Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

27 Nisan 2014 Pazar

Zombie Age 2 MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım istekler arasında sık sık ismini görmeye başlamıştım oyunda yaşanılan parasal sıkıntılar birçok arkadaşımızın canını sıkıyordu bunu dikkate alarak android platformunda fazlasıyla popüler olan Zombie Age 2'yi sizlere MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istedim bu sayede oyun içindeki silah, özellik ve karakterlerin hepsini rahatça kullanabileceksiniz. Zombie Age 2 Divmob Games firmasına ait olan aksiyon ve macera tarzında sıkılmadan oynayacağınız telefonunuzun şarjını bitirmenizi sağlayacak türden bir oyundur. Adından da anlaşıldığı üzere Zombie Age 2 (Zombi Çağı 2), dünyayı işgal eden öfkeli zombilerle savaşıyoruz oyun içi kontroller oldukça basit zaten joystick mantığı mevcuttur. 7 farklı bölgede, 30'un üzerinde silah çeşitliliği ve kullanılmayı bekleyen 17 farklı karakter sizleri bekliyor. Zombie Age 2 MOD olduğu için sınırsız para ve cash vardır. Bölüm sonlarındaki güçlü bosslarda zorlanabilirsiniz asla pes etmeyin. Zombie Age 2 Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 35.000'den fazla indirilmiştir. Her bölümde zorlu görevler sizleri bekliyor.
Oyunumuzdan Görüntüler


Zombie Age 2 MOD APK
Kurulumu
Zombie Age 2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Zombie Age 2 sınırsız para ve cash hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

121 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tebrikler çatal bıçak seti kazandın

      Sil
    2. oyunun keyfini çıkarın hocalarım :)

      Sil
    3. Hocam Respawneablesi modlayın Lütfen

      Sil
    4. respawnables armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    5. Respawnablesda hile istiyorsan supersu root programi at telefona sonra freedoom indir kur ucretsiz herseyi alabilirsin hocam ;)

      Sil
    6. toprak hocam minecraft pe 0.9 sürümü çıktımı yoksa yalan haber mi ? çıktıysa bi link atarbilirmisiniz ?

      Sil
    7. umutcan hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
    8. hocam siteye ekleyin demiyorum :) çıktımı sadece onu sordum diğer sitelerde var yazıyo indirince 0.8.1 gözüküyor 0.9.0 varmı peki ?

      Sil
    9. Bu oyun online mi hocam?

      Sil
  2. hocam dr driving yeni sürüm modlarmısınız(Barış)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dr driving 1.29 mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Hocam telefonumdaki asphalt 8 için hile programı arıyorum fakat bulamadım sen nasıl buldun söylermisin ( bu arada telefonum nokia lumia 520 )

      Sil
    3. hocam nokia lumia android olmadığı için yardımcı olamam

      Sil
    4. Hocam android tabletimdeki oyunlara hile yapabilecegim bir program ariyorum ama bulamadim varsa paylasirmisin simdiden tesekkurler

      Sil
  3. Hocam benim romum ney nasil anlicam gingerbeard xwktn yaziyor yani hangisi olacak

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam oyun için çok teşekkür

    YanıtlaSil
  5. Toprak hocam google playde tenis 3D var fiske tenisi diyede gecio para hileli olarak atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiske tenisi tennis 3D mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Freedom ile oluyor hocam ben yaptim

      Sil
  6. fiske tenise game killer ile hile yapabilirsiniz. Tarafımca denenmiştir. Dün akşam sitede bu oyunun modlusunu arayıp bulamadım :D Bugün bi baktım eklenmiş :D Sağolasın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam oyunun keyfini çıkarın :) iyi oyunlar

      Sil
  7. Hocam ana bant s5570XWKT6 yaziyor olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. S5570XWKTN dosyası varsa onu kullanmalısınız hocam çünkü S5570XWKT6 PDA sı S5570XWKTN'dir.

      Sil
  8. Oooo hocam super bi paylasim bekledigim buydu :D bu arda en son surummu bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.0.8 sürümü son çıkan 1.0.9 ama gözle görülür bir güncelleme yapılmamış oyun aynı anlayacağınız

      Sil
  9. Hocam champman son surum modlu p@laylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Champ Man 1.4.0RC9 MOD APK - PARA HİLELİ sitede var zaten hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2014/04/champ-man-140rc9-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  10. Hocam my talking tomu indirirmisiniz bizimkiler kaldirmiyo da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my talking tom son sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef

      Sil
  11. toprak hocam clumsy ninjanın armv6 sı varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. clumsy ninja armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. hocam ona benzer bir oyun varmı

      Sil
  12. Hocam mod yapmasi uzun surmuyorsa zombie age var bu oyun cikmadan onceki sadece zombie age onu mod yapip siteye yada burdan link atabilirseniz sevinirim hocam :)

    YanıtlaSil
  13. hocam arastirdim age of warring empireye hile yapiliyor hocam lutfn bi bakin bu bnim icin cok onemli . ( aTaCan )

    YanıtlaSil
  14. toprak naber ben senin sınıf arkadaşınım :D biraz düşün kim olduğumu anlıcaksınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim 30 tane sınıf arkadaşım var :D

      Sil
    2. bende onlardan biriyim toprakım :D biraz düşünsen kim olduğumu anlarsın aslında

      Sil
    3. toprağım dediğine göre bilalim :D

      Sil
  15. Real drift koyarmısın hocam

    YanıtlaSil
  16. Hocam subway surfer miamiyi atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surfer miami armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  17. Hocam kingdom rush frontiers oyununu atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kingdom rush frontiers android 4.0 ve üzeri sürümlerde çalıştığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  18. Toprak hocam call of mini sniper ve call of mini infinity koyarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. call of mini infinity ve call of mini sniper galaxy mini de çalışmıyor

      Sil
  19. Hocam subway surfers miami yapaisiniz vaktiniz varsa lutfennnnn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surfer miami armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  20. merhaba toprak hocam acaba bu sitedeki oyunlar benim telefona olur mu vodafone 945 androidi 2.3.7 şimdiden teşekkürler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boşver hocam zaten geçenlerde yüklediğiniz boss 2 (17+) yükledim çalışıyo diğerleride çalışır

      Sil
    2. can hocam yüzsüz insanın birisi adımı kullanarak yorum yapmaya çalışmış. vodafone 945'te sitede oyunların neredeyse hepsi çalışır sıkıntı etmeyin

      Sil
  21. Hocam hay day mod yapabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hay day armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  22. Hungry shark para hileli yükleyebilirmisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hungry shark evolution armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  23. Toprak Hocam Brother in Army 2 yükledim sorunsuz çalışıyor ama oyuna girince ekran beyaz adamların kolu 2 metre ötede oluyo yardım edebilrimisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorunun çözümü ancak chainfire 3d uygulaması ile olur sitede var inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      yalnız root olmanız gereklidir.

      Sil
  24. Hocam Kingo Android Root ile galaxy pocket neo'ya root atabilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kingo android root ile ilgili bir bilgim yok. onun yerine google'da galaxy pocket neo root diye aratırsanız daha verimli sonuçlar elde edersiniz

      Sil
    2. Hocam çok araştırdım ama bulamadım hep yabancı siteler Rusça felan :/

      Sil
    3. inceleyin hocam

      http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2433263

      Sil
  25. Hocam pes 2012 data için bakarmisiniz indiremedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emirhan hocam bu konuyu inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/11/pes-2012-pro-evolution-soccer-105-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  26. hocam oncelikle oyun icin tskrler indirdim oyniyicam birazdan.
    ve hocam rica etsem benim tel. icinde bi root yontemi soylesen internete cok aradim ama bulamadim
    bu arada benim tel. zte blade s live
    ve hocam final fantasy 3 ü atarsancok memnun olurum cevaplarini dort gozle bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam zte blade s live root diye google'da araştırın var.

      final fantasy 3 son sürüm için bakacağım

      Sil
    2. hocam cok arastirdim ama inanin ki bulamadim ve hocam ne zamana ekleye bilirsin cvp icin tskrler.. :)

      Sil
  27. Hocam Throne Rush son lw ve sınırsız malzeme atabilirmisin

    YanıtlaSil
  28. Hocam marvel avengers alliance hilesini ckartabilirmisin 14 mg lık bisi kolay olacaktr simdiden tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marvel avengers alliance armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
    2. Peki marvel run jump smash oyunu onu ekleyebilirmsin hileli olmasn play storede ucretli

      Sil
  29. hocam apk oyunlar nasıl yapılıyo siz yapamazmısınız örnegin pes 2012'i pes 2014'müş gibi kodlasanız görseller pes 2012 olabilir ama transferler forma toplar tüm ligler pes 2014 gibi olsun.bide görüntünün hd olması yeterde artar bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dediğiniz şeyi benim yapmam imkansız gibi, üzgünüm

      Sil
    2. hocam angry birds hilesi varsa paylaşırmısınız

      Sil
  30. Yine de sağolun hocam sitede Throne rush a benzer bir şey varmı

    YanıtlaSil
  31. Selam Hocam konuya ait diyil ama yinede sormak istiyorum telefon alicam Sony Xperia ZR iyimi oyunlarina gore sikinti yasaya bilirmiyim direk oyunlari Gogle Playden indirmek istiyorum da ona gore. Bir arasdirip baka bilirmisiniz. Simdiden Tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sony xperia zr işinizi görür ama onun yerine aynı fiyata lg g2 alabilirsiniz

      Sil
  32. hocam farming similator hileli varmi varsa linkini atarmisiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farming simulator mod sitede var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/07/farming-simulator-v1013-mod-apk-para-hileli.html

      Sil
  33. earth and legend lutfen hocam ( ismet )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. earth and legend galaxy mini kasıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  34. bloğun üst kısmındaki kategoriler nasıl koyuluyor

    YanıtlaSil
  35. Zombies N guns mod lutfen hocam

    YanıtlaSil
  36. hocam selam yağ çekmeyeceğim :) beyblade v force hd varmı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyblade v force android için yok hocam

      Sil
    2. Sağolun hocam peki Beylade'in herhangi bir hd oyunu varmı ? ben gba emülatörle g revolution u oynuyorum.Ancak görüntü hd olmayınca çok yapmacık kalıyor oyun. İlgilenirseniz teşekkürler hocam.kolay gelçsin.

      Sil
  37. hocam ben ali dinç 6/B den hocam hardest shooting oyununu koyarmısın

    YanıtlaSil
  38. Hocam droidippy unlocked atar mısın eğer sorun olmazsa.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  39. hocam bazı forumlar retricayı full apk olarak galaxy mini uygun şekilde vermiş bunu siz de yapabilirsiniz yani retrica full apk galaxy mini için uyumlu oluyor kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam verdikleri retrica orjinal değil.
      ve zaten retrica galaxy mini için uyumludur

      Sil
  40. HOCAM RE-VOLT 2 NIN MODLUSU OLABILIRMI ACABA?

    YanıtlaSil
  41. hocam smash hit ve swamp attack yuklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor emir hocam.

      swamp attack için play store linki verir misiniz

      Sil
    2. hocam linki nasil vericez anlatirmisiniz

      Sil
  42. Hocam death trigger 1in gold hilesini yapar misin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dead trigger armv6 cihazlarda çalışmıyor siteye ekleyemem

      Sil
  43. Hocam tekrar soracagim kusura bakma blitz brigade hileli varmidir ? Yada Game Dev Story hileli

    YanıtlaSil
  44. Hocam size birkaç soru soracağım. Ben telefonumun (Samsung Galaxy Gİo s5660 (Android 2.3.6) Rootlu Clockworkmod Recovery'li) dahili hafızası çok az. Ben araştırdım dahili hafıza arttırmayı ve bir sitede buldum. SD Card'ın hafızasının bir kısmını dahili hafızaya dönüştürmeyi anlatmışlar. SD Card'ım 16Gb Class 10. Ben de şu adımları uyguladım. Clockwork Recovery/advanced/sd card partition/burada seçtim alanı/swap'ı 0 yaptım. Sonra SD Card'ı partition yaptı telefon.Sonra reebot system now yaptım. Telefon açılınca adamın verdiği zip'i SD Card'a attım. Bu sefer şu işlemleri yaptım: Clockworkmod Recovery/mounts and storage/mount system'i unmount system yaptım sonra mount data'yı unmount data yaptım/install zip from SD Card/ Choose zip/ adamın verdiği zip dosyasını telefona flashladım. Reebot system now yaptım tekrar. Telefon açıldı ama dahili hafızaya 1.kb bile eklenmedi ama SD Card'tan 2gb eksildi. Bunun nedeni ne olabilir? Nasıl dahili hafızayı arttırabilirim? Lütfen yardım edin hocam. O kadar yazdım :D

    YanıtlaSil
  45. Hocam link sorunlu

    YanıtlaSil
  46. Hocam htc chacaya göre subway sutfers yazilimi bulunmaktamidir.

    YanıtlaSil
  47. zombie diary para hileli yok mu

    YanıtlaSil
  48. toprak hocam ninja revenge mod yaparmisin

    YanıtlaSil
  49. apkyi kuramıyorum zombie age 2 icin yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  50. Hocam dr.diving i yaparmsnz sorun olmssa

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir