toprak hocam bakarmısın bi ?

      Sil
    3. hepsi burada dan bakabilirsin toprak hocam

      Sil
    4. hocam oldukça iyi bir telefon öneririm :)

      Sil
  2. Hocam ipodu soran kisiyimde bende para yok butcem 500 tl telefonu hallederim ipod 4 kotu mu ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldığınıza değmez hocam biraz daha para ekleyip s3 mini alabilirsiniz.

      Sil
  3. toprak hocam biraz da root gerektiren bişeyler koysana o kadar root yaptık telefon tam takır kuru bakır :)

    YanıtlaSil
  4. hocam dungeon hunter 2 ve 3 e de bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Tam sevdigim tarz oyunmus bu hocam indirdim baktim super.. Ellerine saglik ;)

    YanıtlaSil
  6. Dungeon hunter 2 ve 3 ARMV7'dir çalışmıyor.

    Oyunun keyfini çıkarın hocam :)

    YanıtlaSil
  7. Hocam indirdim de oyunu açarken internete bağlı olmak gerekiyor mu

    YanıtlaSil
  8. İnternet bağlantısı gerekli değildir ahmet hocam

    YanıtlaSil
  9. toprak ya ben oyunu indirdim yukleniyor dedi sonra boyle dedi http://k1305.hizliresim.com/19/4/mr1h0.png teli kapatip acip tekrar denedim olmadi tekrar tekrar indirdim gene olmadi bu sorun hakkinda bi bilgin varmidir ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  10. Admin Bu oyunu mini için bulabilirsen super olur call of duty black ops zombies

    YanıtlaSil
  11. en sonunda cynageon mod 7 yi kurdum telefona çok hızlı grafikleri falan çok iyi toprak sizede tavsiye ederim stock romdan kat kat daha iyi içinde baya ayar mevcut overclocktan tut ekolayzer ayarına kadar telefonu tam anlamıyla kendin kontrol ediyorsun sürüm 2.3.7 oldu 2 gündür kullanıyorum süper bi rom 8 tane oyun var tık yok telefonda mb olarak uygulamaları sd karta taşıyorum stock romda programsız taşınmıyordu link2sd gibi bunda direk taşıyabiliyorsun oyunlardada gelişme var temple run 1 kasıyordu artık kasmadan oynayabiliyorum herkese öneririm tek kelime ile müthiş :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir