Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Kasım 2013 Perşembe

Boson X FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Dünyaca popüler oyun BOSON X sonunda android platformu içinde geliştirildi üstelik her telefonda rahatlıkla oynanabilecek doğrultuda yapılmış olması ben gerçekten çok mutlu etti sonuçta böyle bir oyunu herkesin oynaması gerektiğini düşünüyorum kendi tarzında efsane olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Eğer reflekslerinize ve görme yeteneğinize güveniyorsanız kendinizi deneyebileceğiniz bir oyundur. Oyunun amacına gelirsek muazzam bir atom parçacığı hızlandırıcısı içine hapsolmuş karakterimizin tek amacı hayatta kalmak bunu başarmasını için sizlere ihtiyacı var tek yapmanız gereken koşarken yapacağınız hamleler aşağı düşmesini önlemek. Grafik ve ses kalitesi oldukça iyi seviyededir. Konumuzu bitirmeden evvel bir çok android sitesi tarafından da tam puana layık görülmüştür. Ufak boyutu ile rahatlıkla indirip oyun evrenini giriş yapabilirsiniz.

Oyunumuzdan Görüntüler



Boson X FULL APK 
Kurulumu
Boson X FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

31 yorum:

  1. Hocam csr racing hileli yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  2. Güzel paylaşım hocam elinize sağlık.Lütfen yoğun istek üzerine traffic racer oyununa bi ayar verirmisiniz. Şimdiden Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. hocam football kicks para hileli yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam traffic racer i yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  5. Hocam arkadaşın samsug galaxy pro B7510'u var Android 4.1.2 rootu attı şuan çok memnun bende atmayı düşünüyorum siz ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  6. Hocam Google Play Store'da gezerken gözüme futbol oyunu ilişti Stickman Soccer diye bir oyun.
    Çok zevkli. Siteye paralı sürümünü koyarsanız sevinirim. Minion Rush (Çılgın Hırsız) modlayabilirmisiniz bide?

    YanıtlaSil
  7. hocam yorumlara hiç bakmıyorsun yaa lütfen traffic racer yüklermisin lütfen

    YanıtlaSil
  8. TOPRAK HOCAM PAYLAŞIMLARINIZ ÇOK GÜZEL AMA "TRAFFİC RACER" ADLI OYUNA ÇOK İSTEK VAR VE YANIT VERMİYORSUNUZ OLMUYOSA OLMUYO DERSENİZ SEVİNİRİZ

    YanıtlaSil
  9. Toprak hocam lutfen su yorumlara bakin artik yaa!!traffic racer olurmu olmazmiiii

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. Sağolun hocam olumsuzda olsa sizden bi yanıt aldık :-)

      Sil
    2. Hocam Csr racing hileli varsa sevinirim

      Sil
    3. hay day'da durum ne o damı çalışmıyor usta bi güzellik yap yaa :/

      Sil
  11. Toprak Hocam greenify adında bi uygulama çoknişe yara birşey ama uygun dğil diyor bir bakarmısınız eğer olursa çok işimize yarar. Şimdidrn teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Hocam Şu root programı linki verir min

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jungle heat oyunun hilesi verir seniz sevinirim

      Sil
  13. Iyi calismalar bi kac aydir new star soccer oynamaktayim ama gecenlerde guncelleme geldi ve oyunu tamamen paraya dokulmus halde bulduk internette cok aradim bulamadim siz yardimci olabilirsiniz diye dusundum new star soccer v1.57 modlarsaniz gercekten sadece beni degil birçok kisiyide mutlu etmis olursunuz simdiden tesekkurlerimi sunup hayırlı calismalar diliyorum Kokay gelsin..

    YanıtlaSil
  14. Hocam Traffic Racer Armv6 Eklermisin Lütfen :)

    YanıtlaSil
  15. Hocam super soccer champs 13'ü paylaşır mısınız

    YanıtlaSil
  16. Toprak kardeşim bizi de taksan biraz ne dersin?

    YanıtlaSil
  17. olum herkes bisey diyiyo yazik bize daha yazamiyo.

    YanıtlaSil
  18. CSR RACİNG LÜTFENN!!

    YanıtlaSil
  19. Toprak Bey telefonum Galaxy Ace 5830i.1 yildir takip ediyorum bu siteyi.Her seyi indirebiliyordum fakat simdi inmiyor eskiden indirdiklerimide indiremiyorum.Acaba sorun telefondanmidir yoksa sitedenmi kaynaklaniyor bu sorun?Earn To Die para hileli konunuzda bir kisi de bu sorunu yasiyor lutfen yardim edin.Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  20. CSR Racing oyunun hilesini yaparmısınız eklermisniz

    YanıtlaSil
  21. Hocam boss 2nin para hilesini yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  22. hocam traffic racer çalısmıyor demişsinde nasıl çalışmıyor armv6 ya döndürülemiyormu onları bi açıklasan? :/

    YanıtlaSil
  23. Toprak Bey telefonum Galaxy Ace 5830i.1 yildir takip ediyorum bu siteyi.Her seyi indirebiliyordum fakat simdi inmiyor eskiden indirdiklerimide indiremiyorum.Acaba sorun telefondanmidir yoksa sitedenmi kaynaklaniyor bu sorun?Earn To Die para hileli konunuzda bir kisi de bu sorunu yasiyor lutfen yardim edin.Tesekkurler.

    YanıtlaSil
  24. Toprak bey ilgilenin artık

    YanıtlaSil
  25. Toprak hocam emin sen deki problem bendede var ilgilenin lutfen artik oyun indirdigimde calismiyor dosya acilamiyor diyor

    YanıtlaSil
  26. Traffic racer armv6 cihazlarda calisiyormu?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir