Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Mayıs 2013 Perşembe

Game Killer 2.60 FULL APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Yazıma başlamadan uygulamayı kullanabilmeniz için cihazınızda ROOT yetkisi bulunması gereklidir. Uygulamamız nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır hepsini bu konu içerisinde anlatacağım. Öncelikle nedir? sorusuna cevap vereyim Gamecih benzeri bir uygulamadır oyunlarda hile yapmanızı sağlar kullanımı oldukça basittir. Ne işe yaradığı konusunda dediğim gibi bir çok oyunda hile yapmanızı sağlar bunlardan en basiti Hill Climb Racing, Defender 2, Drag Racing, Subway Surfers gibi... liste çok uzundur ben kendimce test ettiğim oyunlarda hile yapamadığını görmedim. Uygulama doğal olarak Play Store üzerinden kaldırılmıştır. Full sürümünü bulmak bir hayli zordur tabi sizler için CRACK işlemini de yaptım özgürce kullanıp canınızı sıkan uyarılardan kurtulmanız için. Boyutu oldukça küçüktür. Nasıl hile yaptığı konusuna değinmek istiyorum oyun üzerindeki değerler ile oynuyor en basit açıklaması budur bu sayede oyundaki altın, elmas, mermi yani sayısı azalan her şeyin kontrolünü size verir. Bilgisayardaki Cheat Engine mantığı ile çalışır. İlk değer, değişen değer ve oynanan değer.


APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kuralım ve aşağıdaki yönergeleri izleyelim.

Nasıl Kullanılır?
  • Öncelikle Game Killer'i açalım ve orta tuşumuz ile (home) arkaplana alalım. (ekran üzerine logosu gelir)
  • Daha sonra hile yapmak istediğimiz oyuna girelim.
Oyundaki gold yani altınımızı artırmak istiyorsak oyunu dondurup o anki altın sayımızı aratalım. Örneğin 1000 arama sonuçlarında fazlasıyla girdiğimiz değerle ilgili veri bulacaktır. Oyuna tekrar dönüp altın sayımızı artıralım 1200 olduğunu varsayalım. Şimdide 1200 değerini aratalım karşımıza bir sonuç çıkmış olmalı işte bundan sonrası kolay oradaki 1200 değerini kaç yapmak istiyorsak o şekilde değiştirelim 999999999 gibi.
Bazen birden fazla sonuç çıkabiliyor hepsini düzenleyin. Parasal değerler çoğunlukla sonunda DWB yazanlardır.

Yukarıdaki anlatım her oyunda değişebilir sadece mantığını kavramanız açısından yazdım.

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

124 yorum:

  1. hocam tesekkurler size nasil ulasabilirim ozel olarak bi sorum varda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail adresim : perhidrolcu@gmail.com

      Sil
    2. Hacam hayday gibi online oyunlarda işe yaramıyor sanırsam

      Sil
  2. Cok harika bsey lan bu .d eline saglik toprak kardesm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın anatoli hocam

      Sil
    2. Kusura bakmayin ben pek bilgi sahibi degilim sanal ortam uygulamalrini kullanmada root dediginiz olay ne oluyor elimde s3 mini var csr racing altin hilesi yapmaya calisiyorum siteden siteye girip cikiyorum onu indir bunu indir beceremedim bi turlu yardimci olursaniz

      Sil
  3. hocam program 5 10 saniye sonra kendi kapanıyor biz oyuna girmeden kapanıyor yardımcı olabilirmisin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de sorunsuz çalışıyor hocam

      Sil
    2. oyun içinde ekranda logosu yok mu birde ?

      Sil
    3. Var ama bir sure sonra dedigim gibi kapaniyor roottan olabilirmi hocam yapmadim ben cunku root

      Sil
    4. root gereklidir hocam :/

      Sil
  4. Hocam galaxy gio için flash player koyabilir misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki flash player 11 konusu bütün ARMV6 cihazlar için geçerlidir

      Sil
    2. Teşekkür ederim

      Sil
  5. Torak hocam bn casper tablet var rottlamadm ama ayarlarda root ayarlari fln var winrarlara fln gireviliyorm bu tablet simdi rootlu olmus oluyormu

    YanıtlaSil
  6. hocam ben poweramp full 2.0.9 versiyonunu yükledim ama sürekli lisans doğrulama hatası veriyor.yardımınız için şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Toprak kardesim programi aciyorm aratiyorum sayiyi bikac bsey cikiyo hangisine bassam searching diye bse cikiyo braz bekletiyo ve telefon kapaniyo napmam gerek burda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede aynı sey oluyo

      Sil
    2. ROOT gereklidir hocalarım

      Sil
    3. Benm telefonum rootlu ztn superuserde gozukuyo game killer ama sonuc olmuyo hatta programi acinca rooted yaziyo rootlu degilmi yani

      Sil
    4. rooted yazıyorsa sorun yoktur anatoli hocam :/ çalışması lazım

      Sil
    5. Benmi yanlis bse yapiyorm diye dusunuyorm yok yani smdi sayiyi arattim world float byte falan filan biseler cikiyo yanlarnda parantez icinde sifirdan bilmem kac kusure kadar sayilar falan var basiyorm herangi birine searching diyo ve res atiyo oyundanmi kaynaklaniyo acaba

      Sil
    6. Toprak hocam be şimdi yükledim galaxy tab 3 e root u nasıl yapacağımı anlayabilirsiniz bu arada ekrana ikide bir geliyo sinirimi bozdu da .

      Sil
    7. oğuz hocam internet üzerinden araştırma yapınız galaxy tab 3 için bilgim yok

      Sil
  8. ellerine sağlık hocam anlaşılan epey uğraşmışsın. Bu arada bu site hem dünya hem türkiye çapında en iyi uygulama sitelerinden biri tekrar kutlarım seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim kadir hocam

      Sil
  9. Ellerine sağlık hocam senden bir istegim olacak sitenizi 5 ay dan beri takip ediyorum. Telefonum s3 olmasina rağmen telefon yeni olunca root yapmak istemiyorum. 1 haftadan beri CSR Racing hileli apk sini ariyorum hepsi rootlu. Siteyi benim gibi s3 yada başka telefonlar kullananlar var yardimci olursan sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben mesela turkcell maxi plus 5 kullanıyorum nasıl root yyapıcam bilmiyorum

      Sil
    2. muhammed hocam csr racing'in mod versiyonları vardı herhalde google'da araştırın bir.

      emre hocam maxiplus 5 hakkında bilgim yok maalesef :(

      Sil
    3. Hocam zaten yukarda belirttim baya aradım ve ümidi kestim en Son çare buraya yazmak kaldi?

      Sil
  10. Hocam ıron man 3 live wallpaperin full sürümünü eklerren harika olur

    YanıtlaSil
  11. Hocam Cok sagolun ben zaten GameKiller kullaniyordum ancak Full surumu cok is gorecek teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. toprak kardeş benim telefonum turkcell maxi plus 5 ben root yapmayı bilmiyorum nasıl yapıcam uygulamayı yükledimde root hatası verdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. googlede araştırın emre hocam

      Sil
    2. eyw yaptım saol bide önerim var bu bölüm atlanacak oyunlar ve coinsli oyunlar yüklersen çok makbule geçer bu programla hile yaparız sen bol bol lewelli ve coinsli oyunlar yükle kardeşim eyw

      Sil
  13. hocam nfs most wanted yüklermisiniz çalışıyorsa

    YanıtlaSil
  14. hocam candy crush saga yüklüyebilirmisin

    YanıtlaSil
  15. hocam real racing 2 yuklermisin sitede link kirik

    YanıtlaSil
  16. kusura bakmayın çok soru sordum hocam ama dowlanding mod da nasıl açıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede stock rom kurulumu konusunda anlattım ataberk hocam araştırın :)

      Sil
  17. Hocam uygulamaya girip alta aldiktan sonra oyuna giriyorum sonra uygulamaya donup ilk degeri yaziyorum sonra telefon kendine reset atiyor neden acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini rootlu rahatlıkla çalışıyor ege hocam

      Sil
  18. Hocam Reckless Racing 2 mini için varsa eklermisin vector arm6 işlemci için varsa oda olur Reckless Racing 2 eklersen lütfen multiplayer olsun eklersen teşekür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless racing 2 maalesef ARMV7'dir hocam :(
      vector kasıyor maalesef :(

      Sil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba toprak hocam ilk öncelikle bu uygulamayı bize sundugunuz için teşekkürler gerçekten çok işime yaradı bence herkez denesin :) bide toprak hocam size bir soru sorucam cevaplıyabilirseniz sevinirim ben söyliyim. Benim android 4.0.1 tabletim var 4.0.1 armv6 mı oluyor yoksa armv7 mi bunu merak ediyorum cevaplayabilirsen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle yorumunuz için sağolun toprak hocam
      tablet için cihaz hakkında bölümünden bakabilirsiniz herhalde toprak hocam

      Sil
  21. kardeş benim tel bilgisayarı görmüyo yan telefonu bağladığımda telefendaki sd ksrtı pc ye bağla gelmyo surum mart rom 2.3.6

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgisayarda kies veya samsung driver kurulumu olmak zorundadır.

      Sil
  22. Hocam ya bunun rootsusu yokmu allah rızası için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef bu tip işler için root gereklidir.

      Sil
  23. Toprak hocam galaxy wonder sızce nasıl bır telefon hd sağlam oyunları kaldırır mı bırde wonder arm v7 mi armv6 mı?
    Eternity warrıors chaos ring contract killer 2 asphalt 6-7 gibi oyunları kasmadan rahatca kaldırır mı
    Birde dahili hafızası 2 gb olması lazımken 351 mb yazıyor.Ama usb bellek hafıza dıye bırsey var 1.7 gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy wonder orta sevie bir telefondur ARMV7 işlemciye sahiptir 1-2 sene idare eder sizi
      oyunlara gelecek olursak asphalt 7'den pek emin değilim ama bütün oyunları rahatlıkla oynarsınız
      dahili hafıza telefonun kendisi için ayırdığı kısımdır. 1.7 ise uygulama ve dosyalarınız için ayrılan kısımdır.

      Sil
  24. Misal galaxy W ironman 3 u kaldırır mı

    YanıtlaSil
  25. Sipirit XHD bole olmasi lazim yuklermisin

    YanıtlaSil
  26. Hocam pou son surum par ahıleı yukelr mısın ?

    YanıtlaSil
  27. hocam çok acil şu galaxy nin desenli tuş kilidini yüklermisiniz lütfen çok lazım apk olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toprak hocam oncelikle uygulama ici. tesekurler adamin dibisin.hileyi aciyorum hileyi yapamadan tel kendini resetliyor.yardimci olursaniz sevinirim

      Sil
    2. ali hocam galaxy mini de zaten var desenli kilit

      mehmet hocam root gereklidir çalışması için

      Sil
    3. hocam lütfen bir paylaşın ya çok lazım bana isterseniz sonra kaldırında işime gerek hocam lütfen

      Sil
  28. inotia 4 de yani genelde com2us firmasının oyunlarında bu tür programlar açıp giremiyoruz oyuna yani hile yapamıyoruz sizin bu yaptığınızla düzelmişmidir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genede önler diye düşünüyorum hocam :(

      Sil
    2. hocam çalıştı valla çok heyecanlandım girdim yaptım hileyi ama sadece exp arttırarak level atlayabiliyorum para, skill point falan yapınca oyundan atıyor

      Sil
  29. hocam telefonunda root oldugunu nasıl anlarsın... nolur cevaplayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamalar arasında superuser adlı uygulama varsa roottur.

      Sil
  30. hocam şu desen kilidini paylaşırmısınız acil ya hiçbir yerde bulamıyorum çok lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam desen kilit çoğu telefonda kendinden oluyor. eğer yoksa play store'da araştırın .

      Sil
    2. hocam play store hesabım yok yani varda telefonumda internet olmadığı için telefonumu tanıtamadım ;( bi yükleseniz ?

      Sil
  31. Eline saglik toprak hocam.bu online oyunlara calisirmi? mesala age of empires.bide bildigin age of empire tarzi online oyun varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. online oyunlarda garanti veremem hocam serhat hocam

      Sil
  32. hocam rooted yazıyor ama telefonda rootlu ama searching modda kendini resetliyo telefon neden oluyo bu bi fikrin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazınız root orada bir problem yok ancak android sürümü nedir?

      Sil
  33. Hocam bilgisyardaki cheat engine gibi sagolun kullanacagım

    YanıtlaSil
  34. kardesim eskiden galaxy mini vardır root luydu şimdi htc desire c golf var nasıl root edebilirm

    YanıtlaSil
  35. hocam root yapmadan olmuyomu bu iş

    YanıtlaSil
  36. Toprak hocam telefon rootlu. Game killeri acinca rooted yazisida cikiyo fakat oyunda search ettigimde telefon resetliyo kendini. Andoid surumum 2.3.6. Yardimci olursan sevinirim. Bu arada 3 tane oyunda denedim sadece bir tanesinde basariya ulastim :-(

    YanıtlaSil
  37. toprak hocam telefon rootlu ben gangster city diye bir oyun oynuyorum programla para hilesini yaptım ama elmas hilesi olmuyor neden acaba:(

    YanıtlaSil
  38. Hocam telefon rootlu ama game killer root hatasi veriyo telefon s3 ne yapmam gerekiyo kafayi yiyecem

    YanıtlaSil
  39. Hocam telefonum rootlu fakat game killerde search diyince 5-10 saniye sonra reset atıyor ne yapabilirim
    Yada bana rootu indirebileceğim bir indirme sitesi önerin

    YanıtlaSil
  40. Hocam ben cyangenmod 10.1 kullaniyorum telefonum mini 2 ARMV7 var uygulamayi calisti ama yapamiyorum yardim lutfen

    YanıtlaSil
  41. talha

    toprak hocam ben ff6 the gamede yapamıyorum parayı 9999999999 yapıyorum sonra oyunda hemen sıfıra düşüyo help!

    YanıtlaSil
  42. Selam.. Abi bende galaxy tab 2 var. Tab 2e bu programi indirmek olurmu?

    YanıtlaSil
  43. game cıh full versıon varmı :D oyun hızını yavaslatcam max paynede kursunlar yavaslıcak falan :D:D:D ama lıte versıon var bende yardımcı olurmusunz ?? full bulan pls link

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lite versıonda 10 snye izin verıor oyun hızını deiştirmene :SS

      Sil
  44. Head soccer veya Pou da kullanamıyorum yardımcı olurmunsz

    YanıtlaSil
  45. hocam oyuna grdim olan paramı yazdım fakat aratmıyor ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  46. Toprak bey Game Killer Catapult Saga ' da çalışıyor mu. Online oyun elmas ve altın hilesi gerekli veya siz hackli apk yapabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  47. root privilege is needed
    Hattası ama rootluyum :(

    YanıtlaSil
  48. toprak abi 4.1 android tablette nasıl subway surf hilesi yapacam

    YanıtlaSil
  49. benim boşluk tuşum çalışmıyo bide google play napacam

    YanıtlaSil
  50. Hocam bnm tel galaxy ace s5830i arama yapınca kendi kendine reset atıo tel. ltfn yrdm ?

    YanıtlaSil
  51. benim smsun galaxy s4 de root lu ama hata aliyorum neden acaba

    YanıtlaSil
  52. Clash of clans ta işe yarar mi? Yaramiyorsa bildiginiz bir hack programi varsa ozgur_megas@hotmail.com a linkini mail atar misiniz cok acil yada sitede paylassaniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  53. hocam telefonum galaxy ace 5830i rootlu smurf village oyununda yapmaya çalışıyorum ama telefonum hep resetleniyo

    YanıtlaSil
  54. Hocam ben oyuna giriyorum bir muddet sonra game killer kapanio ondan sonra yine acilior ama yine sonra kapanio napcam telefonum lg optimus l7

    YanıtlaSil
  55. Indir tuşu Nerede söylerseniz


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resme tıkla sonra seni zippyshare ye gönderiyor :) android resmi varya ona

      Sil
  56. Hocam ben Jungle Heat oyununda hile yapamıyorum ben sana çarımı versem sen yapabilirmisin ? biraz saçma bi soru ama

    YanıtlaSil
  57. Hocam ben nss para. Denedim olmadi nedendir

    YanıtlaSil
  58. Hocam benim cihazım rootlu sayı aratırken seçenekler geliyor ordan herhangi birini sectiğimde bi 30 sn. Donuyor sonra hiçbirsonuc bulmuyor neden olabilir?

    YanıtlaSil
  59. Ya hocam root yüklenirmi

    YanıtlaSil
  60. Hocam birşey sorucam.Bluestack diye bir program var.Bu program bilgisayarı android e çeviriyor.Program rootlu bütün rootlu uygulamalar çalışıyor.(Freedom,Titanium Backup ,Root Browser gibi)Ama game killer game guardian gamecih gibi hile uygulamalar ı çalışmıyor.Nedenini söyler misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. egemen hocam nedeni bluestacks desteklememesi yapılacak bir şey yok

      Sil
  61. toprak hocam gunshıp battle 3 d helikopter oyununda nasıl yapacağız ben yapamadım.

    YanıtlaSil
  62. Torak hocam ben game killer ile clash of clansda parami 999999999 gapiyorum fakat oyun hata verip yeniden baslatiyor ne yapmaliyim nolur soylermisin ?

    YanıtlaSil
  63. Hocam gamekiller nasil kullaniliyordu bi daha soyler misin csr racing icin

    YanıtlaSil
  64. Toprak abi beni telefonum samsung galaxy s4 mini. telefonu rootladım ama yinede game killer hata veriyor nassıl halledebiliriz

    YanıtlaSil
  65. hocam ya telefon rootlu s4 ama game killeri açınca cihazınızda root bulunamadı diye hata çıkıyor superuser yetkisinide verdim

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir