Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

9 Kasım 2013 Cumartesi

Memory Booster (Full Version) V5.9 APK - ANDROİD RAM OPTİMİZER

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Telefonunuzun sürekli sizin isteklerinize karşılık verebilmesi için onunla ilgilenmeniz ihtiyaçlarını karşılamanız gerekli her ne kadar şarja takma en büyük sorumluluğunuz olsa da sistemin stabil ve rahat çalışabilmesi için RAM OPTİMİZER uygulamaları ile sisteminizi temizlemeniz gereklidir. Bu alanda kendini kanıtlamış Play Store ve bir çok android sitesi tarafından önerilen Memory Booster uygulamasını sizlere sunmak istiyorum. Yaptığı işi adında da anlaşılacağı üzere bellek hızlandırma bir nevi telefon ramini detaylı bir şekilde temizleyerek sistemi yoran fazlalıklardan arındırıyor. Çalışan uygulama listesini düzenleyip tek bir dokunuş ile sisteminizde çalışan istemediğiniz uygulamaları kapatabilirsiniz. Gerçek zamanlı grafik monitör sayesinde sisteminizin işleyişini görebilirsiniz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır ekranınıza ekleyeceğiniz widgetlar ile kolayca kullanabilirsiniz. Son sürüm olup FULL VERSİYON'dur. Play Store'da 2.99$'dır.

Uygulamamızdan Görüntüler

Memory Booster (Full Version) V5.9 APK
Kurulumu
Memory Booster (Full Version) V5.9 APK dosyamızı indirip kuralım uygulamamız kullanıma hazırdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

40 yorum:

  1. hocam bu ne işe yarıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam konuyu okursanız zaten neye yaradığını anlattım.

      Sil
    2. hocam galaxy ace ye uyumlumu s5830i

      Sil
  2. Kralsınız hocam benim dandik telefonumu bile adam ettiniz şu programlarla varya ne isteğiniz varsa olsun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takip ettiğiniz için siz sağolun arif hocam :) inşAllah sizinde istedikleriniz olur

      Sil
  3. iron man 3 para hileli yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iron man 3 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. suanda telefonda yüklü rahat calisiyor hocam sadece para hilelisi lazim

      Sil
  4. kardeş o çektiğin resimelr senin telefondanmı ve o menü nasıl öyle sende bendede mini var ama seninki gibi değil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam o resimdeki ekran sitedeki
      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/03/holo-launcher-plus-202-full-apk.html
      bu adresteki holo launcher sayesinde oluyor bende kullanıyorum çok güzel bir tema sizede
      tavsiye ediyorum.

      Sil
  5. Hocam lutfen minecraft atın zaten bagımlısı olan kassada kasmasada oynar lutfen hocam lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam verimli olarak çalışmayan şeyleri siteye eklemiyorum...

      Sil
  6. hocam tel guselmısde sen bı greenıf uygulamasını 2.3 lere gore yapabılıırmısın 3.1 ustu ıstıyoda bı deneyın kolay gele

    YanıtlaSil
  7. Hocam oncelikle cok sagolun bide İ SERRİSİ ROOT LİNK KİRİK bakarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Hocam Dr.Driving 1.19 versiyonun hilelisini Bi yaparmısınız? lütfen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ayarlamaya çalışacağım ama garanti veremem.

      Sil
  9. hocam lutfen fun run armv6 yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  10. hocam çok sağol teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. toprak hocam fxgurunun unlock code sini bulabilir misiniz eğer bulabilirsenin çok teşekkür :D her yerde aradım ama bulamadım

    YanıtlaSil
  12. Hocam lütfen dr drving yeniler misniz

    YanıtlaSil
  13. emeğinize sağlık hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyfini çıkarın hocam :) paylaşıma tam gaz devam

      Sil
  14. Veli Güner
    Hocam öncelikle kolay gelsin sizle birşey paylaşıcağım ben galaxy mini i serisini kullanıyorum bazı oyunlarınızı açmıyor grafikleri yoğun olan sizden ricam i serinde çalışıyor-çalışmıyor diye konu içeriğine yazarmısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veli hocam elimde i serisi bir cihaz yok çalışıp çalışmadığını deneme şansım yok maalesef.

      Sil
  15. Hocam oncelikle iyi aksamlar ben telefona onceden rom yulemistim ve daha sonra tekrar stock roma dondum ancak simdi gene rom yuklemeye calisinca samsung galaxy mini yazisinda kaliyor problem nedir ? Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cwm sürümünü ile alakalı sorun galaxy mini yazısında kalması sitede bulunan clockwork mod 5.0.2.8 ile custom rom kurulumu yapın birde.

      Sil
  16. dr driving para hile güncellermisiniz hocam

    YanıtlaSil
  17. Hocam telofonum vodafone smart 861 sizin sitedeki herseyi indirip kullaniyorum ama telefonumu bi turlu root edemedim yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  18. Toprak abi into the dead diye bi oyun var blog da paylastin mi bilmiyorum ama paylasmadiysan atar misin?

    YanıtlaSil
  19. Hocam iron sky invasion'u atarmisin siteye

    YanıtlaSil
  20. Hocam iron sky invasion'u atarmisin siteye

    YanıtlaSil
  21. Hocam ben yukledim fakat telefonu kasmaktan baska bi ise yaramadi.Galaxy S i9000 Telefonum Anroid 2.3.3 .Sildikten sonra duzelti kasmalar felan.Yinede emege saygu saol.

    YanıtlaSil
  22. Hocam benim retro veya camwow programlarından birine ihtiyacım var. Paylaşırsanız mutlu olurum.

    YanıtlaSil
  23. Hocam osmos hd link yeniler misin link kirik ta

    YanıtlaSil
  24. kill zombies new - zombie games para hileli apk lazım yapabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  25. Hocam be benim telefon htc wildfire s bir çok uygulama ve oyununuzu indirdim hepside kusursuz şekilde calistida bu calismiyor problem ne yardimci olurmusun?Tesekkurler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir