Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Nisan 2014 Perşembe

Jade Ninja MOD APK - SINIRSIZ PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Bugünkü konumuz hem sinir seviyenizi hemde parmak hızınızı ölçmek adına yapılmış oldukça zorlu bir oyun Play Store daha yeni eklendi ilerleyen günlerde umuyorum ki hakkettiği yere varacaktır. Oyunda yaşanacak parasal sıkıntıları bildiğimden sizlere MOD yani sınırsız para hileli olarak sunmak istedim. Jade Ninja'daki amacınız sürekli ilerlemekte olan ninja dostumuza yardım etmek yani onu arkadan kovalayan düşman ninjaları yok etmektir. Para sınırsız olduğu için kullanacağınız özellik ve silahları istediğiniz kadar geliştirebilirsiniz. Ninja, haydut, hayalet, iskelet gibi düşmanlar karşınıza çıkacaktır. Yalnız düşmanları öldürürken normal insanlara zarar vermemeye özen gösterin aksi halde bu sizin sonunuz olur. Bölüm sonların boss savaşları sizleri bekliyor. Jade Ninja Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler


Jade Ninja MOD APK
Kurulumu
Jade Ninja MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi: oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

105 yorum:

  1. 1.yorum teşekkürler hocam ve pes 2012 datasiz icin bakarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam pes 12 datasız olmaz maalesef. sitede var zaten anlatımıyla beraber rahatça kurabilirsiniz.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/11/pes-2012-pro-evolution-soccer-105-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
    2. Hocam Scores! World Goal armv6 cihazlarda calisiyormu

      Sil
    3. maalesef hocam score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  2. Ben Ali dinç brotherhood dosyası kardan cikmiyo.
    İlk yorum O:-):O:-$:-X:-@:-Ox-(:-@:-V:-X:-/:-|XD:-\;-):-*:Ox-(:-C:-Q:-Dx-(x-(:-O:-X:-\=-O:-/:-@XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rardan çıkmıyor ise bozuk inmiş olabilir hocam

      Sil
  3. 1.yorum :D hocam saolun :D

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Hocam bisi sorabilirmiyim sizce pes 12 mi yoksa real footbal 11 mi guzel

    YanıtlaSil
  6. hocam ice age village oyunda ki yorumuma bakarmisiniz ve tabi iki bu oyunda eminim ki diger paylasimlariniz gibi cok guzeldir basarilarinizin devamini dilerim :)...

    YanıtlaSil
  7. Hocam beach soccer yapabildinizmi

    YanıtlaSil
  8. Oyun için çok teşekkür ricam olacaktı ninja revenge ve go ninjayı modlayabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jade ninjanın keyfini çıkarın hocam.

      ninja revenge ve go ninja mod olmuyor.

      Sil
  9. Sa hocam.Smah hit armv6 oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  10. hocam survival run oyuyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam survival run armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  11. Hocam ben telefonuma cizgi roman indirdim ama okuyamiyorum bi tane program solermisiniz Okuyabilmem icin .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirdiğiniz çizgi romanın uzantısı nedir ?
      .pdf .doc gibi...

      Sil
  12. Hocam Survival Run oluyormu armv6 ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam survival run armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  13. hocam bir istegim olacak online koy kurma asker uretme haritali koy isgal etme felan olqn bir strateji oyunu onerirmisin pc icin kingsage turu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz tarzda bildim 2 oyun var clash of clans ve jungle heat var fakat galaxy mini çalışmıyorlar

      Sil
  14. hocam mond launcher paylaşırmısın

    YanıtlaSil
  15. Toprak gamekillerde oyundayken hile yapinca restart atiyor her oyunda yardinci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çoğu oyunda sorunsuz çalışıyor ancak bazı oyunlarda bu hatayı verebilir oyunun hile koruması varsa

      Sil
  16. hocam bisey sordum hocam bir istegim olacak online koy
    kurma asker uretme haritali koy isgal
    etme felan olqn bir strateji oyunu
    onerirmisin pc icin kingsage turu . ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam istediğiniz tarzda bildim 2 oyun var clash of clans ve jungle heat var fakat galaxy mini çalışmıyorlar

      Sil
  17. Hocam sizede cok is cikariyorum ama madem the oregon trail setter mod olmuyor o zmn armv6 yapip yorumdan link atarmisiniz bu gun
    :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşar hocam buyurun

      oregon trail settler 2.5.1

      http://www31.zippyshare.com/v/44024171/file.html

      Sil
    2. ya hocam mod nasil calisiyo.. bende mod calismadida ???

      Sil
    3. jade ninja zaten kendinden modlu hocam, oyuna girdiğiniz paranıza bakmanız yeterlidir

      Sil
  18. hocam neden cevap vermedin ben mond launcheri rica etmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam gözümden kaçmış. mond launcher tema değildir. launcher temasıdır kullanılması için bir launchere ihtiyaç vardır. buyurun linki

      http://www60.zippyshare.com/v/32045298/file.html

      Sil
  19. Hocam Traffic Rancer armv6 ya oluyrmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  20. hocam Score! World Goals armv6 da çalışıyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  21. hocam tempel run warda ama calmiyo
    yo yani.kare kare seyler cikiyo bir sure sonra verdgnz 3D programinida yptm ama hala ayni yardimci olrmsnz

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. galaxy y zaten temple run çalıştırmıyor hocam hiç bir yolu yok gibi konusunun altındaki yorumlarda da arkadaşlar bahsetmiş zaten :(

      Sil
  23. Hocam cok tesekkur ederim oregon trail settleri yyuklediniz icin. Birde danger dash sadece yakut hileli oluyormu :D

    YanıtlaSil
  24. Hocam bomb me yi elmas ve altın hileli sini atmaya calisirmisin hile olmuosa bir tek oyunu atarsan o bile yeter lutfen hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bomb me mod olmuyor hocam.

      oyun zaten play store'da uygun gözüküyor hocam

      Sil
    2. Yüklüyorum hocam oyuna girio hemen kapamaya zorla cikio neden olabilir hocam hiçbir fikrim yok

      Sil
    3. hocam oyunda olan bir hata benim yapabileceğim bir şey yok

      Sil
  25. hocam oyun çok güzel tesekkur ederim. Sizden ricam hocam minebuilder yüklü bende cok gec aciliyo bide cok gec yerlesiyo oyun o oyunu bu siteden yukledim köy gibi sehir gibi yerler cikarmi hocam
    (Burak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun geç açılması normal yapabileceğim bir şey yok. köy veya şehir gibi yerleri kendiniz kuruyorsunuz hazır gelmez

      Sil
  26. Ninja cillage modlu eklermisiniz

    YanıtlaSil
  27. toprak hocam legend of stone arw6 oyununu siteye yüklerseniz seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Legend of Stone zaten play store'da cihaz için uygun gözüküyor hocam

      Sil
  28. Hocam worl at arms hileli apk yuklermisiniz luten

    YanıtlaSil
  29. Hocam pes 2013 yuklermisin simdiden saol

    YanıtlaSil
  30. S3 mini armv7 mi

    YanıtlaSil
  31. Hocam true skate i modlayıp atabilirseniz teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. true skate armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  32. hocam size mesaş gönderebileceğim bi gmail veya hotmail hesabınız varmı elimde çok hoşunuza gidecek şeyler var ve sizin yayınlamanızı istiyorum varsa bana söylermisiniz?

    YanıtlaSil
  33. Hocam hay day elmas hilesi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  34. hocam ben ıce age village oynuyorum ama böyle oluyor çaresi ne ?


    http://hizliresim.com/nPmjPa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yaşadığınız sorun cihazla ilgili i serisi bir cihaz mı ?
      çözüm olarak sitedeki chainfire 3d uygulamasını kullanmanız gerekli qualcomm driverda

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  35. Hocam Scrore! World Goals oyununu paylaşır mısınız hocam ?? lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  36. Hocam size bisey sorcam benim telefon galaxy ace root yaptim gamekiller calismiyor yani rakami yaziyorum ara diyorum telefon donuyor kendini kapatip bastan aciyor bide ben kayit olmak istiyorum blogunuza nasil olabilirim tesekkurler simdiden oyun icinde saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle site blogspot olduğu için kayıt olamazsınız. google hesabı almanız gereklidir.

      hocam gamekiller çalışmama durumu cihazdaki romla alakalı çözüm öneremem ama GameGuardian uygulamasını deneyin birde google'da araştırın

      Sil
  37. Toprak Hocam Score! World Goals adlı oyunu istiyorum sizden galaxy mini için olur mu ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam score world goals armv6 cihazlarda çalışmıyor buna galaxy mini de dahil :(

      Sil
  38. Hocam ben onceden FL studio ve gunsn glory ww2 premium modu istemistim bakarm demistiniz noldu epey oldu yorumdan link atamazmisiniz yapipta lutfen hocam gunsn glory olmazsa fl studioyu lutfen yapn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FL Studio Mobile galaxy mini de çalışmıyor.

      guns n glory ww2 mod için bakacağım yaşar hocam

      Sil
  39. Toprak hocam modern conflict 2 hilelisini paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
  40. hocam iphone message 7 atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buradan indirin hocam

      http://www.datafilehost.com/d/aec5e8a1

      Sil
  41. Hocam bnde galaxy y var rootsuz internette bi islem var oneclick ile uygulamalari hafiza kartina tasima oluyomus rootsuz. yapinca saglikli olurmu bi bilginiz varmi bunla ilgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oneclick hakkında bilgim yok ama root yapmanız sizin için daha iyi olur en azından ileriye dönük root gerektiren uygulamalarda sıkıntı çekmezsiniz

      Sil
  42. hocam fun run a da bi baksanız olur mu. tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fun run armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  43. ya hani head soccer 2.3.1 hileli var sitede saten onu hala oynuyom onda en son adam da top resmi var onu hem açmak bide vampir adam var açamıyoruz o 2 sini açmak istiyorum bidosya fln istiyo onu siteye koysanız onu yüklemek lazım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tayfun hocam son adamı açmak için yapabileceğim bir şey yok daha öncede söylemiştim

      Sil
  44. hocam kaç aydır arıyorum ama bulamıyorum AfterFocus Pro eklermisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyurun hocam

      http://www61.zippyshare.com/v/77680152/file.html

      yalnız armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  45. Yanıtlar
    1. sitede var zaten hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com/2013/06/mx-player-pro-1715a-apk-media-player.html

      Sil
  46. hocam telefon alıcamda s4'ümü note 3' ümü önerirsiniz ve nedeni nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette note 3 hocam
      hem yüksek ram, yüksek işlemci gücü, daha büyük ekran

      Sil
  47. Hocam root iyi aslindada. simdi rootladiktan sonra rootu kaldiririmda ilk yazimlarini fln geri cevirip orjinal yapamam diye korkuyorum bide garantinin bitmesini bekliyorum. Bu arada rootlayinca telefonun kendi hafizasini arttirma sansimiz varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam telefonu rootladıktan sonra unroot da yapabilirsiniz sıkıntı olmaz aynı yöntem zaten. telefonun hafızasını arttırabilirsiniz hocam root'tan sonra ama clockwork mod gerekir

      Sil
  48. Hocam oyun için teşekkürler bi ricam varda hocam uygulamaları gizlemen için bi program eklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakan hocam play store'da

      Hide App-Hide Application Icon

      var deneyin isterseniz

      Sil
    2. Hocam var ama root gerektiriyo bemde root yapmayi hic anlamadim

      Sil
    3. hakan hocam cihazınız nedir ?

      Sil
    4. Galaxy mini hocam simdi root u kurdum superuser nasıl kullanabilirim? İşlemleri doğru yaptım

      Sil
    5. hocam superuser uygulamasını siz kullanmazsınız. root gerektiren bir uygulama çalıştığı zaman kendisi aktif olur zaten sizin bir şey yapmanız gerekmiyor

      Sil
  49. Tamamdır hocam yaptım hocam helal olsun size çok kral adamsınız TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir