Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

10 Kasım 2013 Pazar

Principia FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Principia hepinizin Apparatus oyunu ile tanıdığı Bithack firmasına ait olan fizik ve mantık tabanlı oldukça kaliteli bir oyunudur android platformu içinde önemli bir oyun olacağını düşünmekteyim daha yeni çıkmış olmasına rağmen android forumlarında ilgiyi üstüne çekmeyi başardı. Dediğim gibi mantık ve fizik tabanlı amacınız sürekli tek bir yöne hareket eden robotu gitmesi gereken hedefe ulaşmasını sağlamak bunun için kullanacağınız 150'den fazla obje bulunmakta: yön değiştiriciler, zıplatan yaylar, elektrikli araçlar, köprü vaziyetinde kullanabileceğiniz tahtalar ve dahası. Unutmayın amacınız ufak robotlara yardımcı olmak istedikleri yere ulaşmalarını sağlamak. Principia yaklaşık 2 gündür oynuyorum bölümleri her oyunda olduğu gibi gitgide zorlaşıyor kullanmanız gereken ekipman sayıları artıyor bölümlerin genişliği yani kontrolünü sağlamanız gereken bir çok şey ortaya çıkıyor. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. FULL SÜRÜMDÜR. Play Store'da 3.48$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


Principia FULL APK
Kurulumu
Principia FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

12 yorum:

  1. oyunu yükledim oynuyorum 3. lvldeyim süper kasma yok 3 boyutlu eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. hocam greenıf armv6 yapıp atabılırmısın

    YanıtlaSil
  3. hocam ninja village hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  4. Hocam ski safaride sorun var bi baksan diyorum

    YanıtlaSil
  5. hocam telefona ben root attimda ne yapabilirim ne farki oldu bana yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. hocam 2.3.6 kasım romu nezaman gelir ?

    YanıtlaSil
  7. hocam vodafone smart 861 root edemiyorum yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  8. selam hocam galaxy mini telefonuma gore playde jungle heat yok apk kurdum calisti suan oynuyorum fakat yazilar okunmuyor cunku kucuk buna bi care bulup yayinlarsan sevinirim iyi calismalar

    YanıtlaSil
  9. Hocam dr driveng i yeniler misiniz son sürümü olan

    YanıtlaSil
  10. hocam glaxy ace i serisi cihazım var dolmuş driver istiyorum acaba bişeyler yapıp siteye ekleye bilirmisiniz teşekurler :D

    YanıtlaSil
  11. genelde böyle siteler kandırmaca olur reklam programları falan indirtir ama bu site tek kelimeyle müthiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam amacım en iyi şekilde paylaşımları yapmak oyunların keyfini çıkarın :)

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir