Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

1 Nisan 2014 Salı

Plague Inc. 1.7.4.2 MOD APK - ALIŞVERİŞ HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Siteden aldığım isteklerden birisiydi oyunumuzu bir çoğunuzun bildiğine eminim zaten siteyi açtığım zamanlardan bu yana sürekli olarak paylaştığım oyunlardan birisidir Plague Inc. oyun Play Store'da güncellendiği için sizlere tekrardan MOD yani alışveriş hileli olarak sunmak istedim maksat oyunun tadını sonuna kadar çıkarabilesiniz. Plague Inc. oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum amacınız farklı malzeme ve özellikleri kullanarak tehlikeli bir virüs oluşturup insanları yani dünyayı yok etmekten geçiyor. Oyunumuzun yapımcı firması flash oyun sektörünün büyüklerinden Miniclip'tir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 620.000'den fazla indirilmiştir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Plague Inc. 1.7.4.2 MOD APK
Kurulumu
Plague Inc. 1.7.4.2 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Alışveriş hilesi : oyuna giriş yaptığınızda virüs seçme bölümünde iken sol alt köşedeki kısma dokunun açılan bölümde "Restore Purchases" butonuna dokunun işlem tamamdır.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

89 yorum:

  1. ilk yorum :D
    Hocam google de minecraft armv6 ve FIFA 14 armv6 var baksan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition armv6 olmuyor.
      hocam gördüğünüz fifa emulator ile oynanıyor. orijinal android için olan fifa 14 armv6 olmuyor hocam.

      Sil
  2. S.a Toprak bey telefonuma nova yı yükledin sizin sitenizdeki arızalı olduğu için başka bir siteden oyun açılıyor çok da güzel oynuyorum ama multiplayer oynamak için hesap gerekiyor bende hesap açtığım halde hesabı kabul etmiyor ne önerirsiniz ?? (telefonum galaxy young GT S5360

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bide Görkem Gülerin belirttiği gibi sitenizdekilerden başka minecrafta benzeyen yada minecraft varmı ?

      Sil
    2. hocam oyun orijinal olmadığı için hesabı kabul etmiyordur.

      hocam minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmıyor. sitede minebuilder var benzeri onu deneyin

      Sil
  3. Hocam ben yine Ali Dinç 6/B den hocam banana kong alışveriş hileli paylaşın. Ha bide minigore zombies 2
    Para hileli. Paylaşın. Bunlar benim için çok önemli lütfen bugüne birini paylaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam banana kong'un sıkıntılı olduğunu söyledim.
      minigore zombies 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
    2. Ben yine Ali Dinç 6/B den Ha bide stickman ski racer para hileli paylaşın

      Sil
    3. Banana kong kuzenim sadık anıl kaya game killerden yaptı ama modern yapamadı bide ha denemesini bu benim için çok
      önemli lütfen

      Sil
    4. Hocam ben Ali dinç B den modern yanlış olmuş o aslında mod olcak

      Sil
    5. ali hocam mod yapabilsem eklerdim zaten. stickman ski racer için bakacağım olursa yarın eklerim

      Sil
    6. Hocam ben Ali dinç 6/ B den mesajlar bana ait tir isim yazmiyo
      bi bakın mesajlara ya.

      Sil
    7. hocam size ait olması veya başka birisine ait olması bir şeyi değiştirmez gördüğüm zaman cevap veriyorum zaten

      Sil
  4. hocam sky gamblers rise of glory son sürüm modlu paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  5. Hocam öncelikle tşk ederim hocam minecraft hic olmassa bir hile gosterseniz

    YanıtlaSil
  6. Hocam zombie diary hileli atarsanız cok sevinirim

    YanıtlaSil
  7. Hocam neden türkçe değil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun türkçe dil desteği yok ki zaten hocam

      Sil
  8. Hocam groove raver mod apk yüklermisiniz eğer olmassa road smash sınırsız para hileli paylaşırsanız teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. groove racer mod olmuyor. road smash armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  9. hocam subway surf ve templerun 2 son sürümlerini kaldırmazmı bu sitede eski sürümler varda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sürümleri armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  10. hocam ben kore malı s4 aldımda ram çok düşük bu nedenle temple , subway gibi oyunlar loading kısmından sonra atıyor rom rot felan yapsam bir fayda görürmüyüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaç gösteriyor ram ı ? bu arada orjinalı varken nasıl telefonlar alıyosunuz beleşe konmak için ya.

      Sil
    2. hocam kore malı cihazlar alırsanız karşılaştığınız sorun çok normal yapabileceğiniz hiç bir şey yok

      Sil
  11. HOCAM 300: SEIZE YOUR GLORY ATABILIRMISIN RICA ETSEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 300: Seize Your Glory armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Hocam "Just Shout" para hileli olarak ekler misiniz ?

    YanıtlaSil
  14. hocam spotify premiumda nası bi sorun çıkıyor ? çok lazımda bedava sürümü hiç bi işe yaramıyo karışık çalıyo sadece :(

    YanıtlaSil
  15. Hocam fortress under siege para hilesi yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  16. Hocam sagolun hocam street fight tarzi bir oyun paylasirsaniz sevinirim xben piysada bulamadim yok sanirim paylasirsaniz sevinirim
    (EpsiloN)

    YanıtlaSil
  17. Hocam allah razi olsun cok sagolun hocam cok sagol

    YanıtlaSil
  18. Hocam bu milli egitim tabletlerine telefondan apk dosyasi atilmiyor ne yapmami önerirsiniz baska her turlu dosya atiliyor ama apk atilmiyor...
    Birde hocam root gerektirmeyen DNS programi paylasirmisiniz play store da DroidVPN diye birsey var ama karisik gmailden sifre falan daha kolay bi program varsa sevinirim Hocam son olarak tabletin ekran kilidini kirmanin kolay yolu nedir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam milli eğitim tabletlerini hiç kullanmadım bilgim yok açıkçası. internette araştırmanız sizin için daha iyi olacaktır.

      Sil
  19. hocam f-18 carrer landing armv6 yükleyebilirmisiniz?
    kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  20. toprak hocam ben luchy pacher ile poweramp 539arm crackledim.Bir sorun çıkmaz dimi.Son sürümdede olurmu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski sürümlerde de lisans sorunu vardı lucky patcher etkili olmuyordu

      Sil
  21. Hocam tesekkurler emeginiz yine fevkalade fakat ben bu oyundaki hileyi anlamadim daha dogrusu yapamadim restore purches dediginiz yere tikliyorum oyle duruyo birsey olmuyo :) tam olarak hilede ne yapabilecegimi soylermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam restore purchases dediğinizde parayla alınan virüs paketlerini açmış olursunuz

      Sil
  22. Hocam sizi fazla sıkmak istemiyorum ama eyes-the horror game'i armv6'ya portlasanız gerçekten çok iyi olur bu olmaz derseniz başka bir korku oyunu yukleseniz olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam portlama işlemleri artık eskisi gibi sonuç vermiyor üzgünüm

      Sil
  23. Hocam lg e612 optimus l5 cihazıma cyanogenmod 11 yükledim şu an çalışıyor ama wifi de sıkıntı var açılıyor diye gösteriyor ama bir saat de beklesen açılmıyor bunun için yapabileceğim bir şey var mı? Komut v.s?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom romdan daha fazlası beklenmez zaten size önerim stock roma dönmeniz

      Sil
  24. Hocam uygulama kitleme uygulaması koysanız

    YanıtlaSil
  25. Toprak hocam minecraft pocket edition
    Lütfenn armv6 olmuyosa siz bişiler yaparsınız ne olur :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam armv6 olmuyor yapabileceğim hiç bir şey yok

      Sil
  26. Hocam restore purchases tıkladığımda failed to restore purchases diyor bakteriler açılmadı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barış hocam bende sorunsuz çalışıyor. cihazda market üyeliğiniz açık değilse bu sorunu yaşayabilirsiniz

      Sil
  27. Toprak hocam.six guns yeni sürüm hileli atarmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yeni sürüm armv6 cihazlarda sorunlu maalesef

      Sil
  28. smash hitti yuklermisiniz

    YanıtlaSil
  29. hocam sevgiler saygılar uzun süredir takip edemiyordum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun Mehmet hocam :) sevgiler saygılar..

      Sil
  30. Hoam çok çok çok çok sağolun verdiğiniz dr web virüs programı otomatik güncelleniyor teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam keyfini çıkarın uygulamanın güvenli telefonlara...

      Sil
  31. Hocam puffinin son surumu aticaginizi soylemistiniz ama atmadiniz lutfen ilgilenizmisiniz eski surumu kabul etmiyoda o yuzden free olanida flas player service paketi istiyo oda ucretli oldugu icin sizi rahatsiz ediyorum kusura bakmayin...

    YanıtlaSil
  32. Toprak hocam sitenizi sevgiyle takip ediyorum bir sorunum var ben google play stora giremiyorum bağlantı yok diyor ama internet var hatta modemin dibindeyim

    telefonum galaxy mini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni sorun bndede oluyo sunucu ile saglan bir baganti kurulamiyor diyo bu sorun gecici olur eger devam ederse musteri hizmetlerini arayiniz diyo ama musteri hizmetleri bisey yapamiyor bunu toprak hocaya sordum baska wifiye baglan dedi onuda denedim iki aydir bu sorunla ugrasiyorm yardim edin toprak hocam..

      Sil
    2. Kardes bendede olmustu ama telefona format attim düzeldi veya intarnetten play storeyi indir

      Sil
    3. bendede sorunlar cok oldu modemi kapatip actim sorunlar gitti sizde modemi kapatip acin duzelir.

      Sil
    4. hocam sorununuz bağlantı yaptığınız modemle ilgili farklı bir ağ üzerinden giriş yaptıktan sonra normal modeminizi kullanmaya devam edebilirsiniz

      Sil
    5. veri hizmeti tahsis edilmemis diyor ama 2 kere format attm internetten de indir modemide kapattim baska wifi baglandim olmuyor

      Sil
  33. hocam s3 arm v kac yuksektir mesela sekiz arm v yuksek olanlar tum oyunu calistirirmi s3 guncellendi surumu 4.3 abimdede varda onda gordum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam s3 armv7'dir oyunlarda sıkıntı yaratmaz

      Sil
  34. hocam benim telefonum galaxy y ben telefonuma root attım chainfire'yi kullanabilmek için rootu attım ve şu anda hiç bir sorun yok ancak root attıktan sonra kamerayla çektiğim videolar değil ama fotoraflar bulanık çıkmaya başladı birde chainfire sayesindr beyaz ekran olan oyunları düzelttim ama sadece hill clim racing oyunununda grafikleri kötüleşti ama diğer oyunlarda hiç bir sıkıntı yok bu iki sorunu özellikle kamera sorununu düzelymenin yolu varmıdır?cevabınız için şimdiden sağolun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic sanmiyorum kardesin ayni sorun bende de var benim telefon samsung galaxsy ace 2 kameram 1 aydir bulanikti root u geri aldim ama nafile 1kere gitti girdaha gelmedi bende yine root attim ama bana su an puffin son surum lazim hocam lutfen attin

      Sil
    2. hocam kamera ile root işleminin bir alakası yoktur yaşanılan sorundan emin olmak için cihaza stock rom kurun deneyin bir kez. bende öyle bir sıkıntı yok telefonu aldığım ilk günden bu yana root

      puffin bugün eklenecek burak hocam

      Sil
    3. Saolun hocam hem puffin hemde kamera icin

      Sil
  35. hocam şöyle boyutu büyük olan google play store'da olmayan yani gameloft ve ea oyunları gibi kaliteli bir oyun paylaşabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. armv6 cihazlarda çalışan bulursam elbette hocam

      Sil
  36. hocam su googl playde parali olan reckless getavay i yuklermisiniz telefonum galaxy mini

    YanıtlaSil
  37. Hay Dayın Hack Tool Unu Verirmsiniz Hocam Hilesini Cok Yapmak İsterim Ama Yapamıyorum Bi Yardımcı olurmsunuz.

    YanıtlaSil
  38. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  39. Sa toprak hocam yaw hocam bildiginiz guzel bi yarış oyunu varmı sitede

    YanıtlaSil
  40. Hocam eline sağlık çok iyi olmuş ama benim anlamadığım bu oyunlara böyle mod nasil yapiyosun birazcık söylesen? :D

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir