Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

12 Mart 2014 Çarşamba

uTorrent Pro APK - Android Torrent İndirme Aracı

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Hepinizin bilgisayar platformundan tanıdığı dünyaya ünlü torrent indirme programı olan µTorrent (uTorrent) android platformu içinde geliştirildi siteden aldığım isteklerde android için torrent indirme aracı isteniyordu güzel bir uygulama çıkmışken piyasaya sizlere sunmak istedim. Bildiğiniz üzere torrent indirme sistemi çok kısa bir sürede bütün dünyanın kullandığı en büyük veri paylaşım ağına dönüştü sistemin en büyük artısı hiç bir limitiniz yok istediğiniz gibi indirme, durdurma, yeniden başlatma ve dahası özellikleri rahatça yapabiliyorsunuz üstelik torrent ağı devasa bir hal aldığından bulamayacağınız oyun, film, program neredeyse yoktur... İşte bu yüzden android cihazlarımızda torrent sisteminin yararlanabilmemiz için karşımıza µTorrent (uTorrent) uygulaması çıkıyor uygulama sayesinde android cihazlarımız üzerinden rahatça torrent dosyalarımızı indirebiliyoruz. Üstelik µTorrent (uTorrent) telefon tarayıcınız ile de etkileşim halindedir yani magnet linkleri de uygulama aracılığıyla çalıştırıp dosyalarınızı indirebilirsiniz. Siteden aldığım bir istekti eklemeye ancak vakit bulabildim beklettiğim arkadaşlardan özür dilerim... Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 6.51'dir. Bilgisayardan aldığınız performansın aynısı android cihazınızda da alacaksınız. Üstelik son sürüm olan v2.0.3'dir.

Uygulamamızdan Görüntüler

uTorrent Pro v2.0.3 APK
Kurulumu
uTorrent Pro APK dosyamızı indirip kuralım ve uygulamamızı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

64 yorum:

  1. Ilk yorum Hocam heroeswar Hilesi Mevcutmudur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef olmuyor hocam

      Sil
    2. Hocam lùtfen güzel bir iphone launcheri atarmısın
      Not:mümkünse lockscreen de olsun

      Sil
    3. Kardes bu sitede var iphone launcher http://oyunhileciler.blogspot.com.tr/ :))

      Sil
  2. ikinci yorum :D hocam İNŞALLAH halledersiniz oyunu umarım mod olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam peki oyunlarin andrid surumleri aynimi dusuk mu

      Sil
    2. sitedeki oyunların çoğunun sürümü aynıdır hocam yalnız armv6 portlanmış oyunların sürümü eskidir.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ne demek yalcın hocam, keyfini çıkarın

      Sil
    2. Hocam sizden bir istegim olacak gagstar rio mod yaparmisiniz hocam nolursuz benim adim yalcin kazan

      Sil
  4. hocam buzz launcher yüklermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. musa hocam android 4.0.3 üzeri android cihazlarda destekleniyor

      Sil
  5. Bu programa ozel oyun indirme siteleri varsa yazarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam google'da oyunun ismi + torrent şeklinde aratın çıkar zaten

      Sil
  6. hocam nba jam by easport paylasirmisinz

    YanıtlaSil
  7. Hocam bilgisayardan torent oyun indirmek sakıncali bunda bir sorun yok değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı mantık hocam bilgisayarda indirme ile hiç bir farkı yok

      Sil
  8. Hocam lütfen cevap verin hocam candy camera yuklermisiniz ?

    YanıtlaSil
  9. Hocam internet yasasında torrentle ilgili bir yasak var mı ? Bilginiz varsa bi aydınlatırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilgim yok açıkçası hocam yalnız indiren değilde paylaşan suçlu durumda oluyor diye biliyorum

      Sil
  10. Hocam Traffic Racer armv6 yapar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  11. Hocam sürekli takibinizdeyim sizi tebrik ediyorum süper bir iş çıkarıyorsunuz.birde camelotun kahramanları oyununa mod yaparsanız süper olur saygılarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam güzel yorumunuz için sağ olun. camelotun kahramanları armv6 cihazlarda çalışmıyor diye biliyorum hocam

      Sil
  12. Hocam oncelikle sagolun boyle bir sayfa actiginiz icin tesekkurler. Hocam sizden minecraft paylasmanizi istiyorum. Hocam hic bir yerde kulamadim bulduysamda telefonum acmiyor. Sizden paylasmanizi istiyorum simdiden sagolun. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz için sağ olun hocam minecraft armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  13. Hocam gallery lock pro ya bakabildinmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktım hocam uygun bir zamanda ekleyeceğim

      Sil
  14. Meraba hocam kolay gelsin çok güzel paylaşımlar yapıyosunuz teşekkür ederim.. Sizden bi istirhamım olucaktı mümkünse "Brave Frontier" Sınırsız Gems hilesine bakar mısınız..?? Şimdiden teşekkür ederim kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakacağım hocam galaxy mini de çalışırsa eklerim

      Sil
  15. Toprak hocam ben bi telefon alcm. Huawei ascend y320 nasildir sizce

    YanıtlaSil
  16. hocam güzel bir silah oyunu paylaşın...

    YanıtlaSil
  17. Hocam torrent ne oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam torrent dosyaların transfer edilmesi için kullanılan bir protokoldür. google'da daha detaylı bilgi bulabilirsiniz.

      Sil
  18. hocam street fighter 4'ün apk linkini yenilerseniz sevinirim :D

    YanıtlaSil
  19. hocam iyi akşamlar bir sorum olcak mesela ben birden fazla partlı bir oyun indiriyorum ancak bunlarin hepsini nasıl aynı dosyayı çıkartırim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'da zarchiver adlı uygulamayı indirin ve kurun programı açıp part 1 girip çıkar diyin bu sayede partlı dosyalar birleşir tek klasör halinde kullanabilirsiniz

      Sil
  20. Hocam gangstar city v1.0.2 para hilesi koyarmisiniz hocam tum sinif bu paylasimi bekliyo lutfen hocam

    YanıtlaSil
  21. Hocam cok tesekkurler elinize saglik hocam uno oyununu paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede vardı hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/uno-friends-apk-galaxy-mini-qvga-armv6.html

      Sil
  22. Toprak hocam hungry sharkı paylasirsan sevinirim simdiden saolun hocam

    YanıtlaSil
  23. hocam fmhanheld 2014 açılıyor ama lisans sorunu oluyor galiba.modla fln çözülebilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmayan oyunları siteye ekleyemem hocam

      Sil
  24. Torrent'ten oyun vb. şeyler indirmenin cezasını netten araştırıp öyle kullanın lütfen.(yeni gelen internet yasağı ile yaklaşık 650 tl civarı bir ceza yazıyor siz yinede bi araştırın derim)

    YanıtlaSil
  25. hocam bir konuda yardım isteyecektim. tel. galaxy ace 5830i oyunlarda beyaz ekran sorunu var ve artık oyunlara tel.hafızası yetmiyor. root atsam bir zarar gelir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam beyaz ekran sorunu için cihaza chainfire kurmanız gereklidir. chainfire içinde root gereklidir.

      Sil
  26. hocam sitede yukluymus oyun ama link kirik hocam bu oyunu cok seviyorum lutfen linki duzeltin.

    YanıtlaSil
  27. Kardeş ben 3-4 ay önce galaxy miniye rom attım (4.2.2 CyanoganMod ). Fakat şu an telefon şarjı 8 saat gidiyor,internete girişim yavaşladı,oyunların en kötüsü bile kasıyor,google maps yok oldu Vs. bunun gibi problemler var. Rica etsem telefonu eski haline nasıl getireceğim hakkında bir bilgi verebilir misin. Orjinal aldığım 2.2.1 e döndürmek istiyorum hiçbiyerde bulamadım nasıl yapacağımı . Yardım edersen sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede galaxy mini için stock rom konusu mevcuttur.

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/galaxy-mini-236-subat-rom-s5570huikt7.html

      Sil
  28. Abi Selamun Aleykum Oncelikle Ben Root Explorer İstiyorum Abi Toprak Koc Kalitesiyle Ben Tum Oyunlarimi Galaxy Mini Turkiyeden İndiririm Bulursaniz cok Cok Tesekkur Ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede var zaten hocam. ben teşekkür ederim desteğiniz için :)

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/06/root-explorer-file-manager-30-apk.html

      Sil
  29. Hocam candy crush sagayi portlaybilirmisiniz ve blood zombied hd modlayabilirmisiniz ve dr driving v1.29 modlayabilirmisiniz....simdiden tesekkurler...

    YanıtlaSil
  30. Hocam dead trigger golden hack atar misiniz

    YanıtlaSil
  31. uTorrent PRO(en son versiyon)

    link:http://turbobit.net/8k4q7bpbz1aa.html

    Daha fazlası için: http://ucretsizpaylasim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir