Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

13 Mart 2014 Perşembe

Big Gun v1.0 MOD APK - PARA VE KRİSTAL HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Play Store'da daha dün yayınlanan hepimizin bildiği ünlü oyun stüdyosu DroidHen'e ait olan mükemmel bir oyundur Big Gun dünden bu yana oynuyorum grafik ve ses kalitesi beklenenin üstünde açıkçası oynarken keyif aldığım sayılı oyunlardan olmayı başardı. Aksiyon, macera ve arcade tarzını sevenlerin kesinlikle oynamasını öneririm. Big Gun oyununda ilerleyen bölümlere doğru üst düzey silah ve özelliklere ihtiyacınız olacaktır bunları yapmak içinde para ve kristal gerekiyor onun için sizlere MOD yani sınırsız para ve kristal hileli olarak bu sayede oyunun tadını sonuna kadar alabileceksiniz. Big Gun'da amacınız bulunduğunuz alanda karşınıza çıkacak olan her türlü yaratığı yok edip bölümleri geçmekten ibaret. Oyun içinde 30 farklı silah ve karakteriniz için 12 güçlü beceri bulunmaktadır. Karşınıza vampirlerden tutunda ejderhalara kadar uzanan yaratık çeşitliliği çıkacaktır. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır.

Oyunumuzdan Görüntüler



Big Gun v1.0 MOD APK
Kurulumu
Big Gun v1.0 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Para ve kristal hilesi : oyuna giriş yaptığınızda para ve kristal miktarına bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

72 yorum:

  1. Ilk yorum Si Adamin Dibisiniz Hocam Cook Sagolun Farkindaysaniz Ilk Yorum Hep Bana Ait Ben Bundan Gurur Duyuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 dk geç girsen ilk yorum benimdi. Hocam kale savaşlarının hilelisini yapabilirmisiniz.

      Sil
    2. oyunun keyfini çıkarın hocalarım :)
      castle clash için bakacağım hocam

      Sil
    3. Punch hero mod APK yaparmisiniz

      Sil
    4. Hocam bide internet sayfasını kaydedip daha sonra offline girebileceğimiz bi uygulama veya tarayıcı söyleyebilirmisiniz

      Sil
    5. Aynen hocam castle clashin hilesini cok istiyoruz

      Sil
  2. Hocam her zamanki gibi bir numarasın....Hocam size bir sorum olacak ti bu aralar hic root , rom herhangi bir gelistirici urun paylasmiyorsunuz biliyorum cok yoğun sunuz ama bir el atsaniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için sağ olun hocam. hocam stock rom çıkmıyor artık galaxy mini için. root zaten her sürümde olduğu gibi standart ama ilerleyen günlerde yeni recorvery menü paylaşabilirim

      Sil
  3. Adamsınız :-) :-)

    YanıtlaSil
  4. Toprak hocam kendime yeni telefon alacagım sizce hocam casper via v4 mu yoksa general mobile discovery elite mi
    bir secenek daha var hocam nexus4 hocam bi yardım edin kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  5. jungle heat yükler misiniz

    YanıtlaSil
  6. hocam gallery lock pro yu ne zaman paylaşacaksın?

    YanıtlaSil
  7. Hocam merhaba ben yalcin kazan empir defens 2hile yaparmisiniz hocam lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam empire defense 2 son sürüm sıkıntılı ancak tekrardan balacağım

      Sil
  8. Sayın Toprak KOÇ hocam ;
    Herkes gibi bir kac istegim var...
    Hocam ilk olarak bir RPG oyunu olan Caligo Chaser Full Mod Apk istiyoruz...
    İkinci olarak bir sanal karakter gelistirme yani bi nevi rpg ama daha farkli hani mesela şani dünyayı sarmış pokemon karakterleri usulü bir gelistirme oyunu...
    Son olarak hocam güzel bir arcade&aksiyon iyi olur hocam..

    Saygılar... E.M.G

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. caligo chaser full sitede var ancak mod yok eklemeye çalığacağım

      Sil
  9. Hocam ben sizinde bildiğiniz tubemateden birkaç şarkı indirdim mp3 olarak fakat bu şarkıları dosyalarımdan dinleyebilirken müzik çalardan dinleyemiyorum fakat eski şarkıları dinliyorum.sizce neden hocam eğer bir çözüm yoksa bana bir müzik çalar program önerirmisiniz siteden ayrıca hocam düşük işlemcili telefonu olanların kurtarıcıcısınız hocam şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tubemate'den indirilen mp3 formatındaki şarkıların codecleri farklıdır bu yüzden her cihazda çalışmaz. bunun için inen müzikleri farklı bir converter aracılığıyla tekrardan mp3 yapmanız lazım.

      Sil
    2. Hocam internetten baktım fakat bunlar pc için olanlar sitede bu tür biruygulama varmı? Cevabınız içinde sagolun hocam.

      Sil
  10. Hocam Bizim İcin Legend Online Dragons Hilesini Yaparmsiniz

    YanıtlaSil
  11. hocam hangi oyun demistinizya empire defense 2 mod varmis sitede ama link kirik.duzeltirmisiniz hocam lutfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam son sürümüne bakacağım mod için

      Sil
    2. sağ olun hocam oyunu çok zeviyorum zevkli yapmaya çalışın lütfen toprak hocam.toprak hocam dead space linklerini düzelttinizmi.:) bu kadar.

      Sil
  12. Hocam sizin suan oynadiginiz oyunlarve uygulamalari soermisiniz bide uygulamayi veye oyunu nasil apk dosyasina ceviriyoruz tesekurler hocm cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunu apk dosyasına çevirmekten kastınız nedir anlamadım ?

      Sil
    2. Apk exrator ile yapabilirsiniz google playde var

      Sil
  13. Hocam lutfen gangstar city ve little big city hilesini bulun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gangstar city mod olmuyor. little big city için bakacağım

      Sil
  14. Toprak hocam castle clash turkce ve gangster city hileli bakabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. castle clash son sürüm olmuyor hocam. gangstar city zaten mod olmuyor

      Sil
  15. Hocam ben telefonumu sifirladigim halde kamera error veriyor ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullandığınız rom nedir hocam ?

      Sil
    2. hocam rom a nerden bakiliyor

      Sil
    3. hocam ayarlar - telefon hakkında yazan kısımda yazar

      Sil
    4. hocam 2.6.32.9~perfroot@SE~s608#1 yaziyor kernel surum bumu hocam

      Sil
  16. Hocam Brave Frontier Sınırsız Gem'e Bakabildiniz mi..?

    YanıtlaSil
  17. Hocam oyundaki paraya bakmasak para hilesi olmaz mı? :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur ama genede sizler bakın hocam işimizi garantiye alalım :)

      Sil
  18. Toprak hocam castle clashin onceki surumleri oluyormu peki bi bakarmisiniz hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki sürümlerde oyunu güncelle hatası alırsınız hocam

      Sil
  19. hocam birşey sorcam ben blog açtım ve sizin gibi böyle uygulamalar paylaşmak istiyorum bana bunu öğretebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. hocam bir sorum olacaktı acaba galaxy mini telefonunun android sürümünü 4.0 yada 4.1 gibi sürümlere yükseltebilirmiyiz? öyle bir program varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom romlar var 4.2, 4.3 fakat verimsiz ve stabil değil

      Sil
    2. tamam hocam tesekkürler ilgilendiğiniz için kolaygelsin

      Sil
  21. hocam train crisis yüklermisiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  22. Hocam street fighter 4 ün linlerini güncellermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dosya boyutları büyük şuan için vaktim yok

      Sil
  23. Hocam candy camera atcaktiniz

    YanıtlaSil
  24. gocam internetten şöyle bir baktımda plants vs zombies 2 nin armv6 sürümü çıkmış hocam bir baksanızda ekleseniz hocam şu oyunu 1.sinden çok daha güzel hocam lütfen hocam bir bakın gerçekten armv6 sürümü var lütfen ekleyin hocam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de çalışmıyor armv6 sürümünün olması bir şey ifade etmiyor

      Sil
  25. Hocam minecraft krafteers tarzi birsey paylasirmisin . Minebuildier var sitede onu indirdim . Tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede krafteers full versiyonda var hocam

      Sil
    2. hocam krafters zasten indirdim burdan onun tarzi birsey ariyorum :))

      Sil
  26. Hocam zahmet olmazsa Machinarium ve Frotline Commando yükleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  27. Hocam benim tel robotu tüm oyunlarda hile yapıyorum (online hariç) ama apk dosyasını çıkartıp arkadaşıma yololuyorum ama oyun onda sıfırdan başlıyor hangi programı kullanıp şapkasını çıkartmamak lazım. Biraz uzun oldu ama neyse :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Robotu degil hocam telefon düzeltmiş root :D

      Sil
  28. Hocam play storede crayzi doctor - cilgin doktorlar var onu bi modlasaniz lutfen

    YanıtlaSil
  29. Hocam telefon almayi planliyorum fiyat araligi fark etmez istedigim telefon oyun ve internet hizi iyi olmali sizce hangi telefonu aliyim

    YanıtlaSil
  30. Sa Toprak hocam gercekten tesekkur ederim super bir blog helal olsun. ben sizden bi ricada bulunucam. Drag Racing oyununun en son surumune mod yapa bilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  31. Hocam şu siteye birkaç tane de poker oyunu koyarsan sevinirim para hileli felan

    YanıtlaSil
  32. Hocam Cqtapult Sagayi Mid yapar msnz ? Eger suz yapmazsaniz (armv6 ya uymuyo diye ) kim yapar ? site ismi pls .

    YanıtlaSil
  33. Hocam dungeon quest hileli son versiyon yüklermisiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. Hocam bir oyunun mesela subway surfun apk sini yapan bir uygulama ekleyebilirmisiniz?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir