Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

22 Mart 2014 Cumartesi

SET DNS PRO v2.1.3 APK - Android Yasaklı Sitelere Giriş

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

Sevgili arkadaşlarım bildiğiniz üzere Türkiye dünden beri Twitter yasağını konuşuyor anlaşılacağı üzere normal imkanları kullanarak Twitter'a girmek imkansız şuanda ama her şeyin bir çaresi var en basit ve en kolay çözüm DNS değiştirmekten geçiyor. DNS değiştirdiğinizde yalnızca Twitter'a değil bütün yasaklı sitelere rahatlıkla giriş yapabileceksiniz. Bu işlemi en basit şekilde sizlere sunmaya çalışacağım en stabil çalışan yol DNS değiştirmektir. SET DNS aslında en iyisi ve kullanımı en kolay uygulamadır açtıktan sonra tek bir dokunuşla cihazdaki DNS ayarlarını değiştirebilir ve yasaklı olan bütün sitelere erişim sağlayabilirsiniz. Bunların başında Twitter, adult siteler ve dahası... Uygulamamız FULL sürümüdür. Kullanım basitliğinin yanında etkili uygulamalardan birisidir. Yasaklı sitelere giriş yaparken tunnel uygulamaları gibi sıkıntı yaratmaz. Yalnız kullanımı ROOT gereklidir. İçerisinde farklı dns ayarları mevcuttur isterseniz custom yani kendi dns adresinizi de belirleyip kaydedebilirsiniz. Play Store'da 7.01'dir.
Uygulamamızdan Görüntüler

Set DNS Pro FULL APK
Kurulumu
Set DNS Pro FULL APK dosyamızı indirip rardan çıkaralım içinden çıkan
  • Set-DNS-Pro-APK
  • Set-DNS-APK
Dosyalarımızı kuralım ve SET DNS PRO uygulamamızı açalım.
Ardından normal SET DNS uygulamasını açalım en alt kısımda
"galaxyminiturkiye.blogspot.com - TOPRAK KOC" yazısını gördüğünüz taktirde SET DNS'yi FULL olarak kullanabilirsiniz.
Kullanımı : Set DNS uygulamamızı açtıktan sonra üst kısımdan kullanmak istediğiniz DNS'yi belirleyip Apply demeniz yeterlidir. Artık bütün yasaklı sitelere rahatlıkla giriş yapabilirsiniz.
android twitter girme
android yasaklı sitelere girme
android dns değiştirme
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

88 yorum:

  1. İlk yorum :-)

    YanıtlaSil
  2. hocam çok teşekkürler bildiğiniz futbol oyunu varmıdır pes ve fifa hariç ayrıca nasılsınız iyimisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiyim hocam sizler nasılsınız ?

      maalesef hocam armv6'da çalışan bildiğim yok ama menajerlik tarzında çok sevdiğim futbol temalı bir oyun mevcut site var

      Pocket League Story

      Sil
    2. Allaha şükür hamd olsun dediginiz oyunu yukledim harika bi oyun paylasimlarinizin devamini dilerim hocam peki bu uygulamanın dns si önceden girdigim siteleri etkilermi

      Sil
    3. hocam bu uygulama ile dns değiştirerek her siteye girebilirsiniz öncesi önemli değil

      Sil
    4. toprak hocam benim telefondaki egl doyalarını yanlışlıkla sildim ne galeri ne de oyun açılıyor lütfen yardım edin şimdiden tşkkürler

      Sil
  3. Hocam Benim tel Galaxy y 2.3.6 dan 2.3.7 Sürümü yaptım stabil ve bütün herşey çalışyor bide hocam sadece eksik olan şeyi dosyalarım klasörü yok onuda google play storeden indirerek sorunu çözdüm hocam şimdi 2.3.7 sürümü yaptım armv7 mi oluyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır hocam armv6'dır gene. telefonun işlemci birimini değiştiremezsiniz

      Sil
    2. Nasil yaptiniz soylermisiniz

      Sil
  4. Hocam bole yaris tarzinda bi oyun paylasirmisiniz modlu

    YanıtlaSil
  5. rootsuz olmuyomu ya :/ bu arada traffic racer i yuklermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam rootsuz için play store'da hotspot shield var bakın isterseniz

      Sil
    2. traffic racer armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
    3. saolun ise yaradi

      Sil
  6. hocam top eleven için bidiğiniz bir hile varmı

    YanıtlaSil
  7. Hocam bakın çekirdek sürümü böyle oldu 2.6.35.14 ve google play store sürümü 4.5 oldu gta 3 gibi oyunlar var play storede ama ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim guncellemeyi manuel mi yaptin ? kendisimi geldi ?

      Sil
  8. Hocam çok iyi bir sitesiniz empire four kindom modu yapabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  9. Hocam blackmart alphada world cup table tennis var 49 mb onu bi modlarmisiniz muhammet colak ben bu arada allah zihin acikligi versin hocam

    YanıtlaSil
  10. Hocam dr driving son surum hile yaparmisin

    YanıtlaSil
  11. hocam galaxy ace hangi romda kasmaz ve hizlanir? ama surum rom u degil hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam size önerim stock rom kullanmanız. custom rom önermiyorum

      Sil
  12. hocam custom rom nedir stock rom nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom yapımcısı sizin benim gibi insanların çıkardığı romdur. stock rom ise yapımcı firmanın çıkardığı romdur örneğin samsung gibi

      Sil
  13. Toprak hocam benim için candy crush saga ya hile yaparmısınız hocam s3 için ne olur hocam rica ediyorum yaparsanız numan_274@hotmail.com e mail adresime atabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazım da çalışmayan bir oyuna mod yapamam.

      Sil
  14. Hocam oyun yukleyin :-) grafik Bakımından zengin olursa daha iyi olur saolun hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. grafik bakımından zengin olan oyunlar armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  15. Tesekkur ederim ancak root olmayan makineler içinde bir çözüm yolu bulursanız çok mutlu olurum toprak hocam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. play store'da hotspot shield var kullanın hocam

      Sil
  16. Toprak hocam paylaşım güzel eline saglık ama twittir yasaklandı demem olayları carpıtmaya girer tedbir konuldu cubku

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hocam dns içinde tedbir kondu artık çare olarak VPN servisleri var artık

      Sil
  17. Çok teşekkür ederim hocam. Sağolun
    Yarın ki sınavda Allahü teâlâ yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siz sağ olun atlattık 1.evreyi hayırlsıyla
      Allah bütün kardeşlerime de yardımcı olsun :)

      Sil
  18. Hocam galerideki fotoğrafları gizliyebileceğimiz bir uygulama paylaşırmısız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2014/03/gallery-lock-pro-v462-apk-fotograf-video-gizleme.html buyur hocam toprak hoca sağolsun herşeyi paylaşıo :)

      Sil
    2. Keepsafe yi deneyin

      Sil
  19. Hocamm lutfen modern combat 3u modlayin lutfeeeen :) simdiden ellerine kollarina saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam galaxy mini de çalışmıyor.

      Sil
  20. hocam real racing 2 yada real racing 1 bakın nolur armv6 için günlerdir arıyorum çalıştıramadımm

    YanıtlaSil
  21. ADMINIM "CLASH OF CLANS" HILESI YAPABILIR MISIN ?

    YanıtlaSil
  22. Hocam mebin dağıttığı etab4 için bildiğiniz rootsuz DNS varmı yasal değilde bize root atmak şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam onun yerine VPN uygulamalarını kullanın play store'da hotspot shield var

      Sil
  23. hocam hotspot shield android twitter uygulamasını açabilirken bu programla tweetler yüklenmiyor sebebi nedir uygulama dışında her yere giriyor ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. engin hocam dns ayarının önüne geçildi tek çare vpn kullanmak oda hotspot shield zaten

      Sil
  24. hocam daha kaliteli daha güzel uygulama ve oyunlar bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bulduğum en iyi şeyleri paylaşmaya çalışıyorum

      Sil
  25. Hocam gangstar city hiLeLi yukLermisiniz GameLofta ucretsiz ama para sorunu yaşyorum Lutfenn :((

    YanıtlaSil
  26. Toprak hocam Twitch Canlı yayın izleme uygulamasını galaxy younga göre paylaşabilirmisin paylaşırsan cok iyi olr :)

    YanıtlaSil
  27. Kasım Can Şahin23 Mart 2014 12:55

    Hocam Room 2 armv6 cihazlarda çalışıyorsa eklerseniz sevinirim.Birde Clockwork Galaxy Gio GT-S5660 da çalışırmı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam room 2 armv6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  28. toprak hocam brotherhood of violance nin 2. Partı yok duzeltebilirsen cok makbule gecer saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam eski dosyalara dönecek vaktim yok yeni sürüm olarak siteye eklemeye çalışırım hocam

      Sil
  29. hocam avengers initiative atarmısınız telefona yükleniyo ama SD kart dosyasını bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam avangers armv6 cihazlarda çalışmıyor

      Sil
  30. hocam android ARMv5 islemcili olan bi telefon buldum almayi dusunuyorrrum ne dersiniz ? oyun oynamak icin almak istiyorumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun oynamak için armv7 bir cihaz almanız gereklidir hocam

      Sil
  31. http://www66.zippyshare.com/v/98809006/file.h

    Strikefleet Omega mod apk

    YanıtlaSil
  32. Hocam Şu e tab okulun dağıtı tabletlere uyguluma atmamız için yardım eder misin Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam okullara dağıtılan tabletler hakkında bilgim yok

      Sil
  33. hocam Weaphones gun similator armv6 paylaşırmısınız.teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. hocam zarchiver ücretli versiyonunu yüklernisiniz.Güncel olursa sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam aynı özellikte sadece yapımcıya destek olmak amacıyla ücretli sürümü var eklemeye gerek yok anlayacağınız

      Sil
    2. fakat hocam bazı ayarları ücretli versiyonda açılıyor.

      Sil
    3. ben çok aradım ama bulamadım.maile alabilirim

      Sil
  35. bu uygulamanın türkçe yaması varmdır?yoksa alternatifi varmı ingilizcem yok sıkıntı olurda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türkçe yama yok hocam zaten kullanımı çok basit kullanımı yazdım konuya

      Sil
  36. hocam sansür fln engel yok dimi takipde edilmiyoruz öle mi hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam diğer sitelerde sorunsuz çalışıyor ancak twitter için DNS önlemesi geldi VPN sistemi kullanmak zorundasınız twittera girmek için

      Sil
  37. Hocam lutfen gangstar serisinin herhangi bir oyununu modlarmisin biliyorum sitede var ama telefonumda yarim ekran oluyo lutfen hocam myeniden modlayim cok seviyorum gta gibi oyunlari lutfeeeenn :)

    YanıtlaSil
  38. hocam youtuba hangi dns ile giriliyor

    YanıtlaSil
  39. hocam dediklerinizi yaptım şimdi telefonum hiç internete girmiyor url bulunamadı diyip duruyor nasıl geri düzeltcem lütfen yardım edin uygulamayı sildim ama yinede giremedim

    YanıtlaSil
  40. Toprak hocam benim telefonumun markası s4 mini Micro SD Card alicam hani marka yi tercih edersiniz

    YanıtlaSil
  41. hocam ben kurdum da bütün dns leri denedim youtube ye bile girmiyo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam youtube için dns olmuyor. tunnel uygulamaları kullanmalısınız.

      Sil
  42. Ya hocam direk indirip kurmalı bulamazmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direk indirip kurmaktan kastınız nedir ? zaten uygulamanın kurulumu çok basit 2 apk kuracaksınız hepsi bu

      Sil
  43. Hocam bunun farklı versiyonu var mı?Rootsuz olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam dns değiştirmek için root gereklidir.

      Sil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir