Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Kasım 2013 Pazar

Sketchman MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Akıllı telefon oyunları arasına yeni giriş yapan hepinizin bildiği ünlü flash oyun yapımcısı Miniclip firmasına ait olan Sketchman oyununu sizlere sunmak istiyorum dünden bu yana arada sırada oynuyordum ki şunu fark ettim parasal sıkıntılar oldukça fazla bu yüzden sizlere MOD yani para hileli olarak sunmak istedim. İstediğiniz özellikleri kullanabilir, istediğiniz silahları satın alabilirsiniz. Oyunun adından da anlaşılacağı üzere kara kalem çizimi bir evrende geçiyor Sketchman. Karakteriniz sürekli ileri doğru gitme eylemi gösteriyor sizin tek yapmanız gereken karşısına çıkacak olan engel ve düşmanlardan uzak durmasını sağlamaktır. Hızlı ve tempolu bir oyun sizleri bekliyor. 6 farklı silah arasından sınırsız paranız ile istediğinizi seçebilirsiniz bölüm sonlarındaki güçlü bosslara dikkat edin. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.
Oyunumuzdan Görüntüler


Sketchman MOD APK
Kurulumu
Sketchman MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : SHOP kısmına girdiğinizde paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Aynen hocam ya coook iyi olur valla

      Sil
    2. nss hilesi için %1000 çalışma garantisi

      Sil
    3. http://www59.zippyshare.com/v/86090656/file.html arkadaslar hileli nss keyfini cikarin

      Sil
  2. Ellerine sağlık deniyorum :)

    YanıtlayınSil
  3. hocam size bi sorum var bnm telefon glaxy young temple run gibi oyunları acinca ekran birbirine giriyor napa bilirim lutfen cevap verin

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. hocam aynı sorun bendede vardı chainfire 3d kullanırsan beyaz ekran gibi diğer sorunlarda düzelicektir blogta ararsan bulabilirsin program konusunu

      Sil
    2. ben denedim bi ise yaramiyor

      Sil
    3. ben android telefonların en kötüsü galaxy young

      Sil
  4. çılgın hırsızın oyununu yüklermisin ?

    YanıtlayınSil
  5. Toprak hocam lutfen turbo racing league eklermisiniz

    YanıtlayınSil
  6. çılgın hırsızı yüklermisin ? ?????????????????????????

    YanıtlayınSil
  7. Hocam big win basketball galaxy y de çalışırmı varsa atar mısınız

    YanıtlayınSil
  8. toprak gurban trafic racerin hileli apk sini yuklermisin thank you :)))))))))))))))

    YanıtlayınSil
  9. Ya Çağrı Sen Ne Diyon Irzını Siktiğim Bi Sus Amk Bebesi

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. sanane lan orospu cocugu sikerim seni gotveren pic sanane orospu cocugu ancak ordan yazarsin adamsan gel kapisalim bi yerde ancak ordan dersin pic anani sikiyim senin orospucocugu sen bi gel seni yakaladigim yerde nasil sikiyom angirtiyom gor pic kurusu. ...... ....

      Sil
  10. Hocam traffic racer modlu paylasimisin. Tesekkurler.

    YanıtlayınSil
  11. Olum yeter lan oyun hakkinda yorum yapin amk herkes bi oyun istiyor.Oyunlar icin tesekkur ederim Allah razi olsun tuttugun altin olsun kardesim benim.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Aynen! Hepsi sokak basına oturmuş çekirdek yerken dedikodu yapan kadnlar gibiler. İlk yorumdandır bakıyorum bütün konularda aynı mesajlar. Biride çıkıp demiyo ki hocam Allah razı olsun bizim için emek harcıyorsun.

      Sil
  12. toprak hocam lütfen sitede bulunan street
    fighter 4 kırık linklerini düzeltir misiniz.
    şimdiden teşekkür bu arada siteye verdiğiniz
    öneme ayrı bir teşekkür

    YanıtlayınSil
  13. Hocam traffic racer paylasabilirmisiniz ?

    YanıtlayınSil
  14. Gangster city hilesini atarmisiniz

    YanıtlayınSil
  15. güzel bir oyun sitesi tavsiye ediyorum oyun oyna

    YanıtlayınSil
  16. Hoca ace da yükleme başarısız diyo

    YanıtlayınSil
  17. Hocam telefondan 2 hafta onceoyunlar indirilebiliyordu ancak suan tum oyunlarda indirirken hata veriyor telefonum galaxy ace bunun sebebi nedir acaba ??

    YanıtlayınSil
  18. Mp oyunlarınızdan cogunu begendim sas3 gibi arcane legends icinden bisey yapabilirmisiniz hocam (snırsız para-satın alma hilesi gibi)

    YanıtlayınSil
  19. Hocam elleriniz dert gormesin tuttugunuz altin olsun (yiyecek-icecek vs. haric)Allah razi olsun hocam bizim icin bu kadar emek harciyorsunuz size cok tesekkur ederim.

    YanıtlayınSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir