Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

19 Kasım 2013 Salı

Farming Simulator 14 APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android oyun dünyasının en bilinen çiftlik oyunlarından birisi sayılan Farming Simulator büyük bir güncelleme ile 2014 sürümünü piyasaya yani bizlere sundu dün Play Store'da gezerken denk geldim ve sizlere paylaşmak istedim. Oyunumuzun 2013 sürümünü de sizlerle sitemiz üzerinden paylaşmıştım eminim bir çoğunuz oynayıp beğenmiştir Farming Simulator 14'te aynı mantık içinde gelişen bir oyun olmakla beraber 2014 yılının tarım makinelerini içeriyor kısacası büyük bir güncelleme oyun evreni biraz daha genişletilmiştir. 3D grafikler kaliteli sesler ile oynaması hoş sürükleyici bir oyuna haline geliyor. Multiplayer modda bulunmaktadır yalnız denemedim. Genel amacınız traktör, biçerdöver vb. hasat makinelerini kullanarak çiftliğiniz de buğday, mısır, saman gibi ürünleri üretip satmak ve para kazanmak. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 3.29$'dır.
Oyunumuzdan Görüntüler



Farming Simulator 14 APK
Kurulumu
Farming Simulator 14 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

44 yorum:

  1. Eline Sağlık Toprak Hocam Hill Climb Racing İçinde çok Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Süpersiniz hocam

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel oyun hocam lütfen böyle oyunlar çok gelse

    YanıtlaSil
  4. Hocam Minion Rush yani Çılgın Hırsızı modlayabilirmisiniz. Oyun içinde sağolun.

    YanıtlaSil
  5. hocam rica etsem blogger temanızı verirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  6. Abicim acaba new star soccer 1.19 versiyonun para hilelisini bulabilir misin acaba diğerleri root istiyor da.

    YanıtlaSil
  7. İyi gunler hocam telimi fabrika ayarlarina dondurmek zorunda kaldim dondurdukten sonra google playden uygulama inmemeye google talk acilmamaya basladi yardim edermisiniz

    YanıtlaSil
  8. hocam bazen grafikler iç içe giriyor mesela yolda traktörü sürerken yol un içine giriyo grafik olarak.
    bu arada dirt road trucker ve minion rush oyunlarına bakacaktınız hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes o bendede oluyor ya

      Sil
    2. hocam temple run apk varm simdidenı çok teşekkurler

      Sil
  9. 10 OLDU Bİ KEREDE İ SERRİSİ ROOT DOSYA YOK ONA BAKSANİZZZZ???????

    YanıtlaSil
  10. Toprak abi New Star Soccer 1.57 sürümü hileli yuklermisiniz.

    YanıtlaSil
  11. Hocam the sandbox son versiyonu mod para hileli olarak paylaşabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Pixel gun para modlu atabilirmisiniz hocam ¿

    YanıtlaSil
  13. Hocam Lütfen Fort Conquer Modlu Oyununun Linkini Yenileyin..

    YanıtlaSil
  14. hocam yorumları okuyodum nss gamecıh imput name kodu f_bank belki yardı olur diye

    YanıtlaSil
  15. hocam benim kunşan tom oyununu atarmısınız

    YanıtlaSil
  16. hocam bana true skate armv6 bulabilirmisiniz ben aradım bulamadım

    YanıtlaSil
  17. Hocam tsk ederim sen olmasan biz ne yapardik

    YanıtlaSil
  18. toprak abi true skate nin para hilelisinide yaparsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. Hocam akinator son sürüm yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  20. Du speed boosterı modlarmısınız hocam.bu aralar çok tuttu.

    YanıtlaSil
  21. Abi galaxy acede calisan yeni surum dr driving para hileli paylasirmsn

    YanıtlaSil
  22. Ya hocam team speak 3 üde yükleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  23. hocam pes 2013 yada nfs most wanted ı yükleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  24. Abi Grafikler İc İce Geciyor Oynanmiyor galaxy.young

    YanıtlaSil
  25. acılmıo ya siyah ekranda kalıyo

    YanıtlaSil
  26. Bayılıyorum bu siteye , paylaşım durmuyor ve argosuz küfürsüz nadir platformlardan vallahi bayiliyorum yaaaa :)))))

    YanıtlaSil
  27. Arkadaşlar süt tankeri nerden alınıyor?

    YanıtlaSil
  28. admin birde armv6 trafic racer istiyoruz

    YanıtlaSil
  29. Admin bunun kilitlerini acamazmisinin.?

    YanıtlaSil
  30. Abi Benimki Samsung S ııı Mini yinede çalışmıyor

    YanıtlaSil
  31. arkadaslar oyun hilelimi

    YanıtlaSil
  32. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skgames.trafficracer&hl=tr hocam traffic racer istiyoruzzzz

    YanıtlaSil
  33. hacı bunun hilelisi varmı bide most wanted hileli varmı

    YanıtlaSil
  34. Admin bey isterseniz size paylasimlarinizda yardim edebilirim. Kullanicilar istek istiyor bende ekleyebilir isterseniz.

    YanıtlaSil
  35. abi nasil iniyor su siteden ya biri yardim etsin

    YanıtlaSil
  36. abi nasil iniyor su siteden ya biri yardim etsin

    YanıtlaSil
  37. ya hoca kapali bazi ekipmanlar var ucretli yani oyun da bayagi sardi nerdeyse para verip alicam.su duruma bi el atamazmisin? tesekkurler

    YanıtlaSil
  38. Bende s3 mini var ama açmyor ndn

    YanıtlaSil
  39. Abi burda bazıları kilitli nabıcaz para istiyor

    YanıtlaSil
  40. Abi bu oyunun para hilelisini en kisa,zamanda istiyoruz sabirsizlaniyorum acil!!

    YanıtlaSil
  41. Cok gzl oyun hocam elinize saglık

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir