Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

30 Mayıs 2013 Perşembe

Can Knockdown 2 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android oyunları arasında iyi bir şekilde parmaklarınızı kullanmanızı sağlayacak sayılı oyunlardan birisidir Can Knockdown 2 sitede daha öncede paylaşmıştım ancak link yenileme ve konu düzenleme bahanesi ile tekrardan konumuzu açıyorum istek alan bir uygulamaydı oynaması da oldukça zevkli ve bir o kadar kolaydır. Yüksek çözünürlükte 3D grafikler sizleri bekliyor. Oyunumuzdaki amaca gelirsek basit bir şekilde önümüze çıkan hedefleri vurmak tek yapmanız gereken hedefe doğru parmağınızı kaydırmanız bazen hareketli hedeflerde gelebiliyor onların puanları daha yüksektir. Zamana karşı bir yarış vardır oyun içinde git gide zorlaşan bölümlerde hızlı bir macera sizleri bekliyor. Orijinal de iphone oyunudur. Bağımlılık yapabilecek tarzda her yerde rahatlıkla oynanabilir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 0.94$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


Can Knockdown 2 ARMV6 APK
Kurulumu
Can Knockdown 2 ARMV6 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

24 yorum:

  1. Admin bende bi sorun var sanırım son günlerde siteden uygulama indiremiyorum önceden sorunsuzca inerdi şimdi başarız diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde aynı? (galaxy s5830i) telefondan indirirken sorun var başarısız diyor.

      Sil
    2. indirme yaparken farklı tarayıcılar deneyin.

      Sil
  2. ilk yorum benden sağolun hocam

    YanıtlaSil
  3. hocam traffic panic london uygulamasini indiremiyorum siteden deleted file yaziliyo medifire-da goz atarmisiniz

    YanıtlaSil
  4. Hocam Can Knockdown 3 çıktı acaba rica etsem onu modlayabilirmisin/paylaşabilirmisin ?

    YanıtlaSil
  5. hocam funky smuggles hileli atarmisin (full) şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. Hocam sağlam onbellek temizleme programı atar mısınız? Ve buna benzer programlar?

    YanıtlaSil
  7. Yaw toprak hocam sımdı ben sızın her ekledıgınız oyunu galaxy acede oynayabılıyorum.Ama su aralarda benım sd kartım oyunları yuklememeye basladı.Ama ablamın sd kartını takınca gayet iyi yuklenıyor.Acaba ne yapmalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adnan hocam durumu tam olarak bilmiyorum. kendi sd kartınızı taktığınızda cihaza içindekileri görebiliyor musunuz birde kartta yer var değil mi.

      Sil
  8. Hocam Vıne Uygulamasının Apk Atarmısınz Lutfen Benim İçin Çok Önemli Toprak Hocam

    YanıtlaSil
  9. Can Knockdown 3 cıktı hocam baya oldu cıkalı full sürünü bekliyoruz sizden.saygılar (ben bizzat denedim galaxy minide sorunsuz çalışıyor ama 2. bölümden sonrası kilitli.

    YanıtlaSil
  10. Hocam clash of clans apk istiyoruz en kisa sürede lutfen

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. olsun hocam çalışıyor yine en azından bende çalıştı cihazım rootlu bi sorun cıkarmadı.lütfen hocam benim için paylaşırmısınız Can Knockdown 3 Full olarak lütfen rica ediyorum.saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can knockdown 3 ARMv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef :(

      Sil
  13. bende çalıştı acaba benim cihazda bi farklılıkmı var hocam kafam karıştı Allah allah illagal yoldan yükledim oyunu çalıştı.

    YanıtlaSil
  14. Score! World Goals oyununu paylaşır mısınız hocam ? lütfen

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir