Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

23 Kasım 2013 Cumartesi

Clouds & Sheep Premium 1.9.2 APK

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


HandyGames firmasına ait olan bir çok android oyuncusu tarafından sevilen ve zevkli bulunan oldukça neşeli, renkli, kaliteli grafiklere sahip olan güzel bir oyundur Clouds & Sheep. Uzun zamandır güncel versiyonlarını paylaşmıyordum yeni güncelleme gelmişken son sürüm olan 1.9.2'yi PREMIUM olarak sizlere sunmak istiyorum. Clouds & Sheep'i daha önce oynamayan arkadaşlarımız için kısaca tanıtmak istiyorum bir koyun sürünüz olduğunu düşünün tek amacınız onlarla ilgilenerek mutlu olmalarını sağlamaktır. Koyunlarınızı otlatın, ufak oyunlar oynayın, aralarında aşık olup ufak kuzular yapmalarını sağlayın. Yalnız beslerken çok dikkat etmeniz gerekli zehirli mantarlardan uzak tutun. Bulutları kontrol ederek hava durumunu etkileye biliyorsunuz. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.09$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler



Clouds & Sheep Premium 1.9.2 APK
Kurulumu
Clouds & Sheep Premium 1.9.2 APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

21 yorum:

  1. s2 için rom önersene

    YanıtlaSil
  2. Jam City ekler misin ?

    YanıtlaSil
  3. Real Racing 2 Güncellermisiniz Ve Wild Blood ARMV6 Cihazlarda Çalışıyormuuu

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam plant vs zombies hariç sitenizdeki defans oyunlarından hangisini önerirsiniz yani sizce sitedeki defans oyunlarından en iyisi hangisi?

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam Dead Trigger Armv6 da calisiyomu. Bu arada tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  6. Subway surfers son sürüm modlu paylaşır mısın?

    YanıtlaSil
  7. New star soccer yeni surum prolu paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  8. toprak hocam gta 3 yenıleyın ltfn duzgn sekilde . Hocam işiniz var ama bi kere de sunu ypn bu kaçıncı yorum neyse hocam canınız saolsun.. Bi yapamadım cihaz galaxy mni i serisi chanfıre kurulu her seyı yaptım oyuna gırıo oyuna başlarken atıo anlamadım gitti.ğ.

    YanıtlaSil
  9. Candy Crush Saga Armv6 olarak portlarmısın Cihaz Ace-i Cm7.2 Yüklü Saygılar...

    YanıtlaSil
  10. Toprak hocam işinizi sağlam yapıyorsinuz :) Sizi takip etmeye devam ediyorum... Birde Minecraft armv6 da çalışmıyor biliyorum ona çok benzeyen (minebuilder hariç)bir oyun önerebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  11. Hocam big win basketball galaxy y de çalışırmı varsa atar mısınız

    YanıtlaSil
  12. Kardesim royal revolta bakarmisin acaba portlanabilirmi?

    YanıtlaSil
  13. Hocam dragon mania nın para hilelisini paylaşırmısın bu arada oyun güzel facebook taki dragon city e çok benziyor.

    YanıtlaSil
  14. Toprak hocam artık oyun indiremiyorum sebebi nedir önceden indirdiğiniz oyunlarıda indiremiyorum telefona acaba neden ola bilir lütfen yanıtlatmısınız

    YanıtlaSil
  15. TOPRAK ABI TELEFON KAFAYI YEDI
    OLAY SOYLE OLDU
    BEN MINECRAFT OYNAYACAM DIYE BI SITEDEN ARMV YUKALTME DIYE BISI GORDUM ROOTLAYIP YAPTIM AMA TAMGERAINE PLAYDE KI OYUNLAR CPU.ABI UYUMSUZ DIYOR BNDE GERI CEVIRDIM AMA OLMADI LUTFEN YARDIM ET LUTFENN

    YanıtlaSil
  16. hocam "espier notification ios 7 pro"'nıun apksini bulabilir misiniz

    YanıtlaSil
  17. hocam telime şubat romu yükledim tel garantiden çıktı dimi? tamire götürcem şimdi telimi nasıl garantili yaparım yalvarırım yardım et hocam nolur acil ya

    YanıtlaSil
  18. HOCAM NOLUR YARDIM ACİL DURUM :(((

    YanıtlaSil
  19. Oyunun ling kirik indirilmiyor

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam Allah rızası için burak kara nın google play deki traffic racer oyununu armv6 ya portlayın nolurrr

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir