Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Nisan 2014 Perşembe

Crazy Taxi APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Sokaklarda aracınız ile terör estirmeye ne dersiniz ? Cevabınız evet ise bugünkü konumuz kesinlikle sizin için. Ne günlerdi internet kafelerde deliler gibi crazy taxi oynardım. Crazy Taxi oyun dünyası için SEGA firmasının yarattığı efsane oyunlardan birisidir yapımcı firma oyunun sevildiğini bildiğinden mobil platform içinde Crazy Taxi'yi geliştirdi. Bilgisayarda oynamak gibi olmasa da böyle efsane bir oyunu telefonunuzda taşımak canınız sıkıldığında açıp oynamak gibisi yok. Aranızda elbette bilmeyenler vardır onlar için kısaca anlatmak istiyorum. Crazy Taxi SEGA firmasının yaratmış olduğu efsane oyunlardan birisidir adından da anlaşılacağı gibi çılgın bir taxi şoförünü canlandırıyorsunuz oyundaki amacınız aldığınız yolcuyu belirtilen noktaya süreniz bitmeden yetiştirmek karmaşık yollar, üzerinize gelen araçlar ve bir dünya yaya sizleri bekliyor.. Crazy Taxi içinde 16 mini oyunda sizleri bekliyor. Crazy Taxi Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 10.89'dir.

Oyunumuzdan Görüntüler



Crazy Taxi APK
CrazyTaxi-SD-DATA
Kurulumu
CrazyTaxi-SD-DATA dosyamızı indirip rardan çıkaralım "com.sega.CrazyTaxiplayhaven" ve android/obb klasörüne atalım. (obb klasörü yoksa siz oluşturun)
Crazy Taxi APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

130 yorum:

  1. hocam ilk yorum daha denemedim ne zamandır istediğim oyundu saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor. iyi oyunlar

      Sil
    2. Hocam six guns hile yaparmisiniz yalvaririm nilur lutfen cok onemli

      Sil
  2. hocam smash hit yüklermisiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende galaxy ace var ama smash hit calisiyo

      Sil
  3. Hocam sagolun boyle eski oyunlar bizi cocuklugumuza goturuyor gercekten cok guzel keske pokeman da olsa ama yookk
    (EpsiloN)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle hocam çocukluğumuzun oyunları :) zaten eski oyunlara karşı zaafım var sevenlere öneririm. pokemon da olsa kesinlikle mükemmel olurdu belki bir yapımcı bu düşünür

      Sil
    2. Toprak hocam mesajımı kesinlikle dikkate almalısın ve sitende kullanmalısın(yanlış anlama emir değil öneri) Pokemon oyunları android'e ya da pc'ye değil game boy advance ve nintendo ds gibi konsollara çıkar fakat bu oyunları telefonda yada pc'de oynamak için çeşitli yollar var çeşitli programlarla bunlara emülatör deniyor.gba oyunları armv6 cihazlarda çalışır myBoy adlı emülatör ile mutlaka dene Nintendo ds oyunları ise üst seviye oyunlar onlar Drastic adlı emülatörle yapılıyor ama bildiğim kadarıyla armv6'larda çalışıyor.Önerimi dikkate alırsan minnettar olurum.

      Sil
    3. hocam emulatorda çalışan eski oyunları bende seviyorum pokemon ve benzeri oyunları oynayabiliyoruz zaten aklımda olan bir şey.. ilerleyen günlerde bu tarzda bir konu açacağım

      Sil
  4. Hocam traffic racer lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. Hocam Mushboom Modlayin Lutfen

      Sil
    3. mushboom armv6 çalışmıyor hocam

      Sil
    4. Hocam Crazy Taxi Siyah Ekran Oluyor Ya Bi Yardim Etsen Chainfiredene yaparsam olur hocam tam sollylersen cok makbule gecer

      Sil
  5. Hocam wipeout yükleyebilir misin ?

    YanıtlaSil
  6. yine ben hocam GT-S5360 rootlucam hangi rootu onerirsiniz ? sitenin linkkini paylasirminiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gt-s5360 - galaxy y hakkında bilgim yok google'da araştırın hocam

      Sil
  7. Hocam çok istediğim bir oyundu fakat biraz fazla kasiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy minide kastığı pek söylenemez kendi cihazım da stock rom kullanıyorum

      Sil
  8. bu oyunu galaxyy de deneyen var mı

    YanıtlaSil
  9. Hocam oyunlarin datasini rar a koymasaniz mobilden giriyorum indirmiyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rar olmadan nasıl indirmeyi düşünüyorsunuz hocam ?

      Sil
    2. zip olmuyo mu hocam

      Sil
    3. Hocam telefonunuza androzip proyu indirirseniz butun dosyalari zipten cikariyo ben mobilden oyle kullaniyorum

      Sil
  10. Toprak hocam armv6 cihazlarda clash of clans gibi bir oyun varmı varsa atarmısınız lütfen cevapla (ı love you)

    YanıtlaSil
  11. Hocam vault preminum yapar mısınız ?

    YanıtlaSil
  12. hocam root browser ile mi atıyoruz o dosyaları ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam playstore'da zarchiver var indirip kurun data dosyasını onunla çıkarın

      Sil
  13. hocam smash hit var mı armv6 varsa paylaşır mısınız?

    YanıtlaSil
  14. Hocam ben yine Ali Dinç 6/B den
    Stickman. ski racer. Para hileli
    Ve dr driving para hileli güncel
    ha bide minecar adventures
    ha az kalsın unutuyordum pou guncellenmis. para hileli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam ben yine Ali dinç. Hocam bi bak

      Sil
  15. Toprak Hocam san zahmet champ man'i yapabilirmisin lütfen hocam oyun çok iyi ...

    YanıtlaSil
  16. i serisi cihazlarda çalışırmı bu crazy taxi ?

    YanıtlaSil
  17. Hocam Champ Man modlayacaktınız noldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. champ man yarına kaldı hocam

      Sil
    2. Hocam gta 3 mod yaparmisiniz

      Sil
    3. hocam gta 3 armv6 cihazlarda başlı başına bir sorun

      Sil
  18. Hocam lütfen sehir kurma veya benzeri bir hileli oyun paylasin yada linkin verin

    YanıtlaSil
  19. Real football manager yukler misiniz ? hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam real football manager armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  20. Toprak hocam nyanko ninja yı alışveriş hileli yapabilirmisim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam olursa mod olarak eklerim ilerleye günlerde

      Sil
  21. Hocam ilk olarak cok iyi bi paylasim sonra sitede eski konularda bunu buldum
    iBlast Moki 2 Full APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6) linki kirik bi el atsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konulara dönecek vaktim yok şuan için

      Sil
  22. Merhaba hocam ben umut ben denedim olmadim telefonum hTc Wildfire SA510e yardimci olurmusum bide bi drift oyunu atamisin hocam.Simdiden Tesekkur Ederim Hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umut hocam crazy taxi galaxy mini de sorunsuz çalışıyor diğer cihazlar hakkında yardımcı olamam

      Sil
  23. Toprak abi minion rush i yukleyebilir misin acaba ? :)

    YanıtlaSil
  24. Hocam belki bi bilginiz yoktur ama ben yinede sorayım dedim app Store'da çok ün kazanmış bi oyun var ismi battle camp sitesinde girdiğimde Android coming soon yazıyor bende çıkış tarihi ile ilgili bilgi biliyormusunuz diye soracaktım?

    YanıtlaSil
  25. Bloody harry hocam lutfeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bloody harry armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  26. Toprak hocam biliyorum bunaldınız ama inşallah yarın atarsınız Champ Man i çok istiyorum arkadaşlarımada tavsiye ettim sizi bilmiyorlardı şimdi hepsi indiriyor oyun bide bu oyun bildiğum kadarıyla ingilizce siz buni türkçemi yapacaksınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Türkçe yapamam. ama mod olarak ekleyeceğim

      Sil
  27. hocam champman modlarsaniz sevinirim sizde olmasaniz nerde boyle oyunlar bulurum rf 2010 qvga portlayin liutfen iyi aksamlar

    YanıtlaSil
  28. hocam dream leuge soccer mod seklinde ekliyebilirmisinz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  29. Hocam sizinde bu sayfa sayesinde baya kiz cevreniz var dimi (yorumu silmeyin cevaplayin)

    YanıtlaSil
  30. Hocam rardan nasıl cıkarıcaz bilmiyorumda solermisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atakan hocam play store'da zarchiver var onu kullanın

      Sil
  31. Hocam bize öyle bi program şirketin sôyleyinki herturlu siteye girelim ve IP adresimiz gizli kalsin yani bizim için sorun olmasin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vpn uygulamaları bu işi görür rahatlıkla

      Sil
  32. hovam megapolis para hileli modlarmisiniz youtubede gordum adam yapiyodu lutfen sireye ekleyin hocam bu arada tesekkurler

    YanıtlaSil
  33. Hocam zarchiveri indirdikten sonra ne yapacagımı bilmiyorum sölermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kullanımı basit zaten Türkçe. Rar dosyasını zarchiver ile açıp çıkar demeniz yeterlidir.

      Sil
  34. Paket cozumlede sorun var diyo yaptımda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz apk dosyası bozuk inmiştir tekrardan indirin

      Sil
  35. Hocam Bad Piggies Son Sürüm Hileli - Fruit Ninja Son Sürüm Hileli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bad piggies galaxy mini de kasıyor hocam. fruit ninja için bakacağım

      Sil
  36. tamam hocam şimdi oldu kasma sorununu çözdüm arka planda 3 tane daha uygulama çalışıyormuş oyun çok güzel kolay gelsin saolun

    YanıtlaSil
  37. Hocam reckles Getaway yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reckless gateway galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  38. hocam benm bı sorunum war eskıden yukleyıp sıldıgım uygulamalr oynlar sımdı uygulama yklenemedı hatası werıyor crazy taxıdede bu sorun yasandı bı cozzum bulabılırsenız memnun olurum saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bunun tek çözümü cihazı fabrika ayarlarına döndürmektir.

      Sil
  39. Hocam rica etsem hvga apk'sını da paylaşırmısınız.Bide hocam telefondan canlı tv izlemek istiyorum ama google playden indirdiklerim kasıyor Bildiğiniz bi prog. varsa söyler ya da paylaşırmısınız.Saolun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam paylaşımdaki apk dosyası HVGA ekranlarda da çalışır. tv için önerebileceğim bir uygulama yok hocam

      Sil
  40. hocam ace s5830i açarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmiyorum hocam galaxy mini de sorunsuz çalışıyor

      Sil
  41. Hocam galaxy y custom rom kurulu(aosp) oyunun simgesine basınca siyah ekran çıkıp menüye dönüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu tip sorunları yaşamanız çok normal sonuçta custom rom kullanıyorsunuz önerim stock roma döndürmenizdir cihazı

      Sil
  42. Hocam ben anlayamadim once apk yi indirdim sonra datayi indirdim apk yi actim klasor falan olusmadi na bim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada telefonum s 3

      Sil
    2. hocam apk dosyasını açmayacaksınız. sd kart dosyasını yani datayı açacaksınız

      Sil
    3. Hocam bu eylemi gerceklestirecek uygulama bulunamadı diyo

      Sil
    4. Lutfen yardim edin hocam..

      Sil
    5. hocam zarchiver indirin play store'dan işinizi görür rar dosyasını çıkarabilirsiniz bu sayede

      Sil
  43. Hocam ben az onceki kisiyim
    Bana detayli bir sekilde anlatirmisiniz telefondan rardan cikariliyomu lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefondan rar dosyalarını çıkarabilirsiniz elbette. öncelikle play store'dan zarchiver adlı uygulamayı indirin. ardından zarchiver'i açıp rar dosyasının bulunduğu dizine gidelim ve rar dosyasına girelim menü tuşuna basıp çıkar diyelim bu kadar basit çıkan klasörü anlatımdaki gerekli klasöre atın ve apk dosyasını kurun ardından iyi oyunlar :)

      Sil
    2. Hocam kac aydir bu olayi anlamiyordum cok cok tesekkurler

      Sil
    3. yardımcı olabildiysem ne mutlu bana hocam. iyi oyunlar :)

      Sil
  44. arkadaşlar root konusunda bisey buldum
    önce korkuyodum root a
    arkadaşlarım yapti
    burdaki İ serisi için
    dosyayı indirdim sd ye attim tikkliyorum
    reboot system now a tiklayinca açilıo
    ama root lanmamiş
    oluyodu arkadaŞimin young u wardi
    root dosyasiyla denedim
    oldu superuser felan war sorun. yok şuan

    YanıtlaSil
  45. Hocam vectoru atarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam vector armv6 cihazlarda sorun çıkarıyor

      Sil
  46. hocam flick tennis fiske tenisi oyunu hile atarmısın siteye

    YanıtlaSil
  47. toprak hocam benim tel samsung galaxy ace gt s5830i crazy taxi şuanda yükleniyo açılırmı bide root önerisi ile chainfire 3d bide ben sitedeki nfs shift i yükledim ama telefonda kullandıgım clean master secrutiy virüslü olduğunu söyledi eline geçerse nfs shift nasıl yükleyecegimizi anlatsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam crazu taxi'nin i serisi cihazlarda çalışma olasılığı yüksek. hocam oyunlarda virüs yoktur kefili benim

      Sil
  48. Kardeşim zannedersem true skate galaxy mini'de çalışmıyor ama rica etsem para hilelisini paylaşabilir misin?

    YanıtlaSil
  49. Hocam google playde ismi fiske tenisi diye geciyor hile atarmisin

    YanıtlaSil
  50. hocam bende i serisi var oyuna giriyorum fakat bi donuyor oyunun sesi geliyor görüntü gelmiyor

    YanıtlaSil
  51. Hocam galaxy pocket ta çalışır mı ?

    YanıtlaSil
  52. Hocam galaxy pcket neoya nasıl root atabilirim bi yardımcı olabilrimisin hocam ihtiyacım varda

    YanıtlaSil
  53. gt-s5830i de kasarmı ?

    YanıtlaSil
  54. Hocam rar indirme basarisiz diyo

    YanıtlaSil
  55. Hocam Crazy Taxi Samsung Galaxy Ace S5830i'de çalışırmı?
    En kısa sürede cevabınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil
  56. Galaxy y ile uyumlu traffic racer yükler misin para hileli olursa daha iyi olur lutfen

    YanıtlaSil
  57. Megapolis sinirsız para ve nakit yukler misin nolur çnk populer bir sehir kurma simulatoru

    YanıtlaSil
  58. Hocam Sitedeki Tüm Oyunlar Discovery yüklenirmi ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir