Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

2 Kasım 2013 Cumartesi

Tomb Run APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Aslında hala hastayım ancak siteye paylaşım yapmama pek engel olamıyor dayanamıyorum fakat beni 1-2 gün daha idare etmeniz gerekebilir şimdiden özür dilerim hepinizden. Bugünkü oyunumuzda Temple Run benzeri oyunlara örnek verebileceğim Tomb Run bildiğiniz üzere Temple Run tarzından etkilenmiş oyunlarda asıl amacınız sürekli koşmak koşarken de karşınıza çıkan engellerden kurtulmak Tomb Run'da tam bahsettiğim gibi bir oyundur. Grafik ve ses kalitesi oldukça iyi seviyede her telefonda rahatlıkla çalışabilecek bir oyundur. Oyun evrenindeki hazineler sizleri bekliyor. 4 farklı karakter arasından ilk karakter ile başlıyorsunuz altınları topladıkça diğer karakterlere de sahip olabilirsiniz. Arkanızdaki yaratığa dikkat edin. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da yeni ve bilinmedik bir oyundur.
Oyunumuzdan Görüntüler

Tomb Run APK
Kurulumu
Tomb Run APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

57 yorum:

  1. Hocam minecraft world explorer linki kırık. düzeltir misiniz size zahmet. Hasta hasta uğraştırıyoruz kusura bakmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mert can hocam oyun kasıyor maalesef.

      Sil
    2. Toprak hocam sana zahmet turbo racing league eklermisin sana zahmet

      Sil
  2. subway surfer hallowen de atarmısın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surf'un 1.6'dan sonraki sürümleri ARMV6 cihazlarda çalışmıyor maalesef.

      Sil
  3. Clash of clans hileli lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam bu oyunu yapin hileli çok güzel.

      Sil
    2. clash of clans galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  4. yeni sürüm gelicekmi stock rom ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam son sürüm sitede paylaşmış olduğumdur yeni sürümde gelmeyecektir.

      Sil
  5. hocam açılmıyor oyun telefonum galaxy gio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  6. hicbir sitede bulamadim hocam ne olur bulun crusade of destiny hileli

    YanıtlaSil
  7. Bridge Constructoru yüklermisiz

    YanıtlaSil
  8. hocam meraba benim sana bi sorum olcaktı ben samsung galaxy ace kullanıyorum burdan indirdigim oyunlar genelde calışıyo fakat bazı oyunlar oynarken aniden kapanıyo bunun bi çözümü varsa ve sölerseniz çok güzel olur şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cengizhan hocam sitedeki oyunlar bir çok ARMV6 cihazda çalışıyor ancak istisnalar olabilir çözüm önerisi veremem bu konuda işlemci çeşidi ekran çeşidi grafik kartı çeşidi hepsi sebep olabilir buna.

      Sil
  9. toprak hocam ya allah rızası için fxguru effect programına mod yükleiyn falan tüm effectler olsun ya sadece 7 tane effect vermişler bedava siz dierlerini bedava yapabilir misiniz allah rızası için eğer yaparsanız canım feda yapamazsanızda canınız sağolsun ne diyim ama uğraşın her sitede aradım hiçbir sitede yok ya yapın lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arda hocam FXGURU ARMV6 cihazlarda maalesef çalışmıyor üzerinde çok çalışma yaptım ama olmuyor.

      Sil
    2. teşekkürler yinede toprak hocam

      Sil
  10. hocam arda resmen yalvardi yapin bence.

    YanıtlaSil
  11. hocacıgımmmm toprak koçummmm geçmis olsun kurbannnnnnn vay basima gelenler toprak agamiz hasta olmus gecmis olsun hocam :'(

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. hocam Battle Robots! hilelisini koyar mısınız?

    YanıtlaSil
  14. holo launcherde menüdeki uygulamalrın yerini nasıl değiştirebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatırlamıyorum hocam ancak menü tuşuna basıp seçeneklere bakın isterseniz.

      Sil
  15. Öncelikle geçmiş olsun hocam hockey nation 2011 linki kırık düzeltirseniz sevinirim hocam şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun hocam ancak eski linklere dönemiyorum maalesef.

      Sil
  16. meraba toprak allshare cast smart televizyonlarda telefon ekranını tv ye aktarır.Ben internetten yükledim ama benim ciza yüklenemedi.Markası samsungpocket s-5600 bu programın armv6 modu lazım sen halledersin biliyorum.1senedir sizin sitenizi takip ediyorum.Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz şeyi galaxy pocket ile yapamazsınız.

      Sil
  17. Gecmis olsn hocam :`( Sey deer hunter 2014 moad ve permit hileli atabilirmmisin bnde mod var ama permit yok hocam nolur tekrar gecmis olsun....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun burak hocam :) deer hunter 2014 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  18. gecmis olsun hocam ninja village para hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam fl commandoyu atarmısin lütfen cok istiyom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fl commando ARMV6 cihazlarda başlı başına bir sorun hocam eklemeyi düşünmüyorum.

      Sil
  20. hocam candy crush asphalt 7 ve pet rescuse saga oyunlarından birini atarmısınız ?

    YanıtlaSil
  21. toprak hocam senden bir ricam olacak Hungry Shark Evolution qvga armv6 cihazlarda çalışıyor mu acaba ? Çalışıyorsa atarmısın siteye.

    YanıtlaSil
  22. toprak hocam size nasıl ulaşabilirim email yada messenger değil bende böle programlara mod yüklemek falan istiyorum bunu bana söler misiniz size nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
  23. toprak hocam trash rabbit disneyin yeni oyununu yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  24. 5830i de çalışırmı?

    YanıtlaSil
  25. hocam mini i serisinde çalışır mı

    YanıtlaSil
  26. Toprak hocam siteden son S5570NEKT1 rom yükledim ama açılışta Galaxy Next yazıyor ve sanki kasıyor gibi geldi. Telefon root ve link2sd kurulu, önceki romla stabil çalışıyordu. Nerede yanlış yapmış olabilirim?

    YanıtlaSil
  27. sa ben nasıl QVGA Armv6 nasıl yüklerim telefonuma telefonum galaxy mini .... lütfenn acilll

    YanıtlaSil
  28. hocam benim telefonum i5700 siteden indirdiğim oyunlar hep kasıyor bu oyunda her telefonda rahatlıkla çalışabilir demişsiniz android 2.2 kullanıyorum ve oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  29. Temple run 2 hileli yaparmisin hocam

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir