Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

17 Nisan 2014 Perşembe

Osmos HD v2.0.4.1 FULL APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android platformu için gerçekten hatırı sayılır oyunlardan birisidir kendine özgü tarzı ve oynanış biçimiyle mobil oyun sektörüne yeni bir ürün olarak eklenmiştir yaklaşık 3 senedir Android platformuyla ilgileniyorum OSMOS benzeri bir oyuna rastlamadım. Uzun zamandır da siteden aldığım istekler arasında yer alıyordur bu günü fırsat bilerek sizlere son versiyon olan Osmos HD v2.0.4.1 FULL APK sunmak istedim. Osmos oyununu daha önceden oynamayan arkadaşlarımız için kısaca anlatmak istiyorum anlatımıma başlamadan evvel oyun için seslerin gerçekten etkileyici olduğunu belirtmek zorundayım Osmos'ta amacınız küçük bir organizmayı kontrol etmek ve bu organizma ile çevrenizdeki sizden küçük organizmalar ile birleşip büyümekten ibaret yalnız kendinizden büyük organizmalara bulaşmayın sonunuz olur. 8 farklı dünya ve 72 bölümden oluşmaktadır ayrıca multiplayer oyun desteği de sunmaktadır. Osmos HD Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 4.33'dir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Osmos HD v2.0.4.1 FULL APK
Kurulumu
Osmos HD v2.0.4.1 FULL APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

89 yorum:

  1. Hocam siteye eset koysanız olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eset full apk için lisans key paylaşmam gerekiyor buda sorun şuan burada paylaştığım keyler kısa sürede aşırı kullanımdan kapanır o yüzden paylaşmıyorum

      Sil
    2. hocam sen chd racing gibi bazı oynları editlesen nolur
      CoLdPlAy

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hocam ağustosun 28 inde order and chaos onlineyi atrsnz sevnrm doğum günüm 28 ide oyuzden yada link verirmsnz bugün veya bldgniz güzel oyun varsa onlarinkide olur hocam ama sizden yinede order and chaos onlineyi istiyorum YORUMUMA CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM :-)

      Sil
  3. minecraft linkleri kırık ve telefonum 2.3.4 ama candy crush yükleniyo ama oyuna girince kapamaya zorla diyo ne yapıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minecraft pocket edition armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam.

      candy crush yüklenir ancak cihazınız armv7 olmadığı için açılmaz hocam

      Sil
    2. Hocam Zombie Age 2 para hile yapabilirmsn bu ilk yorumum:D

      Sil
  4. HOCAM CLOUD SHEEP PARA HİLELİ KOYARMISINIZ LÜTFEN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cloud sheep mod için bakacağım olursa eklerim

      Sil
  5. Hocam Retrica Full.Apk Lutfenn...Simdiden Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica full apk olmuyor şuan için

      Sil
    2. hocam ben sizin yapamadığınız birkaç tane oyunu bide retricayı full ve modlu yaptım da nasıl apksını çıkarcağımı bilmiyorum nasıl çıkartıcam söylermisiniz

      Sil
  6. Toprak hocam saol güzel bi oyuna benziyor :)

    YanıtlaSil
  7. Retrica Full Apk Hocaaaaaaam

    YanıtlaSil
  8. iyi akşamlar hocam galaxymininin grafik kartı adreno 200 ? ve bide adreno 200 için güncelleme gelmiş 3d oyunları %30 daha hızlı oynatıyomuş internettde heryerde var hocam galaxy mini için olurmu ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini nin grafik kartı adreno serisinden değil. daha da düşük ..

      Sil
  9. Hocam oyun için teşekkürler. Birşey soracağım World at Arms'ın offline'sini bulabilme ihtimaliniz var mı internetsiz olarak oynananı. (MOD flaan olmasına gerek yok offlinesini bulabilirsiniz yeter)

    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam internet gerektiren online oyunları offline oynamak çok zor genede araştıracağım world at arms için

      Sil
  10. Hocam ben yine Ali Dinç 6/B den hocam şu ana kadar çıkmış tüm oyunları yükledim ve hocam nedense
    gangster webst huster. Oyununda ekran beyaz. Oluyo. Çözüm ne olabilir
    Ama diğer oyunlarda böyle olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ali hocam cihaz i serisi ise beyaz ekran sorunları ile karşılaşabilirsiniz. sitede bulunan chainfire uygulamasını kurun qualcomm driverda çalıştırın sorun çözülür.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/08/root-chainfire3d-pro-galaxy-mini.html

      Sil
  11. Hocam ben yine Ali Dinç 6/B den
    hocam pardon o aslında. Gangstar coast webst
    huster

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıdaki yorumu inceleyin hocam

      Sil
    2. hocam ben ali dinç yalnız root yok

      Sil
  12. Hocam iyi aksamlar :D elinize saglik 10 numara oyun :) bu arada ninja kid var ona bi el atabilirmisiniz ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşar hocam oyunun keyfini çıkarın. ninja kid run armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  13. Hocam uzun zamandir strateji oyunu paylasmadiniz boyle orta dereceli bi oyun patlasirmisiniz strateji olarak birde google playde akinatör diye bi oyun var full sürümünü paylasabilir hale getirirseniz minnettar olurum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akinator son sürüm full apk yükleyebilirim.
      strateji oyununa gelince araştıracağım hocam

      Sil
  14. hocam retrica galaxy miniye uyarlayıp paylaşın lütfen full olmasına gerek yok google playdeki gibi olsa da olur yeter ki galaxy mini için uyumlu olsun google playden indirdigimde paket ayrıştırılamıyor diyor. Uyumlu hale getirip paylaşırsanız çok sevinirim hocam iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazım yani galaxy mini'ye play store'dan indirdim sorunsuz çalışıyor.

      Sil
    2. hocam peki bendeki sorun neden kaynaklanıyor olabilir paket ayrıştırılamıyor diyor ve yüklenmiyor

      Sil
  15. Hocam Ben Hill Climb Racing
    Editledim ve CHD Climb Racing
    v2.0 ı çıkarttım.
    Hocam sizden istediğim bu
    oyunu bloğunuzda
    paylaşmanız. Paylaşmassanız
    anlarım ve eyvallah derim. Ha
    birde hocam eğer paylaşacak
    olursanız altta verdiğim linkte
    ki oyunu indirme linki
    Mediafire ye yükledim ve eğer
    paylaşacaksanız bu mediafire
    den olan indirme linki koyun.
    Nedeni : Ben mediafire den kaç
    indirilme sayısı vb. gibi
    istatistikleri kontrol ediyorum..
    Hocam Geri Tekrar Yanıtınızı
    Bekliyorum.
    http://
    chdandroid.blogspot.com.tr/2
    014/04/chd-climb-racing-
    v20.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cengiz hocam reklamlı oyun ve uygulamaları paylaşmıyorum üzgünüm

      Sil
  16. Toprak hocam shingeki no kyojin (T_DASH) adlı oyunu modlayabilirmisiniz play store da var

    YanıtlaSil
  17. Hocam Clash Of Clash tarzı oyunlar koyarsanız çok iyi olur :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunsuz çalışan bulursam eklerim siteye :)

      Sil
  18. hocam sizden dr.driving para hile son surumunu istiyoruz. bi bakabilirmisiz

    YanıtlaSil
  19. hocam çok güzel bir blog çok güzel paylaşımlar ALLAH Razı olsun retrica atabilirmisiniz bu arada tüm paylaşımlar için teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için sağ olun mehmet hocam. retrica full apk olmuyor maalesef

      Sil
  20. Hocam futbol manager oyunu bulursaniz modlayip galaxy y de calisan sevinirim simdiden tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. football manager QVGA cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  21. Hocam knights of pen and paper modlaya bilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. knight of paper and pen armv6 cihazlarda çalıştırabilirsem eklerim hocam siteye

      Sil
    2. Hocam bence armv7 cihazlar için de site açın çok tutar

      Sil
  22. sayın hocam birde armv7 , armv6 ya nasıl portlanır

    YanıtlaSil
  23. ben google play den bi oyunun resmini bilgisayara kaydettimde telif hakkı ihlal etmişmiyimdir çok korkuyorum lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etmeyin hocam sıkıntı olmaz. resimleri kaydeden sadece siz değilsiniz

      Sil
  24. Hocam oyun siyah ekran veriyor sadece ses var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazdan kaynaklanan bir sorun. osmos hd galaxy mini de sorunsuz çalışıyor.

      Sil
  25. Hocam FMH 2012 veya 13'ün Galaxy Mini için olanını yüklerseniz baya duacınız olucam :) Her yerde aradım ama bulamadım. Şimdiden teşekkürler, iyi günler hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam football manager handheld QVGA cihazlarda çalışmıyor üzgünüm

      Sil
  26. hocam benim telefonum wonder o armv7 mi oluyo

    YanıtlaSil
  27. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.hutchgames.smashcopsheat mod hocam armv6 oluyorsa koyun

    YanıtlaSil
  28. hocam dream leage armv6 mod oluyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam. dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  29. Hocam igun pro yu modlaya bilir misin

    YanıtlaSil
  30. Hocam CHD Climb Racing v2.0 ın neresinde reklam gördünüz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam açılışında site ismi yazıyor sanırsam üstelik reklam içerikli hiç bir konu paylaşmıyorum oyun sizin reklamınız olacaktır üzgünüm.

      Sil
  31. Hocam Zombies N guns para hileli google playde var lütfen bu aksama atarmısınız cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunun google play linkini alabilir miyim

      Sil
  32. Hocam bu android için gelen retrica uygulamasını paylaşırmısınınz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama zaten play store'da ücretsiz. retrica full apk olmuyor şuan için

      Sil
  33. hocam droidvpn in premium versiyonunu paylaşırmısınız şimdiden teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. droidvpn premium için giriş yaptığınız üyeliğe aylık 5$ karşılığında aylık premium üyelik satın almanız gerekli başka türlü olmaz.

      Sil
  34. Hocam paylasimlar çok güzel tesekkurler street fighter ın linkini yeniler misiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam street fighter data dosyası büyük olduğu için upload edecek zamanım olmuyor şuan için üzgünüm.

      Sil
  35. hocam nss son sutum pro yuklermisiniz ama guncelleme yapmiyalim.

    YanıtlaSil
  36. Yanıtlar
    1. hocam retrica zaten play store'da ücretsiz. retrica full apk olmuyor şuan için

      Sil
  37. saolun hocam ilginiz icin fakat
    chainfireylede olmadi neys
    guncellemeyi bekliyeceguz artik :)
    toprak hocam.bu arada football
    manager handheld 2014 yukluyorum
    datasini apkden indiriyorum fakat
    orjinallik hatasi veriyor . oysa fmh
    2013 gayet guzel calisiyor fakat 2014
    u daha cok.seviyorum.o konuda bana
    yardimci olursan cok minnettar
    olurum . biliyorum bize gore paylasim
    yapmiyorsun bnim icin bi modlasan
    zippye upload edip bana burdan
    yollayabilirmisin linki .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazım da çalışmayan oyunu modlayamam.

      Sil
  38. hocam android retrica yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam retrica play store'da ücretsiz. retrica full apk şuan için olmuyor

      Sil
  39. hocam hıamına bird armv6 link atarmısınız ltfn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam yanlis bilgi olmasin ama hiamina bird armv6 cihazlarda calismiyor. Bildigim kadariyla.

      Sil
    2. hocam toprak hocamızın prensipi olarak siteye koyamazmış ama ltfn link istiyorum

      Sil
  40. Hocam sağolun..Güzel bir oyun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. osmos hd'nin keyfini çıkarın mert hocam :)

      Sil
  41. Hocam Trafik Racer arvm6 da calisiyormu calisiyorsa atar miisniz ? Sitedeki butin oyunlar programlar vs. Seyler icin de sagolun.

    YanıtlaSil
  42. Toprak hocam bu Osmos sürümü sitede daha önce paylaşılan Osmos'un sürümünden daha mı yeni? Bu sürümde yenilik olarak pek bir şey göremedim ama var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam görüntü ve öge tarzı değişim yapmayabilirler ama ufak hatalar olsun kodlamada değişiklik yapmışlardır

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir