Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Mayıs 2013 Pazar

Robbery Bob MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım bir istekti hazır elimde varken paylaşmak istedim. Oyunumuz Chillingo International oyun firmasına ait olan evlere girip kimseye çaktırmadan hırsızlık yapmayı konu alan oldukça eğlenceli bir oyundur. Chillingo International firmasının EA Games ile bağlantısı vardır bunu da bilmenizi isterim. Konu başlığında da dediğim oyun modludur istediğiniz ekipmanlara sahip olabilir karakterinizi geliştirebilirsiniz. Oynaması oldukça kolaydır ekran üzerindeki joystick yardımı ile kontrolü sağlıyoruz. Soygun yapacağınız yerlere gelirsek evler, bankalar, marketler ve dahası sizi bekliyor. Soygun sırasında kamera, alarm ve lazerlere dikkat edin. QVGA ekranlarda azda olsa sorunlu ancak rahatlıkla oynanabilir. Bölümleri geçebilmek için belirli bir parasal sınıra ulaşmanız gereklidir. Galaxy Mini de çalışmaktadır. Play Store'da 5000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler





APK dosyası
SD kart dosyası
Kurulumu
SD kart dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.chillingo.robberybobfree.android.row" ve android/obb klasöre atalım. (klasör yoksa siz oluşturun)
APK dosyamızı kurup oyuna giriş yapın.
Para hilesi : Oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

97 yorum:

  1. hocam piano man standard veya classic edition faylaşırmısınız teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store linkini verebilir misiniz ?

      Sil
    2. hocam yükledim açılmıyor yükleme başarısız diyor açılırken ...mb yüklenirken bu hatayı veriyor ?

      Sil
  2. hocam bende bu oyunu bu gün arkadaşta gördüm isticektim saol

    YanıtlaSil
  3. Hocam face gelebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. toprak kardesim hattın türkcelmı bi ulasmam lazım da sana birşey soracagım telefonum hakkımda da?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba toprak hocam rica etsem SwiftKey güncellenmiş olarak yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  6. Hocam site çok güzel bir ton oyun indirdim ama bir sorunum var. Benim telefon S5830i ve telefonda Superuser-Link2SD-Clash of the Olimpians-WinAt9 dışında hiçbirşey yok ama "Dahili depolama alanı az.Lütfen bazı uygulamaları silin" diye bir uyarı çıkıyor ve yukarki çubukta duruyor. Üstüne mesaj da alamıyorum. Telefonun romu orjinal rom.Bu sorunu çözmek için hafıza kartında EXT2 alan da oluşturdum telefon hafızası olarak kullansın diye ama oraya da hiçbirşey atamıyorum. O yöntemi kullanan herkes başarılı olmuş bir ben olamadım. Acaba sıfırdan orjinal romla format atsam düzelirmi? Bu akşam samsung servisini aramayı düşünüyorum ama size de bir danışayım dedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yöntemi tekrar uygulamanızı öneririm celil hocam

      Sil
  7. toprak kardeşim rardan çıkardığım klasörü android/obb içine attım sonrada apkyı kurdum fakat oyuna girdiğimde hala internetten data dosyası indiriyo acaba yanlış bir yeremi attım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet bağlantısını kapat.

      Sil
    2. mobil bağlantıyı kes paket veriyi kapa

      Sil
  8. Hocam rardan çıkarma işlemi nasıl yapılıyo :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ZArchiver var hocam o nu kullanin en iyisi o

      Sil
  9. hocam toucwiz yukliycektin ne oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. touchwiz direk olarak kurulmuyor. custom rom şart.

      Sil
  10. Hocam ben s2 için rf 2013 para hilelisini istesem atabilirmisin heryerde aradım ama bulamadım şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Hocam çook teşekkürler oyun harika!

    YanıtlaSil
  12. hocam telefonun durum çubuğnu değiştiren bi program var mı (s3 gibi basılı tutunca onun sayfasına gitme) bide bug village varsa sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alperen hocam s3 teki işlem olmuyor maalesef :(

      bug village QVGA ekranlarda sorunludur.

      Sil
  13. Abo kick the boss 2'nin hileli versiyonunu yukleyebilirsen yuklermisin ?

    YanıtlaSil
  14. Toprak kardesim sana zahmet biraz RPG oyunlari paylasirmisn

    YanıtlaSil
  15. toprak hocam bad piggies armv6 da çalışmıyor değil mi? telefonumu kullanamıyorum 1 aydan beri bakamadım. bir link buldum armv6 bad piggies diye bir bakabilirmisin:

    http://www7.zippyshare.com/v/37539275/file.html

    YanıtlaSil
  16. Toprak hocam eline saglik Pes13 daha cikmadi galiba cikmayacakmi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef çıkmadı çıkacağa da benzemiyor.

      Sil
  17. Hocam link kırık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam sd dosyasını indırmek için kodu girmem isteniyo giriyorum tam indirmeye baslıyo sonra indirme başarısız diyo sorun nerde ben 5 6 kez indirdim olmadı yardım edermisin.

      Sil
  18. Planets Defenseyi koyarmisin toprak hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de pek iyi çalışmıyor :(

      Sil
    2. Tamam hocam google playda uyumlu gozukuyoda o yuzden dedim guzele benziyo

      Sil
  19. Toprak hocam sadece hileli oyunlarin olduğu ekleyebileceğiniz bi sey varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısım olarak ayırmayı düşünmüyorum yazın telefonu değiştirdiğimde farklı bir sitede ayıracağım

      Sil
  20. Arkadaslar bn oyunu kurdum oyunu aciyorum 3sn flan bisey doluyo sonra bunu diyo download faile d because the resources could not be found diyor bi yardim etseniz oyunu 2kere kurdum gine ayni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet bağlantısı açık mı? Eğer açıksa kapat.

      Sil
    2. Interneti kapatiyorum gine ingilizce cumle cikiyo nolur yardim edin

      Sil
    3. berkay hocam oyunda sorun yok data dosyasını rardan çıkarıp doğru yere attığınıza emin olun

      Sil
    4. Toprak hocam siz bna nasil rardan flan cikarildigini anlatsaniz zratch mi ne o var bnde adim adim anlatir misiniz

      Sil
    5. zarchiver konusu var sitede bakın hocam anlattım zaten orada :)

      Sil
    6. Hocam bni anlamiyosunuz bn acemiyim o yuzden telefona bisey olur diye cok kasmamaya calisiyorum adim adim anlatirsaniz sevinirim

      Sil
    7. hocam öncelikle zarchiveri indirin ve kurun indirdiğiniz data dosyasını zarchiver ile açın ve çıkart deyin. çıkan dosyayı gereken klasöre atın ve apk dosyasını kurun

      Sil
    8. Toprak hocam sd kart dosyasini zarchiverle actim bi dosya cikti tikladim sonra beyaz bi dosya cikti ustune tikladim cikar dedim sonra ANDroid dosyasini sectim obb dosyasina girdim yukardaki oka tikladim ayiklaniyor flan dedi sonra bitti apkyikurdum gine acilmadi

      Sil
    9. Olmassa bu oyunu hilesiz sadece apkli paylassan

      Sil
  21. Hocm acaba candy crush saganin hamle hilesini ekleyebilirmisiniz bide varsa farming similatorun simdiden tskrler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. candy crush saga ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  22. Hocam Kairasoft paylaşın

    YanıtlaSil
  23. toprak hocam kingdoom an dragons oyunun offline veya alisveris hilelisi paylasirmisin gamevil in oyunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pardon yanlis yazmisim kingdom and dragons

      Sil
    2. bakacağım berkay hocam

      Sil
  24. Hocam hani siz armv7'den armv6'ya oyun modlayabiliyorsunuzya hani minecraft pocket edıtıonu modlayabilirmisiniz ? hani subway surfers oyununda bazı şeyleri kaldırarak kasmasını önlemiştiniz minecraftada aynı şeyleri yaparak hem armv6 hemde kasmaması olabilirmi?

    YanıtlaSil
  25. hocam peki sağolasında birşey sorucam ben telefonuma pc den bir oyun dosyası atıyorum 600mb indirip attıgım dosya gözümün önünde kopyalıyor telefona baktıgımda 350mb gösteriyo nedeni ne olabilir boş alan da var ?

    YanıtlaSil
  26. Bu oyunu hilesiz paylaşır mısın? Lütfen.

    YanıtlaSil
  27. hocam güzel oyun bus parking atarmısınız

    YanıtlaSil
  28. toprak reis bu csr racingin son versiyonunu para hileli lazım cihazım rootlu bişeler yapta bu oyunu para hileli yapalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emre hocam CSR Racing galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
    2. reis zaten benim cihaz turkcell maxiplus5 androidi 4.0.1 nasıl yapıcaz hileyi gamekillerle yaptım geri iniyo para

      Sil
  29. hocam bu verdiğin program varya gamekiller bazı oyunlarda olmuyor başka program varmı kullaşılı bişe yada bu ıphone'larda oyunda para hilesi kendi kendine oluyo bizde böyle bişe yapamazmıyız yada bune benzer bişe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android üzerinde ki hile uygulamalarının hepsinin mantığı aynıdır.

      Sil
  30. Toprak hocam

    MP3 CUTTER ve APK EDİTOR

    yükleyebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
  31. öncelikle teşekkürler oyunu pek sevmedim rpg tarjı oyunlar daha iyi oluyor senden bir isteğim var realplayer crack lermisin birde ben galaxy pro b7510 kulanı yorum ve galaxy mini ne açarsa açıyor onun için bu blogta takılıyorum belirteyin dedim emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  32. hocam ben nexus 7 tablet almayı düsünüyom ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  33. Toprak hocam bu iki üç haftadır ne zaman telefonuma bi apkden uygulama oyun vs yüklemeye çalışsam "Uygulama yüklenmedi" hatası vermeye başladı. Aynı sorun play storedan uygulama indirirkende olmaya başladı. Bundan önce aynı oyun uygulamayı falan kullanıp silmiştim yeniden kurmak istiyorum ama kuramıyorum. Telefonumda ve sd kartta yeterli hafıza var. Telefonum rootlu bile değil rom vs hiçbişey atmadım hala kendi orjinal romu ama hata veriyo. Hocam lütfen yardım edersen çok sevinirim çok acil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihazı fabrika ayarlarına döndürün bir

      Sil
    2. Döndürdüm fakat hala aynı üstelik eski yüklediklerimi de yükleyemiyorum şimdi bitek whatsapp var hocam lütfen yardım et :(

      Sil
    3. yeniden bir rom kurun mustafa hocam

      Sil
    4. Hocam deneme yanılma yoluyla buldum çözümü romla falan alakası yok. SD kartı biçimlendirdim ve sorun düzeldi :D

      Sil
  34. hocam magicka oyununu yuklermisin bence en iyi rpg oyunu bidehocam okuldaykeyken arkadas galaxymini prpmudur nedir o telefonda kasmadan oynuyor sende modlayi koysan mukemmel olur adim mehmet

    YanıtlaSil
  35. Toprak hocam real basketball oyununu siteye eklersen sevirim tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmıyor maalesef hocam :(

      Sil
  36. toprak hocam senden bi ricam olacak. Weaphones: Gun Simulator uygulamasını bi paylaşabilirmisin. Gerçekten çok güzel bi uygulama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi uğraşırsın dimi. hemde herkesin seveceğine eminim :)

      Sil
  37. hocam bi hungry shark evo 1.3.5 armv6 için uğraşırmısınız

    YanıtlaSil
  38. Download Failed Veriyor Hocam

    YanıtlaSil
  39. Toprak abi size acil ulaşmam lazım facebook veya twitter adresiniz varmı ?

    YanıtlaSil
  40. Dosyayı rar dan nasıl çıkarıyoruz onu çözemedim bide oyunu yükledikten sonra açmaya çalıştığımda ayrıştırma hatası diyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  41. hocam ben baris emre thor kd hile apk yaparsan sevinirim cevsp verirsen daha cok sevibirim simdiden tessekkurler hocam :)

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir