Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Kasım 2013 Pazartesi

Mission Of Crisis 1.3.6 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da uzun popüler bir oyun olan aksiyon, savunma, macera tarzlarının hepsini bir arada barındıran eğlenceli ve sürükleyici bir oyundur Mission Of Crisis. GoodTeam firması tarafından piyasaya sürülmüştür oyunun mazisi aslında bir hayli eski telefonu aldığım ilk senelerde bile oynuyordum arada sırada az çok parasal konuda sıkıntı çekilen bir oyundur o yüzden sizlere MOD yani para hileli olarak sunmak istiyorum. Oyunumuz 2 ırk arasında köpekler ve kediler arasında geçiyor siz köpeklerden yanasınız amacınız karşınıza çıkan işgalci kedi birliklerini yok etmektir. Mission Of Crisis kontrolleri oldukça basittir tek yapmanız gereken atak yapmasını istediğiniz köpeğe dokunup düşmanı seçmek... Oyunumuz Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 30.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Mission Of Crisis 1.3.6 MOD APK
Kurulumu
Mission Of Crisis 1.3.6 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda parasal değerlerinize bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

10 yorum:

  1. Toprak hocam sizden bi ricam olacak hocam new star soccer in son surumunu pro lisansli paylasablirmsnz simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardes,bu siteden eski surum nss yi indir , kur , biraz oyna sonrada google play e girip guncelle pro lisans tamamdir bende boyle yaptim

      Sil
  2. Hocam NSS 1.57 Pro Lisanslı Yardım Edin Lütfen

    YanıtlaSil
  3. Nss pro lisans icin: Bu siteden nss yi kurun ve biraz oynayin sonra google playdan guncelleyin pro lisans tamamdir.

    YanıtlaSil
  4. Hocam hero forge para hileleli apk yükler misin ? Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. kardesim oyle olmuyor ki güncellenmiyor apklar

    YanıtlaSil
  6. Hocam reslsteel WRB eklermisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende var face ekle verim haydar diyaroğlu wrb ekle

      Sil
  7. Real Steel Friends apk sını Bide Arcane LEgends in APk sını yuklesenız sevirinrm Arcane Legends (Gold Veya Platinium ) farketmez yeterki hile olsunnn

    YanıtlaSil
  8. Galaxy s3 minide Real steel wrb oyununu indirdim ve oynuyorum fakat ikinci bölümde takıldım geçemiyorum...o kadar arştırmama rağmen çalışan bir hack programı bulup indiremedim.. yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir