Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

18 Nisan 2014 Cuma

Hero Gladiator 1.1.3 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Aranızda daha önceden Braveheart oyununu oynamış arkadaşlarımız vardır onun benzeri gayet sürükleyici bir oyun olan Hero Gladiator'u sizlere sunmak istiyorum. Strateji ve savunma oyunlarını seven arkadaşlarımızın hoşuna gideceğini düşünüyorum. Amacınız Braveheart oyunundaki ile aynı zaten sahip olduğunuz savaşçılarınız ile karşınıza çıkan düşmanları öldürerek bölümleri geçmekten ibaret. Hero Gladiator'de parasal sıkıntılar yaşanacağı için MOD yani sınırsız para hileli olarak sizlere sunmak istedim bu sayede en iyi savaşçı, silah ve özelliklere sahip olabileceksiniz. Bölüm sonlarında karşınıza çıkacak dev bosslarda dikkatli olmak zorundasınız savaşçıları ve priesti iyi kontrol etmelisiniz aksi halde sonunuz olur. Özellik ve silahları farklı olmak üzere 8 farklı savaşçı vardır, 50 bölümden oluşmaktadır. Hero Gladiator Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'daki son sürüm Hero Gladiator v1.1.3'dür.
Oyunumuzdan Görüntüler


Hero Gladiator 1.1.3 MOD APK
Kurulumu
Hero Gladiator 1.1.3 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

74 yorum:

  1. İlk yorum benden toprak hocam subway surfesin son sürümünü armv6 cevirip paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. subway surfers 1.6'dan sonraki sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. HOCAM LÜTFEN SAMSUNG GALAXY S4 VE İPHONE 4S LAUNCHERİ ATARMİSİN (NEXT LAUNCHER İÇİN OLMASİN MÜMKÜNSE)

      Sil
    3. HOCAM LÜTFEN SAMSUNG GALAXY S4 VE İPHONE 4S LAUNCHERİ ATARMİSİN (NEXT LAUNCHER İÇİN OLMASİN MÜMKÜNSE)

      Sil
    4. Hocam Respawneablesi Modlarmsınız

      Sil
  2. hocam smash hit armv6 paylasirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  3. Hocam bize bluetooth lu oyun paylasirmisin guzel olsa cok iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki bu kısmı inceleyin hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=bluetooth

      farklı bluetooth oyunlar için bakacağım

      Sil
  4. Kardeşm Subway surfers rio modlar mısın? newyork kasmakta ama rio kasmıo. galaxy mini de. veya mexiceo veya london modlar mısın?

    Oyun galaxy mini de açılmamakta.. ama ayarlardan çalışan servislerden tüm görevlernni sonlandıırınca açmakta.
    Ufak bi bilgi olsun :)
    Modlarsan sevinirim.

    Sitenizide takip etmekteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam subway surfers 1.6'dan yüksek sürümler armv6 cihazlarda çalışmıyor maalesef açılmama sorunu bundan dolayı.

      Sil
  5. saoğuln hocam her türlü oyunu indiriyorum ve çok iyi oyunlar çıkıyor seçimleriniz çok iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abdullah hocam oyunların keyfini çıkarın iyi oyunlar :)

      Sil
  6. Hocam igun pro mod yapabilir misin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. igun pro armv6 cihazlarda çalışmıyor diye biliyorum genede bakacağım hocam. çalışmazsa siteye ekleyemem zaten

      Sil
  7. HOCAM LÜTFEN ÇOK ACİL YARDIMINA İHTİYACIM VAR. ÖNCEDEN İSTEDİKLERİM GİBİ BASİT BİRŞEY DEĞİL ÇOK KRİTİK BİRŞEY LÜTFEN BAKINIZ.
    BEN TELEFONUMA (SAMSUNG GALAXY GİO S5660 ANROİD 2.3.6) 4.3 JELLY BEAN ROM KURDUM. GAAPS I YÜKLEDİM. (ODİN İLE UĞRAŞMADIM DİREK FLASHLADIM) SORUNLARIM VAR. EN BÜYÜK SORUNUM BEN BİRİNİ ARAYIP BİRİNE MESAJ ATABİLİYORUM. AMA BAŞKA BİRİSİ BENİ ARAYIP MESAJ ATAMIYOR. HAT MEŞGUL YAZIYOR ONLARDA. VE REHBER YOK. 2. SORUM GOOGLE PLAY YOK. HOCAM LÜTFEN BU SORUNLARIMA YARDIM ET LÜTFEN. :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom romlar başlı başına sorundur bunu site üzerinden defalarca söyledim. meşgul olma sorunu romdan kaynaklanıyor. google play ise gapps kurduğunuzu söylediniz yüklenmesi lazımdı gapps kurmuşsanız.

      Sil
    2. O ZAMAN YÜKLEDİĞİM ROM SORUNLU YANİ. AMA O SİTEDEN YÜKLEYENLERDE BÖYLE BİR HATA ÇIKMAMIŞ HOCAM. (İSTERSENİZ LİNKLERİNİ VEREYİM SİTELERİN)

      Sil
    3. PEKİ ESKİ (2.3.6 ROMUMA DÖNMEDEN SORUNLARIMI DÜZELTEBİLİR MİYİM? DÜZELTEBİLİRSEM NASIL DÜZELTEBİLİRİM? (YANIT BEKLİYORUM HOCAM BAŞKA SİTELERE YAZDIM HİÇBİRİ CEVAP VERMEDİ AMA SİZ ANINDA) [BENDEN SİZE ∞ PUAN]

      Sil
    4. hocam 2.3.6 stock roma dönmeden sorununuz çözülmez.
      site önerim stock roma döndürmemizden yana cihazı. ilerleyen evrelerde fazlasıyla sorun çıkarır custom rom

      Sil
    5. Tamamdır hocam çok teşekkür ederim. Siz olmasanız biz ne yaparız? :D. (Benim anlamadığım şu başkalarında niye böyle hatalar olmamış?)

      Sil
    6. hocam deneme olarak custom romu temiz bir roma kurmayı deneyebilirsiniz 2.3.4 veya 2.3.6 eski sürüm bir roma

      Sil
    7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    8. kardeşim bendede aynı sorun oldu custom romun hatasından kaynaklanıyo doğru düzgün bir rom veya custom rom kur tek çözüm :)

      Sil
    9. Romun ne olduğunu biliyorum. Ama custom ve stock rom diye 2 bölüm var onların anlamlarını bilmiyorum. Ama sanırım custom rom denilen orjinal roma dönmek.

      Sil
    10. Araştırdım ve sonuçlar: Custom Rom resmi olmayan yani bir üretici firma tarafından hazırlanmayan rom. Stock Rom ise resmi olan üretici firmanın hazırladığı rom.

      Sil
  8. Toprak hocam bemim konusan tomu para hileli yapsana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam my talking tom son sürüm armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem

      Sil
  9. Toprak hocam Lif of wolf 2014 zamanınız olursa modlayabilirmisiniz şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatih hocam oyunun play store linkini alabilir miyim

      Sil
    2. Life of wolf 2014 olacaktı

      Sil
    3. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hanaGames.LifeOfWolf2014&hl=tr&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dlife+of+wolf+2014+play+store

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Toprak hocam oncelikle oyun hilesi icin tesekkurler onun haricinde acaba Blitz Brigade para hileli bulabilirmisiniz? Bulursaniz sevirinirim yoksada caniniz saolsun, iyi aksamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam hero gladiator'un keyfini çıkarın. blitz brigade armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem üzgünüm

      Sil
  12. Abi merhaba lütfen soruma cevap vermeni istiyorum!!! :)
    Abi ben arkadaşımla seni örnek alarak bir apk sitesi açtık ve bu site ile adsense başvurduk. Yaşımız gmail de 18 den büyük ve herhangi kötü şeyler sitemizde yok. Peki adsense reklamımızı kabul edermi abi? araştırdım ve android ile ilgili paylaşım yapan sitelere reklam verilmediğini söylüyordu. bizim yaşımız küçük fakat bu konuda gerçekten meraklandık ve senden yardım bekliyoruz abi!! cevaplarsan çok seviniriz! :)
    Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam öncelikle google sizin gerçek yaşınızı bilemez. eğer sitenizi yeni açmışsanız kabul etme olasılıkları çok düşük biraz yıllanmış sitelere daha rahat kabul ediyorlar. bu işlem yaklaşık 1 hafta kadar sürebilir. paylaşımlarınız da kötü içerik yoksa sadece bekleyin

      Sil
  13. Hocam bsy sorcm bnm tom eklermisiniz illa son surum olmasi gerekmez cok istek vr zmniniz olursa lutfen!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. my talking tom'u play store'dan da indirebilirsiniz hocam

      Sil
  14. Çok sağolun hocam oyun çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hero gladiator mod keyfini çıkarın hocam :)

      Sil
  15. Hocam sitede bit yorumda da gördüm Fortress under siege bakabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yoruma da fortress under siege mod apk olmadığı cevabını vermişimdir zaten hocam.

      Sil
  16. Hocam siteniz gunluk kac ziyaret aliyor lutfen cevap verin

    YanıtlaSil
  17. ski safari tekrar yapar mısınız sayfadakiler çalışmıyor

    YanıtlaSil
  18. hocam bende sitedeki guzel oyunlarin cogu error veriyo bi yardim etsen subway,temple run,head soccer ve daha birsuru bi yardim telefonum Huawei 858 android surumu 2.2.2

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki oyunlar galaxy mini de sorunsuz çalışmaktadır hocam. diğer cihazlar için hiç bir şekilde garanti veremem ve yardımcı olamam.

      Sil
  19. Hocam gecici root paylaşırmisiniz adi framaroot bn kullanıyorum cok memnunum

    YanıtlaSil
  20. Toprak hocam dunen google playde geziniyordum birtane tenis oyunu gordum (fiske tenisi tennis 3D) indirdim cok guzel ama bir sorun var para hemen bitiyor onu modliya bilseniz ekleyin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiske tenisi tennis 3d mod apk için bakacağım hocam olursa eklerim siteye

      Sil
  21. Hocam retrica hayitlisiyla androide geldi biliyosunuz bunun pro surumunu yapip atarmisiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. retrica pro full apk olmuyor şuan için hocam

      Sil
  22. hocam into the dead paylaşabilir misiniz? paylaşırsanız çok memnun olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. into the dead galaxy mini de çalışmıyor hocam. armv6 sürümü aşırı kasıyor

      Sil
  23. Hocam bide The Fast The Furious 6:The Game'in hileli modunuda yapar mısınız acaba? Iyi günler dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the fast and the furious 6 armv6 cihazlarda çalışmadığı için site ekleyemem hocam

      Sil
  24. Hocam teşekkürler eset mobile security premium yayınlayabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eset premium sıkıntılı olur siteye eklersem. premium versiyon için lisans key paylaşmam gerekiyor oda site içinde sıkıntılı olacaktır.

      Sil
  25. Hocam vector un full halini paylaşabilir misiniz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vector armv6 cihazlarda sorunlu olduğu için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  26. Toprak hocam hay day mod olarak paylaşırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hay day armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  27. HOCAM LUTFEN SU OYUNADA BAKARSANIZ SEVINIRIM RIWALS AT WAR FIREFIGHT HILELI OLURSA IYI OLUR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rivals at War: Firefight armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  28. hocam zombie age 2 para hileli paylasabilirmisin

    YanıtlaSil
  29. Hocam size bir soru sorabilirbiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam biraz geç cevap verdim kusura bakmayın sorum google playdeki paralı kitaplara para vermeden indirip okuyabilirmiyim?

      Sil
  30. Hocam ellerine sağlık oyunlar cok güzel hocam senden bi ricam olacak nss nin hileli son sürüm olacak ama varsa atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hero gladiator para hileli oyunun keyfini çıkarın hocam. nss para hilesi sorunludur

      Sil
  31. Toprak hocam BTD battle son sürüm mod apk paylaşır mısın?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir