Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

28 Mart 2014 Cuma

Link2SD 3.3.1 PLUS APK - SD KARTA Uygulama Taşıma

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Değerli takipçilerim bildiğiniz üzere android telefonunuzdaki hafıza oldukça önemlidir uygulamaların yüklenmesi açısından daha doğrusu yeni gelen uygulamalara eskilerini silmeden telefonunuzda barındırmak için yukarıda bahsettiğim hafıza durumu oldukça önemlidir. Telefon hafızası küçük olan birçok arkadaşımızdan bu şikayeti alıyordum bugün onlara istinaden ufak bir paylaşım yapmak istiyorum Link2SD sayesinde cihazın kendi hafızasındaki uygulamaları rahatlıkla SD kartınıza taşıyabileceksiniz. Link2SD sadece taşıma işine değil kaldırma, dondurma, veri silme gibi işlere de yarar. Kullanımı oldukça basittir zaten TÜRKÇE olduğu için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Yalnız Link2SD kullanabilmek için cihazınızın ROOT olması gerekmektedir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.99'dir.

Uygulamamızdan Görüntüler

Link2SD 3.3.1 PLUS APK
Kurulumu
Link2SD 3.3.1 PLUS APK dosyamızı indirip rardan çıkaralım içerisinden çıkan;
  • Link2SD v3.3.1
  • Link2SD Plus
Dosyalarımızı kuralım ve uygulamamızı açalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

124 yorum:

  1. Hocam carnivores ice age hileli.apk yukler misiniz ? (ilk yorum )

    YanıtlaSil
  2. hocam ya bize güzel hd li bi oyun yükleyin ya hocam biz bunları blackmart alphadan indirebilioz ama bazı uygulamaları deil sen bize oyun yükle :) stres atalım

    YanıtlaSil
  3. hocam bişey sorucam mesela subway surf çok güzel grafiklere sahip bir oyun armv7 iken armv6 ya da dönüştürülmüş alt düzey telefonlardada oynanıyor yani. ama subway surf den daha kötü grafiklere sahip olan armv7 bir oyun neden subway surf temple run gibi armv6 ya dönüştürülemiyor hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kodlama farkından dolayı bu yaşanan sıkıntı

      Sil
  4. hocam switchr full pro sürümü paylaşırmısınız acil biraz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayağında uşak mı var ayyaş?

      Sil
  5. Hocam sana zahmet güncel bir office programı yükleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Hocam ben telofoncuya gittim root yemez dedi s5070i

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitedeki root konusunu inceleyin hocam rahatlıkla yapabilirsiniz telefoncunun dediğine bakmayın

      Sil
  7. Sagol
    Ben yalcin lg e400 acarmi

    YanıtlaSil
  8. Hocam smash it premium oluyormu? oluryorsa yüklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam smash hit armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    2. hocam nss para hilesi sorunlu diyelim

      Sil
  9. Hocam lütfen allah rızası için BTD Batless mod apk yi güncellyin çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Hocam lutfen gmail da e postaniza bi bakin benim gonderdigim lutfeeen :-)

    YanıtlaSil
  11. hocam ben room yapicam bi arkadaş yapti ace si wardi tel. çöktü
    bende mini var aynı şey olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede anlatımı uygularsanız sorunsuz kurarsınız

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/galaxy-mini-236-subat-rom-s5570huikt7.html

      Sil
  12. hocam acil cevap vern daha demin dedigm gbi
    bende mini var çoker mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitede anlatımı uygularsanız sorunsuz kurarsınız

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/galaxy-mini-236-subat-rom-s5570huikt7.html

      Sil
  13. hocam root'suz olanı yok mudur ya bunun? bu tarzda yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulama taşımak için root gereklidir.

      Sil
  14. Cok degerli bir paylasim hocam tesekkur ederim ..
    Bu arada mobilden sitede arama yapamiyoruz hocam bunun bir hal varesi yok mu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam blogger için mobile arayüz sıkıntılı yapacağım bir şey yok

      Sil
    2. sitede uygulamalarin gòzùktüğü yerde en sltta web sürümünü goruntuleye tikla

      Sil
  15. Pou yeni versiyon hilesini yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  16. Hocam ben geçen gün sizin verdiğiniz linkten rom kurdum artık açılışta tre.it diye bi yaziyla açılıyor ve samsung NEXT yazıyo bır zararı olurmu

    YanıtlaSil
  17. hocam vault preminium apk koyar mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vault premium versiyon yok şuan için piyasada

      Sil
    2. piyasada yok derken hocam ?

      Sil
  18. Hocam elinize sağlık ta çok merak ediyom arkadaşlarında sana hocammı diyor :D

    YanıtlaSil
  19. hocam şu real racing in linkleri kirik
    yardım ereseniz yiğit topçuoğlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski konu linklerine dönecek vaktim yok üzgünüm

      Sil
  20. Toprak hocam cihazım s3 mini youtube videolar açılmıyo iki gün once hic sorun yoktu yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube kapatıldı o yüzden. dns değiştirip geri girebilirsin

      Sil
  21. Hocam dosya rardan nasil cikarilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam play store'da zarchiver var işinizi görür

      Sil
    2. think ofice free telefonunda varsa hiç indirmeyle uğraşma

      Sil
  22. Hocam gun strike hileli apk paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  23. Hocam Score! World Goals paylasirmisiniz

    YanıtlaSil
  24. playdeki table tennis top hileli apk yaparmısn

    YanıtlaSil
  25. Hocam Paylaşımlarınız için gerçekten çok saolun sizden bir isteğim olacak molekart yada süper mario brosu eklermisiniz şimdiden çok saolun.

    YanıtlaSil
  26. Hocam eye the horror game lutfen

    YanıtlaSil
  27. Hocam MonsterWarlord yükleyebilirmisiniz bunu yapabilicek bi sizvarsınız hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini de sorunlu

      Sil
    2. Hocam siz yinede paylasin ya nolur

      Sil
  28. apex launcher yüklermisin teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. apex launcher için android 4.0 üzeri sistem gerekiyor siteye ekleyemem bu yüzden

      Sil
  29. hocam deer hunter 2014 mod bakarmısınz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deer hunter 2014 armv6 cihazlarda çalışmadığı için siteye ekleyemem hocam

      Sil
  30. hocam sizin telefonda hangi programlar var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sürekli değişir sitede varsa cihazım da onlar var şüpheniz olmasın

      Sil
  31. Hocam neolur yardım edin ya MonsterWarlord mod unu sadece siz yapabilirsiniz hocam

    YanıtlaSil
  32. hocam city island airport veya city island kış versiyonu paylaşır mısın ? Bi de günümüzdeki en iyi android telefon hangisidir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enes hocam airport galaxy mini de çalışmıyor. winter ise son sürümü mod olmuyor

      Sil
    2. telefon olarak xperia x2 ve galaxy s5

      Sil
  33. hocam soyle kasmayan hizli bi launcher paylasormisin ? sitede paylastiklarin bizim minilerde kasiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede holo launcher var hocam

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/03/holo-launcher-plus-202-full-apk.html

      Sil
    2. Toprak hocam NSS nin eski yada yeni sürümünün para hilelisini indirebileceğim bir link verirmisin lütfen

      Sil
    3. nss para hilelinin sorunlu olduğunu söyledim

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. hocam slenderman 1 veya 2 fark etmez eklermisiniz hocam bide su yorum atarken kelime dogrulamayi kaldirin mobilden yorum atarken zorlaniyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slenderman galaxy mini de çalışmıyor hocam

      Sil
  36. hocam herseyi yaptim ama data/exct2 tanimlanamadi diyor ve cogu uygulamayi bu yuzden sdk atamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tanımlanamadı dense de taşıma yapabilirsiniz

      Sil
  37. Toprak hocam NSS nin eski yada yeni sürümünün para hilelisini indirebileceğim bir link verirmisin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oğlum sen arızamısın adam kaç defa söyledi yok diye anlamıyormusun hala

      Sil
    2. Olum andropalaceye gir orda nss hile var (royal gamer adli oyuncuya gir)

      Sil
  38. Toprak Hocam Lütfen Cevap Verin ! Bunu aylardır arıyorum bir türlü bulamadım örneğin bende bir oyun var bunu apkye ceviricem ve arkadaşıma atıcam ama arkadasım benim kaldıgım yerden devam edecek yani kısaca oynadıgımız oyunu kayıtlı olarak apk ya cevirmek normal cevirince oyuna en baştan başlanıo lütfen yardımcı ol hocam buna uygun bir program varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu direk yapabileceğiniz bir uygulama yoktur hocam. apk'yı decompile edip gerekli düzenlemeleri yaptıktan sonra build + sing yapmak zorundasınız baya zahmetli bir iş

      Sil
  39. Kairosoft oyunlarını da hileli olarak yayınlarsanız çok mutlu oluruz. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  40. Hocam rootsuz ben /ayarlar/uygulamalar/uygulamalariyönet/ burdan bir uygulamaya tıklayıp SD karta taşıyabiliyorum bence bu uygulamaya hiç gerek yok o uygulamada biraz yer kaplar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sony marka telefonlarda ve daha kim bilir hangi markalarda olur sd karta uygulama taşınamaz. Sizin markanız nedir bilemem ama taşıyamayanlar için iyi bir uyguluma.

      Sil
    2. evet hocam her cihaz üzerinden taşıma yapamazsınız ayrıca her uygulama taşınmaz onun için uygulama gereklidir.

      Sil
  41. Hocam bu arada bi ara sizden bi uygulama istemiştim moviemaker gibi bi uygulama istedim siz bana androvid önerdiniz hocam ben bi uygulama buldum aynı moviemaker gibi ama ekrana sığmıyor size uygulamayı göndersem düzeltebilirmisiniz arkadaşlarla da paylaşırsınız gerçekten süper bi uygulama galaxy minide şuan en sevdiğim uygulamalardan biri oldu tabi nfs den sonra bizimle böyle güzel paylaşımlar yapıyorsunuz çok teşekkür ederim hocam sizi hep takipteyim her paylaşımınızı sabırsızlıkla bekliyorum birde hocam galaxy mini için güzel bi tema buldum telefonu pc gibi yapıyor başlat felan var isterseniz onuda yollarım paylaşırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ekrana sığmayan uygulama veya oyunları düzenleyemem

      Sil
  42. ya hocam neolur yardımcı olun ya siz paylasmyosaniz bulabilicegmiz bi link verin bari hocam ya monster warlordun modunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaş internette araştır bulamıyorsan kendin öğrenmeyi dene en son olmadı öyle yardım iste. Kairosoft oyunlarının hilesi için internetin altını üstüne getirdim. 1-2 tane dışında bulamadım. Olmadı hex kodlarıyla oynadım yine olmadı öyle yardım istedim. Biraz uğraşın. Adama aynı günde kimbilir kaç tane istek gidiyor hangisine yetişsin adama da hak verin. Araştırmadan etmeden direk yardıma istemeyin uğraşın az.

      Sil
    2. nurullah hocamın da dediği gibi hüsnü hocam araştırın

      Sil
    3. Hocam arastirdim hemde cok arastirdim tam buldum guncelleme geldi o yuzden sizden yardim istyorum

      Sil
  43. Harbiden de Toprak bey şu kairosoft oyunlarına bir el atarsanız iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kairosoft oyunlarına mod olmuyor hocam

      Sil
    2. Kötü bir haber oldu bu benim için. Neyse sağolun hayırlı akşamlar.

      Sil
  44. Toprak Hocam ben Ali Dinç 6/B den
    banana kong hileli atarımsìn bugün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali Dinç hocam tanıyamadım.

      banana kong için bakacağım hocam

      Sil
    2. Hocam. Ben yine Ali. Dinç. 6/B den Ben
      sizin. Siteye 2-3 yıldır en iyi. Takipçisiyim
      Hocam oyunu bugün atarmısın. Hocam oyunu

      Sil
  45. hocam traffic racer nolur hocam çok güzel bi oyun biraz uğraşın hocam arm v6 yapmaya hiç bi sitede yok hocam arm v6 sı bari siz yapın hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  46. Hocam google playde ppsspp ya da GBA(gameboy)gibi uygulamalar wsr indirdim ama acilmior hocam game boy acilior ama sd karttan bisiler secmemiz gerekio nsl olcak hocam lutfen yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam araştırın google'da sitede playstatin 1 içinde emulatör var

      Sil
  47. hocam sınav açıklandı kaç aldınız ygs den

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam barajı geçtik o yeter :D LYS'ye artık

      Sil
  48. hocam yorum atarken kelime dogrulamayı kaldırın lütfen ya. mobilden yorum atarken zorluk çekiyoruzz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kaldırdığım taktirde site botlardan geçilmez olur o yüzden gerekli doğrulama

      Sil
  49. hocam armw6 için score oyununu yüklermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. score armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
    2. saolun hocam peki traffic racer, dolmuş driver, clash of clans, 300 game oyunlarından yükleyebilecekleriniz var mı? Eğer bunlardan biri varsa çok sevinirim. :D

      Sil
  50. hocam link2sd root erişim hakkı alınamadı eğer root hakkınız var ise superuser uyarısına izin verdiğinizden emin olun diyo cihazım root superuser ne

    YanıtlaSil
  51. Hocam çok oluyorum ama pouyun paylaşabilirmisiniz yada nasıl eski sürüme geri dönebilirim ?

    YanıtlaSil
  52. Abi hotspote shield in 1 yıllık abonelik apk yapabilirmisin

    YanıtlaSil
  53. Hocam Smash hit tablet için premium yüklermisin ?

    YanıtlaSil
  54. Rootsuz bu uygulama çalışmazmı hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam link2sd uygulaması için root gereklidir.

      Sil
  55. Rootsuz olanı varmi bildiginiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam, sd karta taşıma yapmak için root kesinlikle gereklidir.

      Sil
    2. Hocam gameloft oyunlarinin hilelerini yapan program acil lazim

      Sil
  56. Hocam dream league soccer para hileli mod apk var mı?Varsa koyarmisiniz ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir